2014 serà un annu di sviluppi per e ferrovie.

U 2014 serà un annu di sviluppi per i ferrovii: i sistemi ferroviari in u nostru paese cuntinueghjanu a so strada cù i grandi prughjetti messi in serviziu è l'obiettivu di u 2023, cù u listessu dinamisimu chì avemu avutu in i primi anni di a Republica. TCDD, chì hè a locomotiva di stu viaghju, hè travagliatu cù tutte e so forza per elevà u settore à u livellu desideratu cù prughjetti di treni d'alta velocità, Marmaray è infine u Trenu Naziunale. In a nostra entrevista esclusiva cù u Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, Karaman hà parlatu di i successi di l'annu passatu è hà dettu: "2014 miliardi di TL sò stati attribuiti à e ferrovie per 4. "2014 serà un annu di sviluppi impurtanti in quantu à u trasportu ferroviariu", disse.
In cunfurmità cù a pulitica chì hà seguitu in u campu di u trasportu è u trasportu in l'ultimi anni, Turchia hà fattu una grande mossa in ogni tappa di i sistemi ferroviari, da a ferrovia à u metro, da u trenu d'alta veloce à u passaghju di u tubu. E Ferrovie Statali di a Republica di Turchia cuntinueghjanu u so travagliu cum'è l'istituzione principale in u sforzu di ghjunghje in ogni puntu di u paese cù e rete. Dopu à u 2013, chì hè statu un annu assai impegnatu è successu per i sistemi ferroviari, quist'annu hè previstu di testimunià ancu di prughjetti maiò, cù prughjetti in corso è novi iniziative in 2014. U direttore generale di TCDD Süleyman Karaman hà toccu prima a storia di i sistemi ferroviari in u nostru paese, è dopu hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti impurtanti chì sò stati implementati unu dopu l'altru in l'ultimi anni. Enfatizendu l'impurtanza di i prughjetti di Marmaray è di treni d'alta velocità, Karaman hà dichjaratu chì i passi impurtanti sò stati fatti micca solu in u trasportu di passageri, ma ancu in u trasportu di merci. Dichjarà chì i scontri in u campu di i sistemi ferroviari cuntinueghjanu sempre più in l'anni à vene, Karaman hà dichjaratu ch'elli sò felici di ottene l'ugettivi XNUMX% domestici chì anu sognatu per parechji anni cù u prughjettu di u Trenu Naziunale.
Avemu lasciatu daretu à l'annu 2013, quandu parechji innovazioni sò stati sperimentati in u campu di i sistemi ferroviari in u mondu è in u nostru paese. Prima di passà à a valutazione di 2013, pudete fà una breve valutazione di u prucessu storicu di e ferrovie turche ?
A storia di a ferrovia in Anatolia principia cù a custruzzione di a linea Izmir-Aydın in u 1856. 4.136 chilometri di sti linii, chì sò stati custruiti cù u privilegiu datu à e cumpagnie tedesche, francesi è britanniche, sò stati in i nostri cunfini di u Pattu Naziunale.
"I ferrovie sò l'arma di sicurezza più impurtante di un paese cà una pistola". Enfatizendu l'impurtanza di e ferrovie in a guerra è a pace cù e so parolle, u Great Leader Atatürk hà lanciatu una mobilizazione ferroviaria malgradu i scarsi risorse in i primi anni di a Republica è naziunalizà e linee di i stranieri. Duranti stu periodu, chì era l'età d'oru di a ferrovia, circa 1923 mila chilometri di ferrovie sò stati custruiti trà u 1938 è u 80, u 3 per centu di i quali eranu in a nostra regione orientale, chì hà cundizioni geografiche duri.
Questi investimenti rallentavanu per via di a Siconda Guerra Munniali. Dapoi u 1950, in parallelu cù e pulitiche internaziunali, e pulitiche di trasportu orientate à a strada sò state seguite, è a ferrovia era, per dì cusì, abbandunata à u so destinu. Cum'è un risultatu naturali di sta negligenza, a so parte di u trasportu di passageri è di merchenzie diminuì gradualmente, è ùn pudia ancu mantene u so sistema attuale.
