Prima linea nantu à u trenu naziunale Ankara-Sivas

A prima linea in u trenu naziunale: Ankara-Sivas: A strada di u Prughjettu Naziunale di Trenu d'Alta Velocità hè stata annunziata. U trenu, chì serà prima messu in serviziu nantu à a linea Ankara-Sivas, riducerà a distanza trà e duie cità à 2 ore.
U percorsu di u Prughjettu Naziunale di Trenu d'Alta Velocità, chì hè statu introduttu u mese passatu, hè statu annunziatu. U trenu, chì serà messu in serviziu nantu à a linea Ankara-Sivas per a prima volta, si prepara à cunnette l'est è l'ouest di u paese. U Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni sorprenderà sia i residenti di Ankara sia i residenti di Sivas in quantu à u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in corso.
FINIRÀ IN 2017
Ferrovia di Sivas, chì hà un postu impurtante in a storia di a Republica, truverete ancu u locu chì merita cù u trenu naziunale. Cù a fine di u prugettu, una linea serà stabilita trà Istanbul-Ankara-Sivas. Mentre a sezione Ankara-Sivas hè prevista per esse cumpletata in 2017, a lunghezza di a linea ferroviaria esistente di 602 chilometri diminurà à 405 chilometri cù l'implementazione di u prugettu.
U TRANSPORTU SERÀ FUSU 2 HORA
U tempu di viaghju trà e duie cità serà ridutta da 12 ore à 2 grazie à YHT. Cù l'attivazione di a linea Ankara-Istanbul, a distanza trà Istanbul è Sivas serà di 5 ore. Sivas, induve u trasportu di merci è passeggeri per ferrovia hè realizatu versu i porti è e metropoli più impurtanti di Turchia, rinfurzà a so impurtanza geografica cù YHT.
MILLE 900 PERSONE LAVARERANU IN U PROGETTU
A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hè stata determinata cum'è u principale rispunsevuli di u Prughjettu di Trenu Naziunale. In u prugettu, quattru gruppi di travagliu diffirenti sò stati creati cù u tema di u Trenu Naziunale d'Alta Velocità, u Trenu Naziunale Elettricu è Diesel, è u Vagone Naziunale di Carichi di Nova Generazione. Hè statu informatu chì un totale di 280 persone, 56 di quali sò scientisti, 520 ingegneri, 856 esperti tecnichi è amministrativi, travaglià in tutti questi prughjetti. U disignu interiore è esterno di i treni naziunali hè preparatu per piglià in contu l'estetica turca.
PRODUZIONE IN TCDD FACTORIES
3 fabbriche di TCDD participeranu à a custruzzione di treni naziunali. TÜLOMSAŞ esegue a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità, i treni Elettrici è Diesel sò realizati da TÜVASAŞ è i vagoni avanzati di merci sò realizati da TÜDEMSAŞ. L'Università Tecnica di Istanbul, Aselsan è 153 cumpagnie di u settore privatu sò trà i partenarii di suluzione di u prugettu. TÜBİTAK hè ancu attivu in R&D. YHT, chì hè u prughjettu naziunale di Turchia, hè mostratu cum'è un simbulu di ghjunghje un putere significativu in i ferrovie turchi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*