Hè l'ora di i pali à l'installazione di a funivia di Balçova

Hè u turnu di i pali in i stabilimenti di teleferica di Balçova: Hè u turnu di i pali in i travaglii di custruzzione realizati per a rinnuvazione cumpleta di e strutture di teleferica di Balçova, chì sò stati trà i simboli di Izmir per parechji anni, ma sò stati chjusi dopu à u rapportu "inconveniente per l'usu" di a Càmera di Ingegneri Meccanici Izmir Branch. Da una parte, cuntinueghja a custruzzione di stazioni di muntagna è di valle, è da l'altra parte, cuntinueghja a stallazione di pali di telecabina. U stabilimentu mudernu per esse purtatu in Izmir aghjunghjera un culore sfarente micca solu à Balçova, ma à tutta a cità.

I pali sò stallati

Dopu à un prucessu difficiule, a Municipalità Metropolitana, chì hà finalizatu u prughjettu è l'offerta di custruzzione è hà preparatu i prughjetti di implementazione, hà prima dismantled i pali è e corde in i vechji impianti di funivia. A Municipalità Metropolitana, chì hà sguassatu i detriti da l'area dopu avè demolitu l'edificazioni è u casinò rivoltante, hà cuntinuatu u so travagliu rapidamente dopu avè fattu a zona di funivia pronta per stabilisce novi strutture. Finu a data, 3 poli sò stati stallati.

Serà in i normi di l'UE

A funivia di Balçova, chì sò state riprogettate in cunfurmità cù i normi di l'Unione Europea è purteranu 1200 passageri à l'ora, seranu rinnuvate cumplettamente è seranu offerte à a ghjente di Izmir in una manera assai più sicura è muderna. U tempu di viaghju serà di 8 minuti è 2 seconde in cabine di 42 persone, ognunu pensatu per esse in un culore diversu. U costu di stu impurtante investimentu, chì hè previstu per esse cumpletu à a fine di u prossimu aprili, hè 12 milioni 65 mila TL.