L'annu 50 hè una tappa per a ferrovia, chì hè stata ignorata per circa 2003 anni. A partesi di questu annu, e ferrovie tornanu à a pulitica statale. Trà u 2003 è u 2013, circa 2013 miliardi di risorse sò stati trasferiti à u settore ferroviariu à i prezzi di u 40. Cum'è u publicu seguita vicinu; Decine di prughjetti sò stati implementati in cunfurmità cù i scopi di prughjetti di treni d'alta velocità, mudernizazione di a situazione attuale, sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata è ristrutturazione per una ferrovia efficace è efficiente.
Cum'è avete dichjaratu, i prughjetti di treni à alta velocità anu attiratu una grande attenzione publica, soprattuttu cù l'iniziu di u trasportu di treni à alta velocità trà Ankara è Eskişehir in 2009. Avete messu in serviziu a linea Ankara-Konya in u 2011. Chì sviluppi sò accaduti in u 2013 in u scopu di u travagliu di u prughjettu di u trenu d'alta velocità ?
Dopu à e linee Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya, avemu principiatu u trasportu di treni à alta velocità trà Konya-Eskişehir in 2013 è hà riunitu l'amichi di Mevlana è Yunus Emre. Avemu creatu u nostru primu anellu YHT à una distanza di circa mille chilometri in u triangulu Ankara-Konya-Eskişehir. Ci sò quattru viaghji à ghjornu nantu à a pista Konya-Eskişehir-Konya, induve l'operazione di treni d'alta velocità hà iniziatu u 24 di marzu di u 2013. U numeru mediu di passageri di ogni ghjornu nantu à sta strada hè di 500 u ghjornu di a settimana è di 700 u weekend. A parte di l'autobus, chì era 70 per centu prima di u trasportu YHT, diminuì à u 32 per centu dopu à YHT, a parte di u trasportu YHT hè diventatu 55 per centu è ci era un aumentu di 25 per centu in a dumanda. Inoltre, u trasportu cumminatu cù cunnessione YHT + Bus hè dispunibule trà Konya è Bursa.
L'annu passatu, u 23 di settembre, avemu stabilitu a fundazione di a linea Ankara-İzmir in u scopu di u 157th anniversariu di a creazione di TCDD. Quandu sta linea hè finita, una persona chì piglia u trenu d'alta velocità da Ankara serà in Afyon dopu à 1,5 ore è in Izmir dopu à 2 ore. Dopu Eskişehir è Konya, Afyon diventerà un suburbiu di Ankara. A ghjente di Afyon è Uşak piacerà camminà lungo a passeggiata è manghjendu pesce frescu durante i so viaghji ogni ghjornu à Izmir. In a nostra età, u tempu hè diventatu assai più preziosu. I viaghji longu sò avà una cosa di u passatu cù treni veloci, sicuri è còmode.
Cumu avanzanu u travagliu nantu à altre linee di treni à alta velocità in custruzzione ?
In più di e linee di treni à alta velocità messe in serviziu in u scopu di a rete di treni d'alta velocità core chì avemu iniziatu in Ankara, u travagliu cuntinueghja nantu à e linee di treni d'alta velocità Ankara-Sivas, Ankara-Bursa è Ankara-İzmir. Quandu tutte queste linee sò messe in serviziu, 15 pruvince chì cuntenenu a mità di a pupulazione di u paese seranu introdutte in treni d'alta velocità.
Di sicuru, i sviluppi ùn sò micca solu in u campu di u trenu d'alta velocità in 2013. Pudete informàci di altri prughjetti implementati ?
