Operazione di corruzzione à l'operatori portu di TCDD

Operazione di Corruzzione à l'Operazioni Portu TCDD: L'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu di İzmir hà lanciatu una operazione basata in İzmir contr'à a Direzzione di Gestione Portu TCDD è i so dipartimenti cunnessi in a mattina.
25 persone sò stati arrestati in l'operazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore di Izmir nantu à l'allegazione di rigging the tender è fà irregularità in e transazzione in i porti. Hè dichjaratu chì u numeru di detenzioni pò aumentà.
I squadre di u Dipartimentu di Cumbattimentu di Crimini Finanziari anu lanciatu una investigazione nantu à l'infurmazioni chì ci era irregularità in l'Operatori Portuali. Dopu à 6 mesi di seguitu da e squadre, l'operazione principia cù l'identificazione di i perpetratori di l'irregularità. 25 persone sò state arrestate in raids simultanei in pruvince cumprese Izmir è Ankara.
Hè statu dichjaratu chì trà quelli detenuti ci era anziani dirigenti è ufficiali di a Gestione Portu di İzmir. Hè statu dichjaratu chì i suspettati anu fattu irregularità in l'offerta è transazzione è assicurati chì sò stati dati à e persone chì vulianu. Hè statu infurmatu chì e persone novi puderanu esse arrestate dopu à e dichjarazioni di i suspettati.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*