A cumpagnia di China Csr Yangtze hà visitatu Stso

A Cumpagnia Chinese Csr Yangtze Visited Stso: A più grande cumpagnia di carri di trasportu di a Cina, CSR Yangtze Co.Ltd., hè ghjunta à Sivas per l'investimentu è a cooperazione.
Fornendu infurmazioni nantu à a cumpagnia cinese, u direttore generale di TÜDEMSAŞ, Yıldıray Koçarslan, hà dettu: "Avemu andatu in Cina cum'è parte di i viaghji chì avemu urganizatu à l'esteru per apre a nostra fabbrica à u mondu. Avemu visitatu elli. Sò ancu ghjunti à Sivas per fà una visita di ritornu. Questa cumpagnia, in quale u guvernu cinese hè ancu un cumpagnu, hè cummercializatu in borsa. Ci sò 9 spazii separati d'attività cum'è a centrale elettrica, a rampa spaziale, i carri di merci è di passageri. "Hè una di e più grande cumpagnie in u mondu", disse.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di STSO, Osman Yıldırım, hà dettu chì volenu fà di Sivas una cità ferroviaria di novu, cum'è era in a storia. Spieghendu chì aspettanu investitori lucali è stranieri à Sivas cù l'OIZ Ferroviaria Specializata, Yıldırım hà dettu: "Sivas hè una di e cità impurtanti in u stabilimentu di a Republica è u nostru statu hà fattu grandi investimenti in Sivas nantu à a ferrovia. Unu di questi hè TÜDEMSAŞ. Vulemu chì Sivas sia cunnisciuta cum'è a cità ferroviaria è avè successu cum'è in u passatu. Ci hè statu un muvimentu ultimamente in a nostra cità, chì hà una infrastruttura ferroviaria adatta. Avemu decisu di stabilisce un OIZ specializatu in ferrovia per chì l'investituri lucali è stranieri ponu vene à Sivas è invistisce in ferrovie. Sivas hè una regione adatta per l'investituri cù a so situazione, infrastruttura è storia. Ci hè un ambiente adattatu per l'investituri. "U nostru scopu hè di fà Sivas a capitale di e ferrovie in 2023", disse.
Wang Hongwei, Direttore Generale Diputatu di a Cumpagnia CSR Yangtze, hà dichjaratu ch'elli anu trovu l'entrevista è e recensioni assai pusitivi è hà dettu: "Ùn simu micca una cumpagnia chì risponde à e richieste di u mercatu domesticu in Cina. À u listessu tempu, simu una di e trè istituzioni più grande chì esportanu à l'esteru in a produzzione di veiculi ferroviari. Avemu pruvatu à cunnosce tutte e pussibilità di TÜDEMSAŞ. Sivas avarà una grande impurtanza in termini di ferrovie è industria in u futuru. Cum'è unu di i partiti, simu assai disposti à cooperà. Semu pronti à fà tuttu in a nostra gamma di produzzione in Sivas. Semu assai speranti di a cooperazione. "Seremu in una situazione assai bona dopu sta unità", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*