Iè, 2013 ùn era micca solu di treni d'alta velocità. Avemu avutu un annu di sviluppi vertiginosi in quantu à u trasportu ferroviariu. L'indennità d'investimentu in 2013 hè di 4 miliardi 700 milioni TL. L'investimenti in ferrovie, cum'è un settore prioritariu, sò stati implementati in un tempu più brevi è à menu costu di i so contraparti in u mondu L'impurtanza data à e ferrovie si manifesta in a pianificazione di l'investimentu per ghjunghje l'obiettivi determinati.
A Legge di Liberalizazione Ferroviaria, l'entrata in serviziu di Marmaray, i passi fatti in quantu à i treni naziunali, u trenu Balo, u Prughjettu İZBAN è altri investimenti anu fattu in 2013.
U Progettu di Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu hè statu promulgatu in a Gran Assemblea Naziunale Turca u 01 May 2013. Cù sta lege, TCDD hà avutu a so propria lege per a prima volta. I servizii di infrastruttura TCDD seranu furniti da Türk Tren A.Ş. ferà operazioni di trenu. Un altru aspettu impurtante di a lege hè, cum'è u nome suggerisce, a liberalizazione di u trasportu ferroviariu.
In altri palori, sicondu sta lege, e cumpagnie lucali è straniere chì portanu e so locomotive è vagoni puderanu avà uperà treni di merci è di passageri. Cù sta lege, l'armonizazione cù l'UE hè stata ottenuta in u trasportu ferroviariu. U nostru sognu di 29 anni hè diventatu realtà u 153 d'ottobre, u ghjornu di a Republica. Marmaray hè stata messa in serviziu. L'Asia è l'Auropa eranu cunnessi sottu à u mari da a ferrovia. È solu a transizione trà i cuntinenti era di 4 minuti. Gebze-Haydarpaşa è Sirkeci-Turchia in u scopu di u Prughjettu Marmaray, chì hè impurtante micca solu per u nostru paese, ma ancu per u mondu.Halkalı Quandu a migliione di e linee suburbane hè finita, 700 milioni di passageri seranu trasportati annu. Inoltre, i treni d'alta velocità è i treni di merci passanu quì durante certe ore in u futuru.
Sviluppi significativi sò stati ancu fatti in u trasportu di merci in 2013. Avemu aumentatu continuamente a quantità di carica trasportata cù u trasportu di treni Block chì avemu principiatu in 2004. In questu cuntestu, mentre avemu purtatu 2004 milioni di tunnellate in 18,6, avemu purtatu 2013 milioni di tunnellate in 26. (U nostru scopu per u 2014 hè 28 milioni di tunnellate).
Un altru sviluppu impurtante in u trasportu di merchenzie hè accadutu cù u Trenu BALO. Avemu implementatu u Prughjettu BALO (Great Anatolian Logistics Organization) in cooperazione cù TOBB. Cù u prugettu, avemu u scopu di trasportà a carica di tigri anatoliani à l'internu di l'Europa, in particulare e cità tedesche di Munich è Cologne, per ferrovia. In questu cuntestu, i treni 5 BALO Block chì avemu mandatu da Manisa ghjunghjenu in Germania in pocu tempu di 5 ghjorni. Sti treni aumenteranu ancu di più in u periodu à vene. Inoltre, u Prughjettu di u Trenu Viking serà implementatu à pocu tempu per cunnette i porti marittimi di Klaipeda, Odessa è Ilyichevski trà u Mari Balticu è u Mari Neru per ferrovia. Avemu firmatu u memorandum d'intesa nantu à u sughjettu.
Un altru prughjettu maiò hè u Trenu Naziunale. À chì tappa hè stu prughjettu, chì passi sò stati fatti ?
Avemu presentatu u Prughjettu di u Trenu Naziunale, chì avemu travagliatu dapoi un bellu pezzu, à u publicu in una ceremonia chì hà assistitu da u nostru Ministru precedente, u Signore Binali Yıldırım. U travagliu nantu à u Prughjettu di u Trenu Naziunale hà cuminciatu à pruduce i veiculi ferroviari di nova generazione in u nostru paese cù u disignu uriginale è a tecnulugia domestica, è in questu quadru, u Gruppu di Travagliu Naziunale di Trenu hè statu stabilitu.
