Özhaseki hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu Urbanu di Kayseri

Özhaseki hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu Urbanu di Kayseri: u Sindaco Metropolitanu Mehmet Özhaseki hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu Urbanu tenendu una cunferenza di stampa. U presidente Özhaseki, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii da fà in u cortu, mediu è longu termine, hà nutatu chì u trafficu urbanu serà allevatu cù questi prughjetti.
U presidente provinciale di u Partitu AK, Ömer Dengiz, i sindaci di u distrittu cintrali, i candidati à a sindaca, i capi di dipartimentu è i membri di a stampa anu assistitu à a cunferenza di stampa tenuta da u sindaco metropolitanu Mehmet Özhaseki in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana. Özhaseki hà fattu a prima valutazione di a settimana passata in a riunione. U sindaco Özhaseki, chì hà spartutu e so osservazioni in u distrettu, a cità è i viaghji chì hà urganizatu, hà dettu: "Vemu chì a Legge nantu à e Municipalità Metropolitana hè una lege assai curretta. Hè cum'è una bola di guai fora. Avemu vistu chì ancu u prublema più simplice di l'acqua ùn pò esse risolta. Malgradu fonti cum'è KOYDES è BELDES purtati da u guvernu di u Partitu AK per a prima volta in a storia di a Republica, ci sò prublemi. A ghjente ci crede in noi. Sapenu chì quandu facemu una prumessa, a faremu ".
Mentre spiegà u Pianu Maestru di u Trasportu Urbanu, u sindaco Mehmet Özhaseki, chì hà datu prima infurmazione generale nantu à u trasportu in Kayseri, spiegò i motivi di u trafficu congestionatu, "U primu mutivu hè l'urbanizazione rapida è Kayseri hè un centru regiunale. Ancu s'è a pupulazione di u centru di Kayseri pare esse 1 milione, sta populazione righjunghji 1 milione 300 mila durante u ghjornu cù e persone chì venenu à Wonderland, Erciyes o altri lochi da e pruvince circundante. U sicondu mutivu hè a densità di u veiculu. Ci sò attualmente 300 XNUMX veiculi in Kayseri. Un altru mutivu hè chì i cunduttori ùn abbandunate micca i so abitudini di parcheghju. I veiculi sò posti nantu à a strada in a seconda è a terza fila ".
"KAYSERİ CRESCE VERS L'ORIENTALE"
U sindaco Özhaseki hà nutatu chì in a pianificazione fatta in Kayseri da u 1950 finu à l'oghje, studii spaziali sò stati realizati, ma ùn hè micca statu fattu un travagliu nantu à u pianu di trasportu trà i lochi, è hà dichjaratu chì avà preparanu un studiu detallatu nantu à questu tema. Dichjarà chì anu pigliatu duie decisioni principali in questa pianificazione, u sindaco Özhaseki hà dettu chì u primu di questi era di espansione a cità versu i pavimenti duri nantu à a linea Gesi, Turan, Bünyan, è a seconda era di rinfurzà a linea di trasportu publicu è di u sistema ferroviariu. .
Spieghendu e soluzioni à cortu, mediu è longu per u trasportu, u presidente Özhaseki hà dettu: "Sapemu i lochi congestionati. U collu principale hè in u centru. Ci hè bisognu di una linea di ring in a strada di 30 chilometri chì partenu da DSI è ghjunghje à DSI da Cevreyol, 16 August Boulevard è Kartal Boulevard. U trasportu ininterrottu serà furnitu nantu à sta linea. Quandu furnimu questu, a ghjente ùn preferisce micca altri modi. Per ottene questu, circa 20 passaggi sotterranei è sopraviventi sò necessarii. Quandu facemu questu, ùn si parlerà micca di distress in u centru di a cità ", disse.
"RIFIZEremu U SISTEMA FERROVIARI"
Dichjarà chì à u mediu termini, e strade alternative seranu aperte nantu à l'assi est-ovest è altre strade seranu create per a transizione à a linea orientale, eccettu Mimarsinan Junction, u sindaco Özhaseki hà dettu chì l'Autostrade farà l'offerta per u viaductu necessariu. per a strada da Talas à l'Università Abdullah Gül à a fine di stu mese è chì e strade di cunnessione seranu custruite da a Municipalità Metropolitana.Ellu hà nutatu chì a cumuna
Enfatizendu chì ogni veiculu di u sistema ferroviariu hè di 2 milioni di euro, u presidente Özhaseki hà ancu enfatizatu u prublema di u sistema ferroviariu in a cunferenza di stampa è hà dettu: "In più di e linee è veiculi esistenti, ci hè un costu di 800 milioni di lire per u sistema ferroviariu cù novi linee è novi veiculi. Questu hè un numeru impurtante. Quandu aumentemu u numeru di veiculi, serà pussibule di fà un viaghju ogni 1-2 minuti secondu a necessità. Quandu si parla di u sistema ferroviariu, ci sò critichi chì "U sistema ferroviariu hè ghjuntu, u trafficu hè chjusu". "Avete da pensà à ciò chì succede à u trafficu quandu scaricate tante persone nantu à u sistema ferroviariu è mette nantu à i veiculi. U mondu sanu hà vistu chì questu hè a suluzione in u trasportu. In i sondaggi chì avemu avutu, u sustegnu più bassu hè statu datu à u Sistema Ferroviariu à u principiu. Ma avà u sustegnu più altu esce. Ùn ci hè bisognu di discutiri nantu à questu. Rinforzeremu u sistema ferroviariu ", disse.
E STRADE A SENSURA VENTANU
Enfatizendu chì una altra soluzione hè strade unidirezionali è chì i primi esempi di questu seranu Hospital Street è İstasyon Street, Özhaseki hà dettu chì suluzioni cum'è migliurà i semafori, sguassate u U-turns o virate à sinistra in certi assi, è applicà una prohibizione di parcheghju. nantu à e strade strette entreranu in ghjocu. À a fine di e so parolle, Özhaseki hà nutatu chì l'esperti in u trasportu urbanu anu travagliatu da 1,5-2 anni è chì a cità serà liberata cù tutti questi prughjetti. Dopu à una dumanda, Özhaseki hà aghjustatu chì stavanu cunsiderendu una linea suburbana chì principia da Yeşilhisar è si estende à Sarıoğlan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*