U legendariu Orient Express torna

Ritorna u leggendariu Orient Express: i Francesi portanu in vita a legendaria linea di treni Orient Express, chì viaghja trà Parigi è Istanbul dapoi 126 anni.
A legendaria linea di treni "Orient Express" chì si stende da Parigi à Istanbul hè di ritornu. Orient Express, chì hè stata lanciata da un imprenditore belga in u 1883, hà cunnessu Istanbul è Parigi. Ancu s'è a strada hà cambiatu da u tempu à l'anni, i passageri di a linea includenu i nomi più famosi di u so tempu, da u spia britannicu TE Lawrence (Lawrence d'Arabia) à a cantante-attrice tedesca-americana Marlene Dietrich. U viaghju, chì uriginale finisci in a stazione di Sirkeci, hè statu immortalizatu in u rumanzu di u scrittore britannicu Agatha Christie Murder on the Orient Express.
Ancu s'è i voli sò stati interrotti durante a guerra, a linea, chì avia operatu dapoi 126 anni, hè stata infine incapace di affruntà i treni d'alta veloce è e compagnie aeree economiche. Orient Express, in u so ultimu viaghju trà Strasburgu è Vienna in u 2009, hà finitu i so voli.
U gruppu ferroviariu è di viaghju francese SNCF hà da rinvià l'Orient Express in pochi anni. A SNCF, istituzione publica, pussede a marca Orient Express dapoi u 1977. U ghjurnale britannicu Financial Times hà scrittu a settimana prossima chì a SNCF stabiliscerà una nova cumpagnia chjamata Orient Express è riavviarà u leggendariu viaghju in trenu dopu un pocu tempu.
Prima linea Parigi - Vienna
SNCF vole pusizioni Orient Express cum'è una marca assai di lussu cù novi partenarii à u tempu.
"Vulemu creà una marca chì metterà u viaghju di lussu è u stilu di vita francese in u so centru", hà dettu Frank Bernard, chì assumerà u CEO di a nova cumpagnia chì serà stabilita in a SNCF. L'investimentu iniziale in a marca hè prevista per ghjunghje à 60 milioni d'euros.
Financial Times hà ancu dichjaratu chì a strategia principale di i Francesi hè di restaurà a legendaria linea di treni Paris - Istanbul Orient Express. Frank Bernard hà dettu chì anu digià cuminciatu à travaglià nantu à i novi disinni di vagoni. Quandu a nova linea principia à operare, purtarà 150 passageri. In u primu locu, a linea Parigi è Viena serà aperta. U trenu hè previstu per esse operativu in 5 anni.
I PRODOTTI DI LUSSU SERÀ DISPONIBILI
U gruppu ferroviariu SNCF hà fattu un accordu per a marca Orient Express cù u fabricatore di valigie Moynat, propiu di u miliardariu francese Bernard Arnault, pruprietariu di u giant di lussu LVMH. Per quessa, i prudutti di a marca Moynat Orient Express seranu lanciati. Inoltre, i negoziati di a SNCF cù a sucietà francese di mobili è di lettu Cauval cuntinueghjanu. I letti di lussu per esse pruduciutu sottu a marca Orient Express sò previsti di costu 40 mila euro.
Inoltre, una mostra serà aperta in Parigi in aprile, induve i vagoni originali Orient Express seranu utilizati.
Au fil des ans, l'exposition fera un tour dans les grandes villes de l'Orient Express.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*