Batıkent - ​​Sincan Metro Free per una settimana

Batıkent - Sincan Metro hè liberu per una settimana: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà parlatu à l'apertura di u Metro Batıkent-Sincan: Spergu chì Ankara, chì hà guidatu è gestitu a Guerra di l'Indipendenza, hà ancu gestitu cù successu a nova lotta di a Turchia per l'indipendenza.
A Linea di Metro Batıkent-Sincan hè stata messa in serviziu dopu à a cerimonia d'inaugurazione à a quale u presidente Abdullah Gül, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale turca Cemil Çiçek, u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan è u primu ministru spagnolu Mariano Rajoy.
U presidente Abdullah Gül hà dettu chì a linea di metro Batıkent-Sincan furnisce un serviziu gratuitu per una settimana. Gül hà dettu: "Quandu aghju apertu a cerimonia di novu in Marmaray, aghju dettu questu quì. Aghju dettu chì quandu tali grandi servizii sò furniti, puderia esse liberu per un tempu per chì tutti ponu prufittà. Avà vi chjamu à voi, u Primu Ministru è u merre. Pensu chì pudete pensà à qualcosa cusì per u Xinjiang ancu. Pensu chì forse pudete pensà à questu per una settimana. Ma di sicuru, a decisione serà a toia. Caru Primu Ministru, avete dettu chì tutti duveranu viaghjà gratuitamente per una settimana. Felicitazioni, grazie, bona furtuna. "dissi.
In u so discorsu, u Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Oghje, vivemu un ghjornu storicu è un mumentu storicu inseme per Ankara". disse. Eccu i punti culminanti di u discorsu di u Primu Ministru Erdoğan:
"135 paesi è urganisazioni sustene u nostru prughjettu Alliance of Civilizations. Oghje, finiscemu una grande brama in Ankara. Quandu perseverete è crede, avete successu. Cuminceremu i test drive di Keçiören Metro à a fine di l'annu. Dopu avè apertu Çayyolu è Keçiören, a lunghezza di u metro di Ankara aumenterà à 67 chilometri. Custruemu parcheggi sotterranei sopra e stazioni di metro. I citadini ponu parcheghja e so vitture è aduprà u metro. Ùn avemu micca statu un guvernu bloccatu in Ankara. Eramu sempre in giro, sempre travagliendu. Avemu perseverantemente evitatu di mancà l'agenda di u paese cù discussioni virtuali. Ùn puderà micca trascinàci in discussioni inutili. Un sughjornu di decisione di esecutivu hè statu fattu per u nostru hospitalu di a cità in Etlik, per quale avemu stabilitu a fundazione. Hè impussibile di capisce questi. Avemu assai da fà in stu paese. Stu paese hè statu tantu trascuratu. Ci provanu à rallentà. Ankara, chì hà guidatu è gestitu a Guerra di l'Indipendenza, hà ancu cuntinuà a lotta di a Nova Turchia per l'indipendenza. "
GÜL IN A SEDIA DI L'OMU
U primu viaghju di u Metro Batıkent-Sincan hè statu fattu cù a participazione di u presidente Abdullah Gül, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale turca Cemil Çiçek, u primu ministru Recep Erdoğan, u primu ministru spagnolu Mariano Rajoy è parechji ministri.
U puntu di partenza di u primu viaghju di u metro era a stazione di Mesa in Batıkent First, Speaker of the Grand National Assembly of Turkey Cemil Çiçek, Vice Primi Ministri Beşir Atalay, Emrullah İşler è Ali Babacan, Ministru di l'Alimentazione, l'Agricultura è l'Allevamentu Mehdi Eker. , u Ministru di e Dogane è u Cummerciu Hayati Yazıcı, u Ministru di l'Affari Interni Efkan Ala, u Ministru di l'Affari di l'Acqua Veysel Eroğlu. U Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan è u Primu Ministru spagnolu Rajoy sò ancu falati à a stazione inseme è anu passatu un tempu cù i ministri in u vagone. sohbet hà fattu.
