U sistema di ferrovia ligera hè u mutivu di u trafficu problematicu in Antalya.

U sistema di ferrovia ligera hè u mutivu di u trafficu problematicu in Antalya: A mità di i membri di Antalya Commodity Exchange (ATB) pensanu chì u prublema di trafficu in a cità hè causatu da u sistema di ferrovia ligera. Sicondu una quinta parte di i participanti, a fonte di u prublema hè u cattivu tempu di i semafori.
Prima di l'elezzioni lucali chì anu da esse realizatu u 30 di marzu di u 2014, ATB hà realizatu un sondaghju di l'amministrazione lucale per determinà l'opinioni di i so membri in modu di determinà l'opinioni istituzionali di a borsa. A riunione di u cunsigliu di ghjennaghju hè stata fatta una indagine in faccia à u cunsigliu di l'ATB, i membri di u cunsigliu è i membri di u cumitatu prufessiunale. In u dettu studiu, e dumande sò state fatte à i membri sottu i tituli di u cummerciu urbanu, u trafficu urbanu, a produzzione è u cummerciu agriculu, è l'urbanismu.
Sicondu i risultati, 50 per centu di i rispondenti vedenu u sistema ferroviariu attuale cum'è u mutivu più impurtante per u trafficu in a cità. U 21 per centu di i rispondenti attribuisce u prublema à u timing poveru di i semafori. U tassu di quelli chì pensanu chì u più impurtante per esse fattu per risolve u prublema di u trafficu urbanu hè di sviluppà a strada di tram nostalgicu nantu à a strada università-tribunale-stazione di autobus hè per centu 42. A tarifa di quelli chì pensanu chì l'uffizii ufficiali in u centru deve esse trasladatu hè 23. U ritmu di quelli chì sprimenu l'opinione chì u signalamentu di u trafficu deve esse riarrangatu cù una struttura holistica è dinamica era 19 per centu. U 15 per centu di i rispondenti volenu chì e strade in u centru sò disposti in una sola strada.
À e dumande nantu à quale hè u prublema più impurtante di u cummerciu intra-città, u 69 per centu hà rispostu chì i centri commerciali esistenti debilitanu u cummerciu intra-città, è u 15 per centu ùn permettenu micca i turisti à impegnà in u cummerciu intra-città. Mentre u 38 per centu hà dichjaratu chì i centri cummerciali anu da esse eliminati da a cità per migliurà u cummerciu urbanu, u 25 per centu hà dichjaratu chì a cunvenzione è a prevalenza di parcheghju urbanu deve esse aumentata. U 17 per centu di i rispondenti pensanu chì i posti di travagliu simili duveranu esse cunsolidati è l'attività cummerciale intra-città deve esse realizatu.
Mentre u 54 per centu vede l'absenza di una strada di circondu cum'è u prublema più impurtante in quantu à l'urbanismu, u 35 per centu di Antalya cunsidereghja i centri commerciali impilati in u centru di a cità cum'è un prublema. In l'indagine, a tarifa di quelli chì ùn volenu micca chì un novu centru cummerciale sia apertu in u centru di a cità era di 50, mentre chì a tarifa di quelli chì vulianu chì i centri commerciali esistenti si movenu fora di a cità era di 39 per centu.
2016 per centu di i participanti, chì anu ancu rispostu à e dumande nantu à l'EXPO 69 Antalya, crede chì EXPO 2016 cambierà a faccia di Antalya è lascià tracce permanente. Per d 'altra banda, 31 per centu di i participanti trovanu u travagliu fattu insufficiente è sbagliatu. Mentre chì u 46 per centu di e persone trovanu ciò chì hè statu fattu per a texture verde / naturali è i zitelli assai inadegwate in Antalya, u 23 per centu di i participanti hà dichjaratu chì anu truvatu ciò chì hè statu fattu positivamente, ma chì deve esse sviluppatu più.
L'altri risultati di l'indagine sò i seguenti: "79 per centu di i turisti chì passanu a notte in Antalya informanu chì una tassa di l'alloghju deve esse addebitata à i guverni lucali. U tassu di quelli chì pensanu chì a Legge di tutta a cità aiutava à prutege i terreni agriculi, aumentà a produzzione agricula è u cummerciu era di 39 per centu, mentre chì a rata di quelli chì difendenu u cuntrariu era di 29 per centu. U ritmu di quelli chì anu dichjaratu ch'elli ùn sapianu micca di a nova lege hè di 23 per centu. 31 per centu di i rispondenti vedenu a distruzzione di i terreni agriculi è a mancanza di pruprietà adattata di l'agricultura da l'amministrazioni lucali cum'è u prublema più impurtante per u guvernu lucale. in u sviluppu di a pruduzzioni agricula è u cummerciu. U 19 per centu di i participanti, invece, cunsidereghja l'aumentu rapidu di a migrazione da e zone rurale à l'urbani è a mancanza di supportu per i residenti chì trattanu di l'agricultura cum'è un prublema. Mentre chì u 37 per centu di i rispondenti à l'inchiesta di i guverni lucali indicanu chì u più impurtante per esse fattu per u sviluppu di a produzzione agricula è di u cummerciu hè di piantà u sviluppu di e zoni agriculi, u 30 per centu aspetta chì l'impositu / legislazione in relazione à a produzzione agricula è u cummerciu. per esse facilitatu. Per d 'altra banda, 22 per centu esprimenu l'idea di sustene i residenti impegnati in l'agricultura.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*