Diverse celebrazioni di San Valentinu in Palandoken

Diversa celebrazione di u San Valentinu in Palandöken: Dui coppie di turisti, chì sò ghjunti à Palandöken Ski Center da l'Iran per VACANZE, anu urganizatu una festa di celebrazione interessante è sorpresa trà a neve per u Valentine's Day. I ghjovani iraniani avianu un cori grande fattu in a neve nantu à a terrazza di l'Hotel Polat Renaissance induve si stavanu è u decoratu cù fiamme, intrinu in u core è ballavanu cù i so sposi.
A coppia Amila-Hadi Hüseyinpur è Negin-Kasra Arzhangnia, chì hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti à Paladöken da Urmia, Iran, per a prima volta quist'annu annantu à a ricumandazione di i so amichi è sò stati maravigliati, hà dettu chì era cum'è s'eranu in a so seconda luna di miele. . A farmacista Kasra Arzhangnia hà dettu chì ella è u so amicu Hadi Hüseyinpur, chì hè un venditore di merci elettroniche, vulianu sorprenderà i so sposi u ghjornu di San Valentinu è hà dettu:

"Vulemu avè una festa interessante. Ma ùn sapemu micca cumu fà. Avemu dettu à l'ufficiali di l'hotel è anu cumpiitu a nostra dumanda in 5 minuti. Andemu subitu è ​​pigliamu i nostri sposi è andemu à a terrazza. Sò stati sorpresi da ciò chì anu vistu. Entramu in u core inseme è quandu l'ufficiale incaricatu hà fattu u focu in u core, era una vista magnifica. Dopu avemu ballatu à mezu à u core ardente.

"Qualcosa di stupente"
Negin Arzhangnia, chì hà dettu chì i sposi ùn scurdaranu mai sta sorpresa, hà spressu i so sentimenti cusì:
"Avemu scuntratu una tale sorpresa mentre parlavamu cù Amile, chì hè novu maritatu cum'è noi è cù quale eramu venuti da Urmia per a festa, di quali rigali ci anu da cumprà i nostri sposi per San Valentinu. Hè una cosa maravigghiusa. Avemu avutu un momentu indimenticabile in Turchia. Quandu avemu intrutu in u core è l'ufficiali anu fattu u focu à l'area circundante, avemu sentu cum'è in un sognu. "I nostri sposi ci anu toccu assai".
Per d 'altra banda, altri vacanzieri da i finestri di l'alberghi fighjavanu cun curiosità e coppie chì celebravanu u "San Valentinu" in u core ardente.