Hè destinatu à aumentà 10 volte u trasportu ferroviariu orientatu à l'esportazione in Turchia

Hè destinatu à aumentà u trasportu ferroviariu orientatu à l'esportazione in Turchia di 10 volte: u presidente di Bandırma Commodity Exchange, Halit Sezgin, hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà u trasportu ferroviariu orientatu à l'esportazione in Turchia da 1 à 10 per centu in u scopu di a Grande Organizazione di Logistica Anatoliana. (BALO).
Parlendu à a riunione di u Cunsigliu di Direttore di BALO tenuta in l'edificiu di a Borsa, Sezgin hà dichjaratu chì u scopu hè di aumentà u tassu di l'esportazione, chì hè intornu à 1 per centu attraversu e ferrovie in Turchia, à 5 per centu in a prima tappa è dopu à 10 per centu.
Enfatizendu chì l'obiettivu principale di u prugettu hè di furnisce i prudutti d'esportazione in Europa in pocu tempu è à u costu più bassu, Sezgin hà dettu: "Sò fatte grandi sforzi per assicurà chì stu prughjettu si faci bè. Attualmente, dui treni à settimana portanu merchenzie d'esportazione in Europa per via di e nostre ferrovie. "Vulemu aumentà u numeru di treni settimanali à 6 in i ghjorni à vene", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*