L'arrampicata in ghiaccio pò avà esse fatta in Palandoken

L'arrampicata in ghiaccio pò avà esse fatta in Palandöken: Un muru di arrampicata in ghiaccio artificiale hè custruitu per i turisti lucali è stranieri in Palandöken Ski Center, unu di i centri di sci più impurtanti di Turchia.

L'alpinisti più famosi di Turchia è di u mondu seranu i primi à cullà u muru artificiale di arrampicata di 10 metri d'altezza, chì hè congelatu cù neve è acqua.

I tocchi finiti sò fatti nantu à u muru artificiale di arrampicata, chì hè statu custruitu accantu à u XANADU Snow White Hotel in u centru di sci è serà apertu dumane. Murat Altuğ Kargı, u direttore generale di l'hotel, hà dettu in una dichjarazione chì stanu prova di creà diverse attività suciali per i turisti lucali è stranieri chì venenu à a stazione di sci.

Dichjarà chì unu di i famosi alpinisti di u mondu, Tunç Fındık, farà a prima scalata à u muru naturali di arrampicata fatta cù neve è acqua, Kargı hà cuntinuatu cusì:

"Avemu preparatu un muru artificiale di arrampicata in ghiaccio inseme cù i famosi alpinisti di u nostru paese è di u mondu. L'ospiti chì preferanu Palandoken sperimentaranu un altru tipu di divertimentu nantu à u muru di arrampicata in ghiaccio, se vulete. U nostru scopu hè di avè tutti i sport invernali inseme in Palandöken è di permette à i nostri invitati di fà questi sporti ".

Mustafa Hanlı, unu di l'atleti di l'ATAK Club, chì hè unu di l'alpinisti chì custruìu u muru di l'escalada di ghiaccio, hà dettu chì hè difficiule di custruisce un muru d'escalada di ghiaccio in tempu fretu.

Dichjarà chì anu spruzzatu acqua nantu à e masse di neve posti nantu à u muru di arrampicata per congelalli, Hanlı hà dettu: "Una attività diversa serà furnita à i turisti lucali è stranieri chì venenu in Palandöken. Avemu cupertu a rete di filu chì avemu messu trà u muru cù neve è pruvemu di cungelà cù l'acqua ", disse.

L'alpinista Doğukan Çimagil, chì hà spruzzatu l'acqua nantu à u muru di arrampicata per mantene u ghjacciu, hà dichjaratu ch'elli travagliavanu durante l'ore più freti di u ghjornu è hà dettu: "Quandu avemu travagliatu per mantene u muru ghiacciatu, i blocchi di ghiaccio si formanu nantu à noi di tantu in tantu. tempu. Hè un travagliu difficiule, ma una bellezza emergerà ".