Discussione di u vagone in u parlamentu

Discussione di Carru in l'assemblea: A riunione di ferraghju di u Cunsigliu municipale di Sarayönü hè stata ghjovi. In issi ghjorni, quandu l'elezzioni s'avvicinavanu è a pulitica ghjunghjia à u so culmine, a riunione di u cunsigliu municipale hà ancu avutu a so parte da l'eccitazione di l'elezzione. In u cunsigliu municipale, induve u cunsensu hè statu ghjuntu annantu à quasi tutti i prublemi, a riunione di ferraghju hè stata scena di discussioni feroci. À a riunione, induve e voci sò state alzate, emergenu serii differenze d'opinioni.
Ramazan Şen, Mehmet Koçaş, Ramazan Koyuncu, Veysel Ülker, Kamuran Alp, Ömer Gökay, Hayrettin Bayraktar è Mutlu Büyükcengiz anu assistitu à a riunione presiduta da u sindaco Mehmet Güney.
U primu puntu di l'agenda di a riunione di l'assemblea era a fabbrica di vagoni prevista per esse custruitu in Evcekaya. Cumpiendu e prucedure di a cumpagnia chì custruirà a fabbrica, a dumanda di un pianu di sviluppu di l'applicazione industriale per a zona induve a fabbrica serà custruita hè statu discutitu.
U prublema hè stata riferita à a cumissioni in a riunione di ghjennaghju cù a dumanda di zoning per a zona, induve a terra hè stata venduta à l'unanimità da u parlamentu per a custruzzione di a fabbrica prima. U 10 di ghjennaghju di u 2014, a cummissione di zoning, custituita da Hayrettin Bayraktar, Veysel Ülker è Mutlu Büyükcengiz, hà discututu u prublema è ùn hà micca vistu un ostaculu à a preparazione di un pianu di zoning di implementazione industriale è accetta a dumanda à l'unanimità. In a riunione di l'assemblea, una decisione chì cuntradite a decisione di a cumissioni hà causatu discussioni serii. Certi membri di u cunsigliu sustenevanu chì a questione hè stata purtata à u parlamentu pocu tempu prima di l'elezzioni è chì sta situazione deve esse rifiutata, argumentendu chì era destinata à esse un materiale elettorale.
In più di questu, u presidente Mehmet Güney hà dichjaratu chì i ducumenti è e prucedure sò stati cumpletati da a cumpagnia u mese passatu, è chì nisun effettu o sanzione pò esse applicatu à a cumpagnia in quantu à sta questione, è chì sta situazione hè solu una coincidenza è ùn hà nunda à fà. fà cù l'elezzioni. In seguitu, l'opinione emerge chì l'investimentu hè statu impeditu è ​​chì era destinatu à esse usatu cum'è materiale elettorale. Dopu à sti pinsamenti mutuali sò stati spressi, ci sò stati discussioni feroci trà i membri di u cunsigliu.
In u votu fattu dopu à e discussioni, u puntu di l'ordine hè statu rifiutatu cù 3 voti affirmative è 6 negativi. 3 voti d'appruvazioni sò stati dati da Mehmet Güney, Ramazan Koyuncu è Mehmet Koçaş, mentre Hayretin Bayraktar, Ömer Gökay, Kamuran Alp, Mutlu Büyükcengiz, Ramazan Şen è Veysel Ülker anu datu i voti di rifiutu.
U secondu puntu di l'agenda hà ancu a so parte di sti discussioni. L'emendamentu di u pianu di zoning Ladik è a dumanda di l'applicazione di zoning hè stata riferita à a riunione di marzu cù a decisione di cullà l'infurmazioni necessarii è di discutiri u mesi dopu. Dopu questu, a riunione hè stata finita rapidamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*