A stazione storica di Egirdir hè stata venduta?

A stazione storica di Eğirdir hè venduta?
In a notizia intitulata "Monumentu Storicu Rotting" (News Speciali di u Mediterraniu), hè statu informatu chì a Stazione Ferroviaria di Eğirdir hè stata messa in vendita.
In a nutizia, l'Amministrazione di Privatizazione (ÖİB) mette in vendita a Stazione Ferroviaria di Eğirdir, di a Republic of Turkey State Railways (TCDD). 2 urganisazioni anu presentatu offerte per 4 immubiliarii. A nutizia hè stata accolta cù tristezza è reazione in u nostru distrittu.

U BRITANNICA L'hà fattu
U distrittu Egirdir di Isparta, chì hè u core di a regione di i laghi, hè ancu a casa di a stazione di treni, chì hè l'ultima tappa di a linea ferroviaria, chì hè stata messa in opera in u 1919 sottu u nome di "Aydın line Köşk-Eğridir Operations. Direzzione ". A stazione storica, induve l'Inghilterra hà stallatu i binari di u trenu è e strutture di stazione custruite per piglià i prudutti forestali è i tappeti di seta fatti a manu da Isparta in l'anni 1800, hè ancu inclusu in i registri chì Atatürk hà utilizatu durante a so tour di paese in u 1919.

80 ANNI DI SERVIZIO
A stazione storica, chì serve à a ghjente di a regione cù u trasportu di merchenzie è u trasportu umanu dapoi ottant'anni, hè stata lasciata à u so destinu cù l'annullamentu di i voli in u 2001. A stazione di Egirdir è e so strutture circundanti, chì anu avutu ancu una funzione impurtante durante a Guerra di l'Indipendenza, sò trà e stazioni 2009 chì sò stati messi nantu à u tribunale di privatizazione è messi in vendita in u 25. Quelli chì vedenu u deplorable statu di Eğirdir Station, chì ospita ancu u filmu Mine da u famosu direttore Atıf Yılmaz, descrizanu u riempimentu di i finestri di l'edificazioni storichi cù cimentu cum'è un disprezzu per a storia. Mentre u sistema ferroviariu era in decadenza in a stazione di Eğirdir, l'edificazioni sò diventati ancu desolati.
ATATÜRK affascinatu
Sapemu chì Atatürk hè statu impressiunatu da a bellezza di Eğirdir, piantendu u trenu nantu à u ponte storicu di a ferrovia durante a so visita in trenu, è hà spressu a so apprezzazione cù e parolle "Chì vista magnifica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*