I servizii di tram si fermanu

I servizii di Tram si fermanu: Un saccu scurdatu à a Fermata di Tram di Sultanahmet hà causatu un panicu di bomba. U materiale di cancelleria hè stata trovata in a borsa, chì hè stata detonata cù un detonatore da u squadra di l'esperti. I servizii di Tram sò stati fermati per un tempu per via di u saccu suspettu.
I citadini è i guardiani di securità chì anu vistu chì ci era un saccu micca reclamatu à a Fermata di Tram di Sultanahmet anu signalatu a situazione à a polizia. L'Uffiziu di Servizi Preventivi di u Dipartimentu di Pulizia di u Distrettu di Fatih, chì hè ghjuntu à l'indirizzu in quistione, hà svuotatu a stazione in casu chì ci era materiale splusivi in ​​u saccu. Mentre a fermata hè stata chjusa cù una striscia di sicurezza, i servizii di tram sò stati ancu firmati. U Bomb Disposal and Investigation Team, chjamatu à a scena, hà purtatu i so vestiti speciali è esaminò u saccu. U specialistu di a bomba hà messu un detonatore in u saccu ch'ellu avia purtatu à a strada liendu una corda. Dopu l'annunziu d'avvertimentu, a furchetta hè stata detonata cù un detonatore in modu cuntrullatu.
A cartoleria cum'è quaderni, penne è libri sò esce da u saccu. Dopu i cuntrolli necessarii, a striscia di sicurezza hè stata eliminata. I servizii di Tram sò ancu tornati à a normale. Malgradu l'avvirtimenti di a pulizza, era degne di nota chì i citadini ùn anu micca lasciatu a scena è pruvatu à piglià ritratti cù i so telefunini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*