A sucietà Yenikapı da scavi di Marmaray hè stata esaminata

A sucietà Yenikapı scuperta da i scavi di Marmaray hè stata esaminata: Esaminendu l'osse è i cranii di i tempi antichi da i scavi di Marmaray, sò ghjunti à scuperte impurtanti nantu à e persone chì vivenu in quellu periodu.
Esaminendu l'osse è i cranii di i tempi antichi da i scavi di Marmaray, sò ghjunti à scuperte impurtanti nantu à e strutture fisiche, i dieti è a vita suciale di e persone chì campanu in quellu periodu.
Facendu una dichjarazione à u currispundente AA nantu à u sughjettu, Mehmet Görgülü, presidente di a Cummissione d'Investigazione di Materiali Biologichi, Mehmet Görgülü, Università Tecnica Yıldız di l'Università Tecnica di Istanbul Historical Peninsula Application and Research Center (ISTYAM) hà dettu chì anu esaminatu principarmenti i scheletri di mille anni rinvenuti da i scavi di Marmaray.
Görgülü hà dichjaratu chì durante l'investigazioni, hè statu determinatu chì e persone chì vivenu in Yenikapı avianu una bona dieta.
"Li chjamemu a 'società Yenikapi'. Queste persone sò a sucetà portu. In l'esaminazioni nantu à i scheletri scuperti da l'excavazioni in diverse parti di l'Anatolia, hè statu determinatu chì ci sò prublemi seri in nutrimentu. Avemu righjuntu l'infurmazioni chì e persone in a sucietà portu, chì chjamemu a sucietà Yenikapı, ùn anu micca assai prublemi in termini di nutrimentu. Avemu ancu rilevatu una liscia assai seria in i denti di saviezza di queste persone. Oghje, i denti di saviezza sò diventati un prublema. In ogni casu, quandu avemu esaminatu i mandibula scuperte da i scavi, avemu vistu chì i denti di a saviezza eranu regularmente è dritti. Attribuemu questu à l'abitudini alimentari di quellu tempu è oghje ".
"Avemu ancu riesciutu à ottene DNA da 24 campioni da l'osse"
Görgülü hà dichjaratu ch'elli anu ancu esaminatu i scheletri di i zitelli è anu ghjuntu à qualchi risultati.
Ellu disse chì ci hè una credenza trà e persone chì i persone antichi eranu giganti è grandi, ma anu vistu chì questi ùn eranu micca veri in l'esaminazioni.
Görgülü hà dichjaratu ch'elli anu ancu decisu nantu à e strutture fisiche di e persone chì vivenu in quellu tempu, è cuntinuò u so discorsu cusì:
"In l'esami chì avemu fattu nantu à i scheletri, avemu determinatu chì queste persone eranu di altezza media in termini di struttura fisica. E donne sò intornu à 1.58-1.59 metri, l'omi sò intornu à 1.60-1.68 metri. Avemu amparatu chì ci era parechje morti di zitelli à quellu tempu. Ci era parechje scheletri di zitelli. E cundizioni mediche di quellu periodu, e malatie infettive, i disastri naturali, i fatturi ambientali anu purtatu à una alta mortalità di i zitelli. Se l'avemu paragunatu cù oghje, sicuru, ùn hè micca avanzatu. Mentre l'esperanza di vita media di i zitelli era di circa 13 anni, l'esperanza di vita di l'adulti era di circa 30-35 anni. Pudemu ancu estrae DNA da 24 campioni da l'osse. Perchè ùn eranu micca assai antichi. Frà questi, avemu pussutu amparà u lignamentu maternu è induve sò vinuti in 11 di elli. Per esempiu, hè risultatu chì u lignamentu maternu di sti pirsuni vinia da l'Asia Minuri è Mesopotamia. Ùn pudemu micca dì nunda di i lignaghji paterni per u mumentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*