Test Drive tenutu nantu à a Nova Strada di Tram di Kayseri

Un Test Drive hè statu fattu nantu à a nova strada di Tram di Kayseri: u sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Mehmet Özhaseki, hà fattu a prima prova di guida nantu à a strada di 10 chilometri à a regione İldem, chì hè stata aghjuntu à a linea di u sistema ferroviariu. U sindaco Özhaseki hà annunziatu chì ci sarà un travagliu di u sistema ferroviariu nantu à trè linee separate à partesi da a primavera è chì u trasportu di passageri principia u mese prossimu trà İldem Beyazşehir è l'Università Erciyes.
U sindaco Mehmet Özhaseki hà fattu una prova di guida nantu à a strada di u sistema ferroviariu İldem, chì hè stata largamente finita è solu i travaglii restanu à e tappe. Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, u presidente Özhaseki hà dettu; "A nostra ghjente in İldem è Beyazşehir viaghjà à 35 chilometri da u centru di a cità à l'industria organizata cù un bigliettu unicu. U travagliu hè avà finitu è ​​principià u serviziu in ferraghju. A nostra linea serà messa in serviziu u 15 di ferraghju in a linea universitaria. In ogni parte di a cità, i nostri figlioli andaranu à l'università cù un bigliettu unicu. Avà avemu principiatu l'era di u trasportu cù stu sistema ferroviariu. Cuntinuemu. Ma avemu finitu a parte di questu finu à avà è hè messu in serviziu. Da avà, ci sarà trasportu in altre regioni. Cuminciamu a custruzzione di trè linee novi cù a primavera. A custruzzione di u Talas-Cemil Baba è l'altra seconda linea, a linea Talas-Anayurt, hà da principià. Allora principiarà a linea di terminal Belsin. E trè linee seranu compie in un annu. A lunghezza di u sistema ferroviariu ghjunghje à 42 chilometri. Un novu veiculu di u sistema ferroviariu serà acquistatu. Aumenteremu u numeru di veiculi da 38 à 72. A densità di viaghju di Kayseri serà trasferita à u sistema ferroviariu. "Ci pò esse prublemi minori per un annu o dui, ma questi seranu travagliatu".
U sindaco Özhaseki hà dettu: "U costu di u veiculu era di 42 milioni di lire per noi per 70 chilometri di linea è 800 veiculi di u sistema ferroviariu", è aghjunse chì Kayseri hè a cità cù a linea più longa in u sistema ferroviariu dopu Istanbul è Ankara. Özhaseki hà dettu: "Femu a maiò parte di a custruzzione in u sistema ferroviariu. Avemu furnitu servizii tecnichi. Calchì volta simu sottumessi à critichi chì sti linee ùn passanu micca sottu terra, o s'ellu era statu custruitu un metro. Hè normale se un citadinu dice questu. Ma vulemu chì e persone chì rapprisentanu o s'indirizzanu à una massa sò attenti. Perchè anu da amparà cumu fà questu. Hè da sapè chì stu travagliu hè fattu cù un calculu ingegneria. Ùn hè micca qualcosa chì siate è decide. Quì, e decisioni sò pigliate fendu un contu è un libru. Inoltre, u numeru di passageri hè assai impurtante in queste materie. Questi sistemi sò preferiti se u numeru di passageri chì vi purterà più di 10 mila. "Se ci sò più di 40 mila passageri per ora, u numeru aumenta". disse.
I citadini di a regione anu ringraziatu u sindaco Özhaseki per a linea di u sistema ferroviariu. Özhaseki hà pigliatu ritratti cù i citadini è quelli chì travaglianu in a custruzzione di u sistema ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*