U presidente Abdullah Gül l'hà ancu accoltu è falò à a stazione cù u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Lütfi Elvan, è u sindaco di Ankara Büyükşenir, Melih Gökçek.
Più tardi, Gül, Çiçek, Erdoğan, Rajoy, Elvan è Gökçek andavanu à a sezione di u cunduttore è anu ricevutu infurmazioni da u cunduttore. À pusà à u sediu di u capitanu, u presidente Gül hà iniziatu u primu volu chjappà u cornu è agitendu e mani. Metro, purtendu u presidente Gül, u presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia Çiçek, u primu ministru Erdoğan, u primu ministru spagnolu Rajoy è parechji ministri, sò ghjunti à Wonderland, induve a cerimonia si terrà.
Hè statu vistu chì "Benvenuti à a linea di metro Batıkent-Sincan" hè statu scrittu in turcu è spagnolu nantu à i pannelli illuminati in a stazione.
QUI SONU E DICHIARAZIONI DI ERDOĞAN
Signore Presidente, Signor Presidente di u Parlamentu, u mo caru amicu, Primu Ministru di Spagna Mariano Rajoy Cari citadini di Ankara, vi salutu tutti. Oghje, avemu un altru mumentu storicu per Ankara inseme. In nome di mè è di a mo nazione, vogliu sprime a mo gratitùdine sincera à u mo caru amicu Rajoy, Primu Ministru di Spagna, è a so delegazione, chì hà spartutu stu mumentu storicu cun noi, è li accolti in u nostru paese è a nostra capitale.
In particulare in u prughjettu di l'Alianza di Civilisazioni, a nostra cooperazione cù a Spagna cuntinueghja à aumentà per via di stu passu in quale simu l'architetti di stabilisce a pace mundiale inseme. Attualmente, circa 135 paesi, istituzioni è urganisazioni in u mondu sustene stu prughjettu. Questu hè assai impurtante perchè mostra chì simu nantu à a strada bona. Avà simu inseme cù a Spagna di novu in un prughjettu cusì impurtante.
ELOGUE PER BİNALİ YILDIRIM
À a nostra municipalità metropolitana di Ankara è u sgiò Melih Gökçek, chì hà iniziatu i metri di Ankara è li hà purtatu à un certu stadiu, à u nostru Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì hà finitu u metro, è à u mo caru cullegu Binali Yıldırım, cù quale avemu travagliatu inseme per 11 anni, chì hè attualmente un candidatu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Spergu chì, dopu u 30 di marzu, cum'è u sindaco metropolitanu di Izmir, pruducerà l'opere previste per u nostru Izmir. È avà, in nome di mè stessu, di u mo paese è di a mo nazione, vogliu sprime a mo gratitùdine à l'architetti, ingegneri, tecnichi è tutti i mo fratelli travagliadori chì anu cuntribuitu à u Signore Lütfi Elvan.
METRO KECIOREN
Oghje, mettemu in serviziu e linee Batıkent - Sincan, una di e linee di metro in trè punti in Ankara. U fattu chì sta linea hè stata disegnata 11 mesi fà hè u risultatu di crede è sforzu. Quandu persevere è crede, averete successu. Avemu pruvatu questu. Vi vulemu bona furtuna. È cum'è u stimatu sindaco hà dettu, mettemu in serviziu a linea Kızılay - Çayyolu 10 mesi prima. Dopu hè u distrittu di Keçiören, induve aghju campatu Iè, ci hè u metro di Keçiören. U so travagliu cuntinueghja. Spergu chì, à a fine di l'annu, inizieremu test drives di u metro Keçiören è mettemu in serviziu in 2015.
Attualmente, a lunghezza di u sistema ferroviariu in Ankara hè di 23,5 chilometri. Oghje aghjunghjemu una nova linea di 15,5 chilometri à questu. Quandu avemu apertu Çayyolu è Keçiören, aumenteremu a lunghezza à 67,5 chilometri. Di sicuru, ùn ci fermemu micca quì. U travagliu nantu à novi prughjetti hè cuminciatu. Un metro da Kızılay à Esenboğa Airport. Quessi significanu qualcosa. Ùn producemu micca parolle, producemu azzioni. Speremu, elevateremu Ankara à a pusizioni di una capitale europea in u trasportu è facemu una cità esemplare in u trasportu.
