U cunfidente di Merkel passa à e Ferrovie Tedesche

U cunfidante di Merkel si trasfirìu à i Ferrovie Tedeschi: U fattu chì Ronald Pofalla, Capu di l'Uffiziu di u Primu Ministru rispunsevuli di a coordinazione di l'agenzii di intelligenza tedesca, ùn hà micca participatu à a grande coalition è hè statu trasferitu à l'ecunumia invece, hà creatu punti interrogativi. in i menti.
Pofalla si ritirò tranquillamente dopu chì hè statu revelatu chì l'agenzia di intelligenza domestica di i Stati Uniti NSA stava à sente a cancelliera Angela Merkel è raccoglie e so informazioni di cuntattu in Germania.
A nutizia chì Pofalla, cunnisciutu com'è "confidant di Merkel", seria numinatu à u cunsigliu di direzzione di i Ferroviari Tedeschi Detusche Bahn hà causatu una reazione da i circoli pulitichi è di a sucità civile.
Nanzu, u Ministru di Statu Eckart von Klaeden (CDU) si trasfirìu à u cunsigliu di direzzione di Daimler, una di e più grande cumpagnie di l'automobile di Germania. Stu trasferimentu hè statu ancu scontru cù reazione.
Transparency Deutschland, l'uffiziu tedesca di Transparency International, hà dichjaratu chì u trasferimentu era "micca trasparente" è hà dichjaratu chì anu fighjulatu u sviluppu cun preoccupazione.
U presidente di l'istituzione, Christian Humborg, hà valutatu sta situazione cum'è u "colapsu di a tradizione pulitica" è hà suggeritu chì Pofalla deve dimissioni da u parlamentu.
Sabine Leidig di u Partitu di Sinistra di l'uppusizione hà dettu: "Deutsche Bahn duveria furnisce un serviziu di qualità megliu à i so passageri piuttostu cà impiegà ex-ministri". Dopu hà sustinutu chì Pofalla ùn avia micca cunniscenza di u trasportu ferroviariu.
U presidente di u Gruppu di u Partitu Verdi, Konstantin von Notz, hà enfatizatu chì i regulamenti legali sò urgentemente necessarii per prevene tali transizioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*