U prugramma ùn hà micca cambiatu in a custruzzione di u terzu aeroportu

U prugramma per a custruzzione di u terzu aeroportu ùn hè micca cambiatu: a consegna di u situ di u terzu aeroportu chì deve esse custruitu in Istanbul serà fatta in i mesi d'estate di questu annu, cum'è previstu.
U situ hè previstu per esse mandatu in ghjugnu o lugliu, cù i minatori chì sò stati pagati per u prugettu chì si ritiravanu da a regione, l'espropriazione urgente è a cumpiimentu di i prucessi per ottene u permessu forestale finale.
Sicondu l'infurmazioni ricevute, u travagliu di preparazione per a consegna di u situ di u terzu aeroportu, chì serà u capu mundiale cù una capacità di 150 milioni di passageri quandu hè finitu, avanza cum'è previstu. L'offerta più altu per l'affittu di 25 anni in l'asta hè stata data da u Gruppu Joint Venture Limak-Kolin-Cengiz-Mapa-Kalyon, mentre chì una parte significativa di l'area di 76 milioni di metri quadrati induve u prughjettu serà custruitu hè custituitu di terreni forestali. , alcune di elle includenu mine è alcune sò terreni privati. .
Mentre chì l'espropriazione di u prugettu, u cuntrattu di quale hè statu firmatu in a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) u 19 di nuvembre di u 2013, hè stata iniziata da TOKİ l'annu passatu, era un prublema chì certi paisani appiicavanu à a corte. Per chì u prucessu di a tribunale ùn impedisce micca u prughjettu, a decisione urgente di espropriazione per u prugettu hè stata fatta in l'ultimu quartu di l'annu passatu, è un ostaculu à u prucessu hè statu eliminatu.
U cunflittu cù l'imprese minerarii 19 chì operanu in a regione hè stata risolta in modu chì u prugettu sia mandatu in situ, è i pagamenti sò stati fatti à queste cumpagnie.
Per d 'altra banda, i studii cuntinueghjanu per u permessu forestale finale, chì deve esse ottenutu da u ministeru pertinente per via di a terra forestale in a regione induve u terzu aeroportu serà custruitu. Dopu à a finitura di sti trè travaglii impurtanti, hè previstu chì u situ di u terzu aeroportu serà consegnatu è u travagliu principia in ghjugnu o lugliu di questu annu.
DA ESSERE COMPLETE IN 2018
Quandu a custruzzione di u terzu aeroportu, chì hè stata offerta cù u mudellu Build-Operate-Transfer, hè finita, avarà una capacità annuale di passageru di 150 milioni. U prugettu, chì hè previstu di ghjunghje sin'à 350 mila tunnellate di ferru è azzaru per esse usatu in a so custruzzione, 10 mila tunnellate di materiale d'aluminiu è 415 mila metri quadrati di vetru, serà cumpletu in 4 tappe.
Quandu u novu aeroportu hè finitu, 165 ponti di passageri, 4 edifici di terminali separati induve u trasportu trà i terminali hè fattu da u sistema ferroviariu, 3 blocchi tecnichi è torri di cuntrollu di u trafficu aereu, 8 torri di cuntrollu, 6 piste indipendenti adattate per u funziunamentu di tutti i tipi. di aerei, 16 taxiways, un totale di capacità di parcheghju di l'aeronave 500. 6,5 milioni di metri quadrati di grembiule, sala d'onore, terminal di carica è aviazione generale, pensione statale, parcheghju internu è esterno cù una capacità di circa 70 XNUMX veiculi, centru medico di l'aviazione. , Alberghi, stazione di u focu è centru di garage, lochi di cultu, centru di cungressu, centrali elettriche, Sarà custituitu da facilità ausiliarii cum'è impianti di trattamentu è di smaltimentu di basura.
In l'asta di a terza offerta di l'aeroportu chì si terrà in Istanbul, l'offerta più alta per u prezzu di affittu di 3 anni hè stata fatta da Limak İnşaat San. ve Tic. AS/Kolin İnş. Tipu. Cantà. ve Tic. AS/Cengiz İnş. Cantà. ve Tic. AS/Mapa İnş. ve Tic. AŞ/Kalyon İnş. Cantà. ve Tic. AŞ Joint Venture Group hà datu.
L'aeroportu, chì u costu di custruzzione hè stimatu à 10 miliardi 247 milioni d'euros, hè previstu per esse cumpletu à a fine di u 2018.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*