U trasferimentu serà eliminatu
In a prima tappa, u nostru metro operarà cù una cunnessione à Batıkent. Hopefully, eliminà u trasferimentu in pocu tempu, righjunghjendu cusì direttamente à a Crescent Red è questu tempu serà ridutta à 30 minuti o menu. Fighjate, sapete chì u trasportu da Xinjiang à Kızılay era un grande prublema in u passatu. Vogliu dumandà qualcosa specificamente da u mo sindaco quì. Custruemu definitivamente parcheggi multipiani in e stazioni di sti linee di metro. È in questi parcheggi multi-piani, i nostri citadini ponu vene à parcheghju a so vittura quì, poi trasfirì immediatamente à u sistema ferroviariu è camminà. Facemu questu succede. Faremu sti passi in e nostre altre cità metropolitane. Avarà l'uppurtunità di dì: "Varaghju quì in questu parechji minuti". Spergu chì vi sperienze sta felicità.
Avemu fattu una grande cerimonia di apertura u sabbatu è hà apertu 20 intersezioni è waypoints. Dopu, avemu fattu sta cerimonia in Eyüp Sultan, nantu à a linea Mecidiyeköy - Mahmutbey, in Istanbul. Avemu stabilitu a fundazione di una linea di metro gigante. U stessu ghjornu, avemu messu in serviziu 201 autobus redbud. Oghje, apremu stu metro. Dicemu di ùn piantà, basta cuntinuà.
Ùn avemu micca un guvernu chjusu à ANKARA
Ùn avemu micca statu un guvernu bloccatu in Ankara. Avemu sempre statu nantu à a strada. Avemu deliberatamente evitatu qualcosa per 11 anni, avemu evitatu currettamente di manca l'agenda di u paese è l'agenda di a nazione creendu parolle attraversu discussioni virtuali. Ùn avemu micca statu un guvernu persu in l'uffizii di u guvernu in Ankara. Ùn avemu micca diventatu un guvernu chì hè cunfinatu à Ankara è si chjude à l'altre pruvince 80 chì ùn ponu micca esce.
Lutteremu per pruduce servizii oghje è dumane, cum'è avemu pruduciutu servizii evitendu argumenti è tensioni inutili per 11 anni. Chjamu à quelli chì volenu attiràci in discussioni inutili avà. Pruvate micca in vanu, ùn ci puderà rallentà micca, ùn ci sarai micca bluccà, ùn ci puderà impedisce di serve. Ùn importa ciò chì fate, continueremu à fà u nostru duvere.
REPETIMENTA À A GIUDIZIARIA
Avemu pigliatu ogni tipu di passi assai interessanti è pusonu a fundazione. Allora avemu vistu chì Ankara hà emessu un sughjornu di esecuzione in quantu à l'uspidale di a cità in Etlik. Hè impussibile à capisce. Sfurtunatamente, ci hè impeditu di trattà cun questi è di cuntinuà a nostra strada. Faremu novi regulamenti legali è custruiscenu l'uspidale. In un modu o in l'altru, ùn puderete micca impedisce di serve a nostra nazione, ùn importa ciò chì fate. Tutti i bulldozers è i camioni sò stati in u situ di custruzzione. Hè una vergogna, hè un peccatu. Qualchidunu chì hà ancu u più chjucu d'amore per stu paese, prubabilmente si stancherà un pocu di fà sti passi.
Lotta per l'indipendenza
Semu pazienti contr'à tuttu questu. Ma da l'altra banda, cuntinuemu nant'à sta strada. Stu paese hè statu tantu trascuratu. Hanu impeditu assai stu paese. Ci provanu à rallentà, ùn puderanu micca. Spergu chì Ankara, chì hà guidatu è gestitu a Guerra di l'Indipendenza, hà da ancu gestisce cù successu a nova lotta di Turchia per l'indipendenza. Pregu à Diu chì sta metro chì avemu apertu serà benefica per a ghjente di Ankara.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*