Hè stata destinata à pruduce i veiculi per esse pruduciutu in u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale cù un minimu di 51 percentu di localizazione, è di aumentà sta rata à 85 percent com'è u risultatu di studii di localizazione. In u scopu di u Prughjettu di u Trenu Naziunale, i treni d'alta velocità seranu pruduciuti da TÜLOMSAŞ, i treni elettrici è diesel seranu pruduciuti da TÜVASAŞ, è i vagoni di merci seranu pruduciuti da TÜDEMSAŞ.
Oltre à questi, avemu ancu un Prughjettu Naziunale di Segnale. In cuuperazione cù TÜBİTAK, avemu implementatu u Prughjettu Naziunale di Segnale in a Stazione Sakarya / Mithatpaşa è ottenutu risultati riesciuti. Avà avemu cuminciatu à sparghje questu in tutta a reta implementendula trà e stazioni Afyon-Denizli, Isparta-Burdur è Ortaklar-Denizli. Da avà, a nostra valuta straniera pagata à l'esteru per mezu di i Treni Naziunali è di u Sistema di Segnale Naziunale fermanu in e casse di u Statu.
Avemu ricevutu un premiu internaziunale per İZBAN, chì hè u sistema ferroviariu urbanu più longu di Turchia trà Cumaovası è Aliağa cù una lunghezza di 2011 chilometri è hè statu messu in serviziu in 80, in cuuperazione cù a municipalità metropolitana di Izmir, è ancu u sistema di ferrovia standard di metro chì passa. l'aeroportu. İZBAN hè stata premiata u premiu "Best Collaboration" in u cuncorsu intitulatu "Crescita cù u trasportu publicu" urganizatu in u scopu di u Cungressu Mondiale di l'Unione Internaziunale di Trasportu Pùblicu (UITP), chì hà più di 3 istituzioni in u mondu cum'è membri è hè u a più grande urganizazione in u settore di u trasportu publicu in u mondu hè stata premiata u primu postu in a so categuria. Quist'annu, 400 prughjetti in categurie 40 da 6 paesi è 240 prughjetti da u nostru paese anu participatu à a cumpetizione urganizata da UITP. İZBAN, chì hè apparsu cum'è u pruduttu di u travagliu cumunu di u guvernu cintrali è u guvernu lucale per offre à i citadini un sistema di trasportu publicu ferroviariu rapidu, còmode è sicuru, hè statu dimustratu cum'è un prughjettu esemplare à 18 paesi membri di l'UITP grazie à sta funzione.
Ancu in 2013; Fornitura è installazione di dispusitivi APU (unità 165 da TÜLOMSAŞ), Tekirdağ-Muratlı 2a linea di custruzzione 30 chilometri, Cumaovası-Tepeköy 2a linea di custruzzione 30 chilometri, Başpınar Logistics Center arrangement, 12 risponditori d'emergenza è centri di logistica di salvezza (ele 5, Gmen XNUMX, Sam. ), Uşak, Denizli (Kaklık), İzmit (Köseköy) è Halkalı apertu per l'affari. 876 chilometri di strade sò stati rinnuvati. In u scopu di a fabricazione è a mudernizazione di i veiculi rimorchiati, 710 vagoni di merci sò stati fabbricati.
Dopu un 2013 assai impegnatu, chì sò i vostri scopi per u 2014 ?
