I servizii di tram Çarşı-SSK sò stati fermati per 38 ghjorni

I servizii di tram Çarşı-SSK sò stati fermati per 38 ghjorni: À u Ponte di İstasyon, chì hè statu iniziatu da e Ferrovie Statali (DDY) in u scopu di piglià u trenu d'alta velocità in metro, ma chì a so distruzzione hè diventata una storia di serpente, u travagliu di pigliendu u trenu d'alta velocità sottu terra, urganizà a piazza è a custruzzione di a linea di tram.
Dopu à l'annunziu chì i servizii di tram in a direzzione di Çarşı-SSK seranu fermati per 38 ghjorni per via di a soterra di u trenu d'alta velocità, l'arrangiamentu di a piazza è a custruzzione di a linea di tram, l'attesa ansiosa hà iniziatu.
I residenti di Eskişehir, chì ùn puderanu micca aduprà i servizii di tram in a direzzione di Çarşı-SSK per 38 ghjorni, anu cummentatu: "Spergu chì ùn sia micca più di 38 ghjorni, cum'è hè dettu". Eskişehirli, chì vole chì i travaglii di u ponte di a stazione si finiscinu u più prestu pussibule, hà dettu: "Mentre u guvernu è e municipalità sò in cuntrastu, i citadini soffrenu di novu. Ùn sò micca sapè cumu furnisce u trasportu per tantu tempu. Ufficialmente, a tortura principia ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*