Süleyman Karaman s'hè indirizzatu à i ferroviari per teleconferenza

Süleyman Karaman hà parlatu à i ferroviari via teleconferenza: L'ultima di e teleconferenze settimanali tenuti sottu a presidenza di u General Manager TCDD Süleyman Karaman hè stata tenuta u 20 di ghjennaghju di u 2014 cù a participazione di tutti i capi di dipartimentu è direzzione regiunale.
Cù a riunione, u prugressu in i prughjetti seguiti da i Dipartimenti è Direzzione Regiunale è l'ultimu statutu di i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità sò stati discututi.
In a riunione, in quale i prublemi scontri in l'istituzione sò stati spressi è suluzioni sò stati prudutte, e misure pigliate per riduce u takayyudats (riduzzione di velocità per via di mantenimentu di strada), riducenu i perditi di u tempu di locomotive chjamati attesa fretu, è prevene i perditi d'energia sò stati spressi. .
U General Manager Süleyman Karaman hà fattu alcune dichjarazioni in a riunione in quantu à e nutizie è i sforzi per creà l'opinione publica nantu à e ferrovie di 25 anni dapoi u 2013 di dicembre di u 157.
Karaman hà dettu: "Semu assai dispiaciuti da u fattu chì una istituzione cù a memoria è u futuru di Turchia, i so impiegati, i pensionati è a grande famiglia di i ferroviari, hè sottumessu à suspettu, basatu annantu à l'investigazione riguardanti una offerta chì hè stata realizata, u GCC. è i prucessi ghjudiziali sò stati cumpletati è l'ispezioni necessarie sò state fatte ".
U General Manager Karaman hà spressu i so sentimenti cù e parolle: "Pensemu chì a presentazione di una investigazione chì ùn hè ancu iniziata in a forma di "TCDD hè curruttu" à u publicu hè inghjustu à i ferroviari, chì accoltu ancu un inch di a ferrovia. cun grande gioia.
I ferroviari anu successu inseme…
In u so discorsu, Karaman hà dettu i successi ottenuti da e ferrovie dapoi u 2003, cù u ristabilimentu di e ferrovie cum'è una pulitica statale, è hà dettu:
Inseme cun voi, avemu custruitu 1366 chilometri di novi ferrovie, 1724 chilometri di quale sò linee di treni d'alta velocità. Cù e linee Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir, Eskişehir-Konya è Eskişehir-İstanbul YHT chì saranu aperte prestu, avemu elevatu a Turchia à a pusizione di l'ottu paese in u mondu è u sestu in Europa.
Inseme, avemu rinnuvatu 100 chilometri di strade, alcune di e quali ùn sò micca rinnuvate dapoi 8 anni, centu cinquanta anni. Inseme, avemu fattu a Turchia un paese chì produce u so propiu ferruviu, u so propiu traversu, u so propiu interruttore di trenu d'alta velocità, i so materiali di cunnessione stradale, i so treni, u so propiu sistema di signale naziunale, in breve, assai cose chì anu. ùn hè micca statu pruduttu in casa in l'industria ferroviaria finu à avà.
Avemu principiatu u Trenu Naziunale d'Alta Velocità è u prughjettu di u Trenu Naziunale Elettricu / Diesel. Cum'è in l'esempiu di Izmir, avemu sviluppatu suluzioni uniche in prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu. Avemu custruitu Marmaray, u sognu seculu di Turchia; Avemu custruitu u ligame mancante di a moderna Ferrovia di Seta; Mettimu stu capolavoru di l'ingegneria à u serviziu di a nostra nazione. Avemu aumentatu a cumpetitività di u nostru paese stabilendu Centri Logistici chì culliganu centri di produzzione, zoni industriali urganizati à porti per ferrovia.
Travagliemu ghjornu è notte per portà queste linee in u nostru paese in u cortu termini, cuminciendu prughjetti di treni Ankara-Sivas, Ankara-İzmir è Bursa High Speed ​​​​.
A ferrovia hè un Noble Duvere…
In quantu à l'agenda, u General Manager Karaman hà dettu: "Ùn hè micca pussibule di spiegà a difamazione di l'imaghjini è a reputazione di una urganizazione di 157 anni cù allegazioni micca pruvucati. Sapemu chì i ferroviari di tutti i livelli, chì travaglianu in 7 regioni, cintinara di stazioni è 1535 posti di travagliu in tuttu u paese, travaglianu per u sviluppu di u nostru paese è l'ascesa di e ferrovie cumpiendu un nobile duvere ".
Karaman hà dettu: "A nostra urganizazione hà fattu 11 110.000 licitazioni in un cortu periodu di XNUMX anni per ottene tutte l'opere chì cuntamu è mette à u serviziu di a nostra nazione, è hà fattu un sforzu è sforzu seriu gestionenduli cun grande devozione. è li trasforma in affari.
L'inchiesta in a stampa cuncerna dui di e decine di millaie di offerte, à dì l'opere di sentina è gru. U nostru Cunsigliu di Inspeczione avia digià esaminatu u prublema di a sentina. Ùn avia vistu nisun prublema legale. L'offerta di a grua, invece, hà passatu l'Autorità di Acquistu Pùblicu è u tribunale, è hè statu determinatu chì tutti i travaglii fatti da TCDD sò curretti. Avemu datu è damu ogni tipu di sustegnu umanitariu à i nostri amichi chì si trovanu di fronte à una tale situazione, in e pruvince è in u centru. Avemu fiducia in a ghjustizia turca. Cridemu chì questu hè un prucessu tempurale ". cuntinuò cù e so parolle.
Mentre Karaman hà ringraziatu i ferroviari in questu prucessu, "Deve esse chjaramente cunnisciutu chì a famiglia di i ferroviari hà fattu un sforzu per fà queste opere bè è i so sforzi per trasfurmà queste opere gigantesche in serviziu. Vogliu ringrazià tutti i ferroviari per i so sforzi ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*