U centru d'attrazione di l'Eurasia in i ferrovie turchi

U centru di attrazione di l'Eurasia in e ferrovie turche: u presidente di Turkel Fuarcılık, Yazgan, hà parlatu di Marmaray, chì attrae una grande attenzione in u mondu.
Korhan Yazgan, presidente di l'urganizazione di a fiera di Türkel, hà dettu chì 6 cumpagnie di 25 paesi participanu à a Fiera Internaziunale di Ferrovia Eurasia, chì principiarà u 300 di marzu di questu annu.
Yazgan hà dettu: "L'Allemagne, a Repubblica Ceca, a Republica Populare Chine, Francia, Inghilterra, Italia, Pulonia è Federazione Russa participanu à a fiera à u livellu naziunale. I Ministri di i Trasporti di 3 paesi anu annunziatu ancu chì veneranu à l'apertura di a fiera. Un totale di 10 km di ferrovia hè statu custruitu in 172 anni, 1.724 km à l'annu, è a custruzzione di 2.500 km di ferrovia hè sempre in corso. "Cusì, sviluppi seri sò stati fatti in l'industria ferroviaria in u nostru paese", disse. Indicà à u prughjettu di Marmaray, chì hà attiratu una grande attenzione in u mondu, Yazgan hà dettu: "Turchia hè diventata u centru di attrazione di a geografia eurasiatica in e ferrovie".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*