L'allegazione di u ghjocu di cuntabilità in u sistema di ferrovia leggera di Antalya hè una bugia

A dichjarazione di i ghjochi di cuntabilità in u sistema di ferrovia leggera di Antalya hè una minzogna: u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Mustafa Akaydın, hà dettu chì a pretendenza di i ghjochi di contabilità nantu à i rivenuti di u sistema di ferrovia ligera ùn hè nunda chè una bugia.
U sindaco Mustafa Akaydın hà rispostu da u cunsigliu à l'affirmazione di u candidatu di u sindaco metropolitanu di u Partitu AK Menderes Türel chì u sistema di ferrovia ligera hè statu dannatu da i ghjochi di contabilità. U sindaco Akaydın, chì hà dumandatu à Bülent Yıldırım, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Transportation Inc., a cumpagnia municipale chì opera u sistema ferroviariu, per informà u parlamentu annantu à questu prublema, hà dettu: "Ùn ci hè micca un trasferimentu di soldi per l'elezzione. "Questa hè una bugia", disse.
In u so briefing à u parlamentu, Bülent Yıldırım hà dettu chì a so cumpagnia hà depositatu 2013 milioni 4 mila TL in u cuntu di rimborsu di u debitu di u Tesoru per u prestitu ottenutu da u Tesoru per u sistema di ferrovia leggera in 700. Hà nutatu chì anu depositatu circa 400 mila TL in u cuntu di a Municipalità Metropolitana, ma questi soldi ùn puderanu micca esse utilizati da a Municipalità Metropolitana per via di e precauzioni pigliate da i creditori di a municipalità nantu à i rivenuti di Ulatma AŞ. Nutendu chì farà un pagamentu di 2014 milioni 5 mila TL à u cuntu di rimborsu di u debitu di u Tesoru in 500, Yıldırım hà dettu: "Ma a Municipalità Metropolitana hà bisognu à fà un rimborsu di 15 milioni di TL cù u prestitu chì hà ricevutu. "Avarà bisognu di finanzià circa 10 milioni di TL da e so risorse", disse.
Dopu à sta infurmazione, u sindaco Akaydın hà dettu: "Comu hè dichjaratu, u tram ùn guadagna micca una quantità significativa di soldi, è grandi quantità di soldi ùn sò micca trasferiti à a municipalità. "A municipalità ùn guadagna micca soldi da u sistema ferroviariu è ùn usa micca i soldi chì guadagna in u travagliu elettorale", disse.
AK Party Group SözcüMurtaza Tamyürek, invece, hà dettu chì era chjaramente capitu da e dichjarazioni di Yıldırım chì u sistema di ferrovia leggera ùn hà micca causatu alcun dannu finanziariu à a Municipalità Metropolitana. Tamyürek hà sustinutu chì cù e pulitiche operative currette, u pagamentu principalu di u prestitu di u Tesoru ùn saria micca riflessu cum'è una perdita per a Municipalità Metropolitana.
Mentre a seconda sessione di u Cunsigliu Metropolitanu in u ferraghju hà finitu cù a discussione di 8 punti di l'agenda, u candidatu di u sindaco di u partitu AK Muratpaşa è u membru di u cunsigliu Cihan Bulut hà pigliatu a parolla è hà dumandatu una spiegazione annantu à u slogan "Avemu custruitu 1080 chilometri di asfaltu" utilizatu. da u sindaco Akaydın in a campagna elettorale. U sindaco Akaydın hà dettu: "Fighjate, 425 mila tunnellate di asfaltu sò stati fatti davanti à noi. Duranti u nostru periodu, 750 mila tunnillati sò stati pruduciuti. L'ultimi 1080 chilometri emessi da u nostru capu di u Dipartimentu di l'Affari Tecnici. "Piglia un metru è misura", disse. Mentre Cihan Bulut hà accusatu a dichjarazione di Akaydın cum'è viota, u sindaco Akaydın hà rispostu: "Ùn aghju micca impegnatu in polemiche cun voi".
Partitu AK sözcüIn risposta à a dumanda di Tamyürek di parlà, u sindaco Akaydın hà dettu: "Murtaza, a riunione hè finita", è quandu Tamyürek hà dichjaratu ch'ellu celebrerà u San Valentinu u 14 di ferraghju, u sindaco Akaydın hà dettu: "Vai", è hà permessu à Tamyürek di celebrà.
MURATPAŞA IN L'ASSEMBLEA
U sindaco di Muratpaşa Süleyman Temizmen, chì ùn era micca numinatu, è 4 membri di u Cunsigliu Metropolitanu da a quota Muratpaşa ùn anu assistitu à a riunione ordinaria di u cunsigliu di ferraghju di a Municipalità Metropolitana di Antalya tenuta u luni. In a prima reunione, Recep Tokgöz è ancu u partitu sözcüMentre Deniz Fırat Budak hà participatu à u parlamentu, Hasan Gürsel Karabayır è Erdem Armen anu pigliatu u so postu in a seconda sessione. Karabayır hà rispostu "No" à a quistione di s'ellu agisce inseme cù u sindaco Muratpaşa Temizmen è dimissioni. Erdam Armen, chì hè ancu un candidatu à u sindaco di Muratpaşa, hà dichjaratu ch'ellu era ancu mancatu di rispettu è trattatu ingiustamente durante u prucessu è hà dettu: "Ma a più grande inghjustizia hè stata fatta à Süleyman Temizmen. "Avemu bisognu di furnisce questu", disse. Erdem Armen hà dettu chì ellu hà da cuntinuà à fà a pulitica in u CHP ùn importa ciò chì. festa sözcüsü è Deniz Fırat Budak, vice-sindaco di Muratpaşa, anu dumandatu ancu: "Vai dimissioni?" "Induve campaghju è di quale partitu appartene?" sözcüÙn hè micca evidenti chì aghju fattu questu? Ellu spiegò chì ùn avia micca. I membri chì ùn anu micca assistitu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, chì si sò riuniti duie volte dopu a nomina di Süleyman Temizmen, eranu Hüseyin Kazancı è Mustafa Karaman.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*