Tocchi finali nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul

Tocchi finali nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul: U Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica di Turchia (TCDD) Süleyman Karaman hà dichjaratu chì e teste ininterrotte cumincianu à a linea Ankara-Istanbul di Trenu d'Alta Velocità (YHT) cù a prova Piri Reis. trenu da u principiu di marzu, è chì serà realizatu assai prestu, hà dettu chì a linea serà aperta.
In a so dichjarazione à u currispundente AA, Karaman hà dichjaratu chì i travaglii di teste nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul anu ghjuntu à a tappa finale. Dichjarà ch'ellu hà participatu l'ultima volta à a prova di a prova 3 ghjorni fà, Karaman hà dichjaratu chì ci sò state alcune carenze minori, è dopu chì queste sò state currette, u Trenu Piri Reis hà da principià à operare senza stop da marzu. Karaman hà nutatu chì a linea YHT Ankara-Istanbul serà messa in serviziu assai prestu.
Piri Reis piglia a "MRI" di a linea
I testi di misurazione di a linea YHT Ankara-Istanbul sò realizati cù u Trenu Piri Reis, unu di i treni di prova 5-6 in u mondu. Piri Reis esegue l'interazione catenaria-pantografu, a misurazione di vibrazione accelometrica è e misurazioni di geometria stradale partendu da una velocità di 60 chilometri à l'ora. E misurazioni cuntinueghjanu dopu à velocità di 80, 100, 120, 140 chilometri à l'ora, è sò infine compie ghjunghjendu à una vitezza di 275 chilometri à l'ora. Grazie à e misurazioni, ogni prublema in a linea hè rilevata è risolta.
In altri palori, Piri Reis Train piglia u "MR" di a linea. Piri Reis, chì hè custituitu da i dispusitivi di misurazione muntati nantu à u set YHT per un valore di 35 milioni di lire cù una spesa addiziale di 14 milioni di lire, pò fà 50 misure diverse. A sezione Ankara-Eskişehir di 523 chilometri di a linea YHT Ankara-Istanbul di 276 chilometri hè stata messa in serviziu in 2009. A sezione di 247 chilometri trà Eskişehir è Istanbul, chì hè stata finita, serà pronta per u serviziu dopu chì i testi di signalazione, strada è catenaria sò finiti cù u Trenu Piri Reis, è a linea serà aperta in marzu.
U tempu di viaghju Ankara-Istanbul serà ridutta à 3 ore
Quandu a linea Ankara-Istanbul YHT, chì serà integrata cù Marmaray quandu hè finita, entra in serviziu, u tempu di viaghju trà e duie cità serà ridutta à 3 ore, è u tempu di viaghju trà Ankara-Gebze serà ridutta à 2 ore 30. minuti. Hè destinatu à serve circa 50 mila passageri per ghjornu è 17 milioni di passageri annu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul.

1 Comment

  1. Nimu ùn dà l'ultime nutizie nantu à YHT altru chè voi. Grazie mille.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*