Grazie à u Centru Logisticu Konya, Konya serà cunnessu à u mare per ferrovie

centru logisticu konya
centru logisticu konya

Grazie à u Centru Logisticu di Konya, Konya serà cunnessu à u mare per rails: u presidente provinciale di AK Party Konya Ahmet Sorgun, "Cù u Prughjettu di u Ring Road è u Prughjettu di u Centru Logisticu, i nostri industriali vinceranu, i nostri agricultori vinceranu, i nostri pruduttori vinceranu. In corta, Konya è u nostru paese vinceranu.

U Ministru di l'Affari Esteri Ahmet Davutoğlu è u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan anu assistitu à a "Reunione di Promozione di Candidati" organizata da a Presidenza Provinciale di Konya di u Partitu AK dumenica è à a "Reunione di Coordinazione di i Trasporti" in u Guvernu di Konya induve i prughjetti d'investimentu di a cità. U presidente Ahmek Sorgun hà valutatu l'evoluzione cù una dichjarazione scritta.

U presidente provinciale di l'AK Party Konya, Ahmet Sorgun, hà valutatu l'evoluzione in a Nova Ring Road è u Centru Logisticu da u Ministru Davutoğlu è Lütfi Elvan in a so dichjarazione scritta.

AUMENTA U SUCCESSU

Esprimendu chì sò assai felici di a bona nova di u Ministru di i Trasporti Lütfi Elvan, u sindaco Ahmet Sorgun hà dettu: "À a riunione, i prublemi di trasportu è logistica di a nostra cità sò stati discututi. Un progressu significativu hè statu fattu ancu in questi spazii. Dopu à a riunione, cum'è u nostru Ministru di i Trasporti, Lütfi Elvan, hà datu a bona nutizia, u prughjettu di a parte di 18 chilometri di a nostra strada circundante hè pronta è serà offerta. Questu hè un sviluppu impurtante è truvamu impurtante per a visione futura di l'investimenti di trasportu di Konya, chì anu dimustratu una grande migliione è sviluppu in l'ultimi once anni. Perchè Konya hè una cità chì cresce ghjornu per ghjornu cù a so populazione, ecunumia è pruduzzione industriale. U prublema più impurtante chì sustene i nostri sviluppi in u campu di l'ecunumia hè u trasportu. Dunque, sapemu chì u novu Prughjettu di Ring Road è u Prughjettu di Centru Logisticu, chì cunnette Konya à u mare cù rails, multiplicà i successi in l'ecunumia è l'industria. In questu sensu, vulemu ringrazià u nostru Primu Ministru è u nostru Ministru di l'Affari Esteri, Ahmet Davutoğlu, chì hè statu u più grande sustenitore di u Prughjettu Ring Road dapoi u principiu, u nostru ex Ministru di i Trasporti, Binali Yıldırım è u nostru novu Ministru Lütfi. Elvan, tutti i nostri deputati è i gestori di tutte l'istituzioni pubbliche pertinenti, aghju ", disse.

Dichjarà chì Konya, chì agisce cum'è un puntu di junzione impurtante in u centru di l'Anatolia, serà ancu cunnessu à u mare da i ferrovii grazia à u Centru Logisticu, Sorgun hà dichjaratu chì u Centru Logisticu da esse custruitu in a regione Kayacık rinfurzà u so ecunomicu è suciale. significà esse a cità cintrali in u core di l'Anatolia.

KONYA È U NOSTRE PAESE VINCERANU

Ricordendu chì tuttu u produttu da l'industriale di Konya ghjunghjerà à u portu attraversu u Centru Logisticu per esse custruitu vicinu à e zoni industriali urganizati, u sindaco Sorgun hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì; "Cum'è u nostru Ministru hà dettu, i travaglii di espropriazione riguardanti u Centru Logisticu da esse custruitu in Konya sò per esse cumpletati. A custruzzione di u centru cumminciarà in pochi mesi. Quandu stu prughjettu hè finitu è ​​Konya hè cunnessu à Karaman, Mersin è Adana da rails, grazia à u nostru Centru Logisticu, Konya diventerà un centru impurtante di pruduzzione industriale è agricula è i nostri industriali sarà un passu davanti à i so cuncurrenti. Cù stu prughjettu cum'è u Prughjettu Ring Road, i nostri industriali vinceranu, i nostri agricultori vinceranu, è i nostri pruduttori vinceranu. In breve, Konya è u nostru paese vinceranu ". disse.

Mappa di i Centri Logistici di Turchia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*