Offerte TCDD in u rapportu TCA

Offerte di TCDD in u rapportu di a Corte di Conti: A Corte di Conti hà fattu scuperte impressiunanti in u so rapportu nantu à l'offerta di TCDD, una di l'istituzioni destinate à a terza onda di operazioni di corruzzione. Sicondu u rapportu, l'istituzione hà apertu un totale di 577 offerte in un annu. Mentre chì 96.8 milioni di TL di sti licitazioni sò stati fatti in u scopu di a Legge di l'Acquistu Pùblicu, e disposizioni di a Legge di l'Acquistu Pùblicu ùn sò micca stati cunsiderate in l'offerta tutale di 473.9 milioni di TL.
TCDD, unu di l'indirizzi di a terza onda di corruzzione, hà fattu una offerta per 1 billion TL l'annu passatu. Sicondu u rapportu di a Corte di Conti, 96.8 milioni di TL di queste offerte sò stati fatti in u scopu di a lege di l'acquistu publicu, 248.9 milioni in u scopu di l'eccezzioni, è 128.2 milioni per via di a negoziazione. Un totale di 50.2 milioni di TL di compra sò stati fatti attraversu l'acquistu direttu. A Corte di Conti hà dichjaratu chì questi metudi di cuncurrenza impediscenu l'ambiente cumpetitivu.
In l'operazione realizata da l'Uffiziu di u Procuratore di Izmir è urganizata in 5 pruvince, 25 persone sò state arrestate u ghjornu passatu per u motivu chì avianu riggutu l'offerta è anu fattu irregularità in e transazzione in i porti, è 25 di queste 8 persone eranu U persunale di a Direzzione Generale di u TCDD.
Mentre chì e ripercussioni di l'operazione cuntinueghjanu, hè statu revelatu chì a Corte di Conti si concentrava nantu à l'offerte TCDD in dettu. In u rapportu nantu à l'attività di l'istituzione in 2012, l'acquisti fatti per eccezzioni, negoziazione è acquisti diretti sò stati criticati, è e seguenti determinazioni sò state fatte:
* Durante l'annu, un totale di 577 offerte sò state aperte à a Direzzione Generale di l'Operazioni di TCDD nantu à sughjetti chì entranu in a ghjuridizione di e cummissioni di l'acquistu di beni è servizii. Da queste offerte, hè fattu un ammontu tutale di 96.8 milioni di TL, di cui 4734 milioni di TL sò in u scopu di a lege 248.9, 3 milioni di TL di quale hè in u scopu di l'eccezzioni 128.2/g, è 473.9 milioni di TL di quale. hè negoziatu. Inoltre, e compra per un valore di 50.2 milioni di TL sò state fatte attraversu l'acquistu direttu.
* In l'esami realizati in quantu à l'acquistu di beni è servizii di TCDD è e so filiali; Hè vistu chì a maiò parte di l'acquisti sò fatti per mezu di metudi d'acquistu direttu cù metudi di licitazione aperti è negoziati in u scopu di u regulamentu d'acquistu in vigore in virtù di l'articulu 4734/g di a Legge N ° 3, è sta situazione provoca l'ambienti cumpetitivi. per ùn esse cumplettamente furmatu. In novu, hè statu determinatu chì in certi licitazioni, per via di u fattu chì i calculi di u costu apprussimativu ùn sò micca stati fatti in modu realisticu, situazione cum'è senza offerte o offerte assai più altu ch'è u costu apprussimativu sò stati scontri, è per quessa l'offerta sò stati annullati.
* U voluminu di compra è l'attività d'investimentu di a cumunità TCDD anu sviluppatu significativamente. Dunque, per realizà attività di fornitura è d'investimentu in una manera sana, deve esse prestata una attenzione attenta à l'istituzione di descrizioni di prezzi unità settoriali, analisi è standard in u campu di a ferrovia.
* In quantu à l'attività di furnimentu di TCDD è e so filiali; In a determinazione di u calculu di u "costu apprussimativu" per l'acquistu di merchenzie è servizii in cunfurmità cù u livellu di prezzu attuale è vicinu à a realità, hè cunsigliatu di utilizà meticulosamente altri metudi detallati in i regulamenti di implementazione, è ancu a determinazione di u costu apprussimativu attraversu a fattura pro forma. , chì hè largamente utilizatu in l'urganisazione.
* Siccomu i prughjetti di fornitura è d'investimentu di TCDD è di e so filiali anu righjuntu dimensioni significativu, hè cunsigliatu di esaminà e disrupzioni sperimentate in u prucessu di fornitura è di stabilisce è implementate norme chì assicureranu chì u prucessu si traduce in un prucessu più sanu è più competitivu. ambiente per u centru, regioni è filiali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*