L'autobus di metro è tram Üçkuyular sguasserà da u centru di a cità

U metro è u tram Üçkuyular elimineranu l'autobus da u centru di a cità: u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì dopu à l'implementazione di u metro è di u tram Üçkuyular, tramindui sguasseranu l'autobus da u centru di a cità è piglianu misure per rende difficiule l'ingressu à u centru di a cità.
Kocaoğlu hà dichjaratu ch'elli impediscenu à i veiculi di esse lasciati nantu à e strade fendu chì e persone chì vivenu intornu à elli si abbonanu à i parcheggi.
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu hà visitatu u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria di a Regione Egea. U presidente di l'EBSO Ender Yorgancılar è u presidente di u Parlamentu Salih Esen anu ospitatu l'avvenimentu. Yorgancılar hà dettu chì i trè prughjetti chì facenu volà Izmir sò u Novu centru di a cità, a pianificazione di İnciraltı è a trasfurmazioni urbane. Yorgancılar è u presidente di u Parlamentu Salih Esen anu desideratu à Kocaoğlu successu in l'elezzioni.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu chì Izmir hè cresciutu economicamente più lento chè l'altri cità anatoliani per un bellu pezzu, è i motivi di questu sò parechji fatturi, cum'è a visione di Ankara di Izmir, a fatigue di l'industria di a seconda è a terza generazione, è u sbilanciamentu d'incentive. Dichjarà chì quelli chì guvernanu Izmir, ellu stessu cum'è u sindaco metropolitanu, è i capi d'opinioni anu ancu una parte in questi motivi, Kocaoğlu hà dettu: "Izmir hà un prublema di visione. Ùn hà micca una visione unificata. Hè necessariu di attivà a dinamica di a cità, assicurà unità è sulidarità, è creà un clima cù l'energia di stu putere. Avemu pruvatu à guidà cù un approcciu di sviluppu lucale. Decidimu nantu à tutti i prughjetti per evaluà a so cuntribuzione à l'ecunumia. Finalmente, Izmir hà cuminciatu à ricuperà veramente. A maiò parte di u sviluppu hè accadutu in u settore di i servizii.
U numaru di alberghi in a cità hà aumentatu. L'alberghi operanu cù un percentinu di occupazione di 85 per centu. "Diventa difficiule di truvà una stanza vacante, soprattuttu durante i periodi fieri", disse. Durante a so visita à EBSO, Kocaoğlu hà annunziatu un sviluppu impurtante in quantu à l'offerta di tram Üçkuyular-Halkapınar è Alaybey-Mavişehir, chì avarà da u 26 di ghjugnu.
Dichjarà chì anu fattu un accordu di prestitu cù un tassu d'interessu di 2,75 per u prugettu per via di ore di negoziazioni, Kocaoğlu hà dettu: "U puntu di creditu di a Municipalità hè parechje volte più altu ch'è u puntu di creditu di Turchia. "Per questu mutivu, ùn avemu micca difficultà à truvà un prestitu", disse.
Nisun prublema di trafficu seriu
Dichjarà chì Izmir ùn hà micca un prublema di trafficu seriu, Kocaoğlu hà dettu chì sguasseranu l'autobus chì causanu prublemi in u centru di a cità unu dopu l'altru, una volta chì u prughjettu di u tram hè implementatu. Dichjarà chì renderanu difficiule di entre in u centru di a cità, Kocaoğlu hà dettu: "Cerchemu di sviluppà un novu metudu in quantu à i parcheggi. E persone chì vivenu intornu à l'area induve sò custruiti i parcheghji ùn parcheghjanu micca.
"Per quessa, avemu travagliatu per creà un metudu in quale ùn diceremu micca à nimu chì vene in a zona cù una vittura per entre, ma impedisce à e persone chì campanu in a zona di lascià i so veiculi nantu à e strade abbunendu". Kocaoğlu hà dettu chì ci hè un prublema di trafficu in Izmir, ma ci hè ancu un prublema di polizia di trafficu.
In risposta à a quistione nantu à i venditori di strada, Kocaoğlu hà dichjaratu ch'elli anu chjusu l'esportazione di merchenzie à i cummercianti per ùn disturbà l'affari di i cummercianti per via di a custruzzione di metro in Hatay İnönü Street, ma durante quellu periodu. , i venditori sò ancu ghjunti. Indittendu chì ci sò duie corsie di parcheghju da i dui lati di a strada, Kocaoğlu hà dettu: "Stu locu hè inabitabile.
Aghju dettu à u guvernatore. Vulemu chì sia implementatu. Dice chì ùn ci hè micca parcheghju. Ci hè parcheghju. Hè vera chì ùn hè micca abbastanza. Ùn significa micca chjude l'ochju à parcheghju nantu à l'arterie principali è fà soffrenu i citadini. Chì u trafficu faci u so travagliu. "Quandu custruemu u metro è u tram, u seriu prublema di trafficu in questa cità serà risoltu", disse.

1 Comment

  1. Kocaoğlu hà ragione, u cuntrollu di a polizia in a cità hè diminuitu incredibilmente. Di sicuru, una tattica pulitica !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*