Una indennità di 2014 miliardi TL hè stata data à e ferrovie per u 4. 2014 serà un annu di sviluppi impurtanti in quantu à u trasportu ferroviariu. U più impurtante di questi hè chì i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità Eskişehir-Istanbul seranu cumpletati è Ankara è Istanbul seranu cunnessi l'una cù l'altru da u Trenu d'Alta Velocità, chì avemu bramatu dapoi anni. Istanbul, cù una populazione di circa 15 milioni, è a nostra capitale Ankara seranu cunnessi da un trenu d'alta velocità. Quandu a tappa Eskişehir-Istanbul di u Prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè finita, hè previstu di trasportà 3 milioni di passageri annu inizialmente è 2023 milioni di passageri annu per u 17 obiettivi. Inoltre, i prughjetti di ferrovie d'alta veloce, d'alta veloce è cunvinziunali, è ancu di trattori è di veìculi rimorchiati, continueranu à esse implementati per fà e ferrovie unu di i settori più dinamichi di u nostru paese.
A mudernizazione di e strade esistenti, a flotta di veiculi, stazioni è stazioni, a cunnessione di a rete ferroviaria à i centri di pruduzzione è i porti, u sviluppu di l'industria ferroviaria avanzata inseme cù u settore privatu, a creazione di centri logistichi è facenu di u nostru paese una basa logistica impurtante in a regione. trà l'investimenti chì seranu cuntinuati.
Per d 'altra banda, a custruzzione di prughjetti cum'è l'implementazione di a Strada di a Seta di Ferru, chì si estenderà da l'Asia Luntana à l'Europa Occidentale, è a creazione di un corridore ferroviariu ininterrottu trà i dui cuntinenti, continuerà.
Obiettivi 2023
• Raggiunge una lunghezza totale di 3.500 mila chilometri in 8.500 custruendu 13 mila chilometri di ferrovia, cumprese 2023 25 chilometri di ferrovia d'alta velocità, XNUMX XNUMX chilometri di ferrovia d'alta velocità è XNUMX XNUMX chilometri di ferrovia convenzionale,
• Cumpiendu u rinnuvamentu di tutte e linee rinnuvà 4.400 chilometri di linee,
• Parte di u trasportu ferroviariu; aumentatu à 10 per centu per i passageri è 15 per centu per a carica,
• Cumpiimentu di u prucessu di liberalizazione di u settore ferroviariu,
• Stabbilimentu di standard ferroviari naziunali,
• Assicurà l'implementazione efficace è cuntinuu di u Sistema di Gestione di a Sicurezza à tutti i livelli di l'infrastruttura è di a gestione è trasfurmendu in una cultura settoriale,
• Allargà u "Sistema di Segnale Naziunale" sviluppatu è facenu una marca,
• Facendu i veiculi esistenti adattati per e linee di treni d'alta velocità, producendu ogni tipu di veiculi ferroviari in u nostru paese,
• Assicurendu u sviluppu di u trasportu cumminatu è di merci aumentendu e cunnessione di a linea di junction à i centri logistichi, fabbriche, industrii, OIZ è porti cun potenziale di carica,
• Stabbilimentu è attivazione di l'Istitutu di Trasportu Ferroviariu,
• Supportu l'industria Ferroviaria Naziunale è R & D è sviluppà ogni tipu di tecnulugia ferroviaria,
• Assicurà u sviluppu di i corridori ferroviari internaziunali.
Obiettivi 2035
• Aumentà a reta ferroviaria à 6 mila chilometri custruendu 31 mila chilometri di ferrovia ad alta velocità addiziale,
• Cumplementu di l'industria ferroviaria cù infrastruttura d'alta tecnulugia è cummercializazione di i prudutti ferroviari à u mondu,
• Sviluppà infrastrutture è sistemi di trasportu intelligenti per assicurà l'integrazione di a reta ferroviaria cù altri sistemi di trasportu,
• Stabilimentu è diffusione di u trasportu cumminatu internaziunale è a gestione rapida di a catena di supply chain,
• Avè una parolla globale in a ricerca, a furmazione è a certificazione di a ferrovia,
• Cumpiendu e linee ferroviarie è e cunnessione à i passaghji di u Strettu è u Golfu è diventendu un corridore ferroviariu impurtante trà i cuntinenti Asia-Europa-Africa,
• Aghjunghje u 20 per centu in u trasportu di merchenzie ferroviaria è u 15 per centu in u trasportu di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*