A linea di funivia vene à u Bosforu

Una linea di funivia vene in u Bosforu: Incontru cù i cummercianti è i citadini in Kağıthane, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà datu a bona nutizia di a linea di funivia chì deve esse custruita nantu à u Bosforu.

U presidente Kadir Topbaş, chì hà scontru cù i cummercianti è i citadini in Kağıthane, hà ricurdatu chì u Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, per a quale anu stabilitu a fundazione, passerà per Kağıthane. Topbaş hà dettu chì quelli chì piglianu u metro da Kağıthane puderanu attraversà u Latu Anatolicu in 15 minuti cù a linea di funivia chì deve esse custruita trà Mecidiyeköy è Altunizade. Spartendu l'imaghjini di a linea di teleferica di u Bosphorus in u so contu Twitter, Topbaş hà annunziatu chì sò in a fase di offerta per a linea di telecabina Mecidiyeköy-Altunizade.
Spieghendu chì e cabine nantu à a linea di funivia seranu per 32 persone, Topbaş hà dichjaratu chì a linea hè impurtante micca solu in termini di turismu, ma ancu in termini di trasportu, è hà infurmatu chì 6 mila passageri seranu trasportati per ora.

FAZLI SALUTU À U POPLU CUN KILIÇ
Topbaş, chì hà apertu l'uffiziu di ligame elettorale di u Partitu AK in Kağıthane, andò à l'autobus elettorale cù u candidatu di u sindaco di Ak Party Kağıthane, Fazlı Kılıç, è hà salutatu a ghjente in strade è viale.
Kadir Topbaş hà dettu: "Quellu chì hà una traccia in u campu hà una faccia in a cultura. Kadir Topbaş hà dettu: "Venemu da una municipalità chì ùn pudia micca pagà u so salariu à una municipalità chì hà investitu 60 miliardi di lire, è chì investiranu ancu 8,5 miliardi di lire questu annu.
Enfatizendu chì e cità cumpete avà in u mondu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Istanbul hè diventata una cità chì hè presa cum'è un esempiu, micca un imitatore in questa razza. Avemu custruitu 286 junctions è strade in Istanbul è 3 strade di tunnel, una di e quali hè in Kağıthane. Avemu stabilitu i fundamenti di u Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey ultimamente cù u nostru Primu Ministru. Stu investimentu di 930 milioni di lire passerà per Alibeyköy. Pudete ancu imaginà chì un metro passassi per Kağıthane? Cù questu investimentu chì avemu fattu interamente cù e nostre risorse, a faccia di Kağıthane cambierà cumplettamente ".

HALIC METRO PONTE APERTURA U 15 FRAVRAI
Esprimendu chì trasformeranu Istanbul in una cità muderna cù una di e più lunghe rete di metro in u mondu custruendu un totale di 776 chilometri di sistema ferroviariu, Topbaş hà annunziatu chì u Golden Horn Metro Bridge serà apertu u 15 di ferraghju cù a participazione di Prime. Ministru Erdoğan.
Estendendu a funivia in Eyüp Sultan à Miniaturk, da quì à u centru di divertimentu Vialand è à Rami Barracks, assicureremu chì sta regione riceve una parte più grande di u turismu.
"Com'è l'amore di Ferhat per Şirin, avemu custruitu un tunnel giganti versu u Cornu d'oru è purtò acqua pulita da u Bosforu per u nostru amore per a nostra nazione. Vivemu inseme cumu u Cornu d'oru hè diventatu un diamante da una palude cù i travaglii di pulizia è investimenti ambientali. Riturnemu u bacinu di u Cornu d'oru à i so ghjorni storichi cù u so mare sbulicatu, i ruscelli, u circondu verde, i musei è i spazii culturali ". utilizatu l'espressioni

KADİR TOPBAŞ: "19 PROGETTI AEROPORTU È TELEFONI VENU À L'ASSEMBLEA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà scontru cù migliaia di citadini in Esenler in u scopu di l'attività elettorale. Kadir Topbaş hà dettu chì 19 prughjetti di funivia è aereo sò ghjunti à u parlamentu per esse trattati in i piani.

U presidente di u distrettu di Esenler di u Partitu AK Umut Özkan, u sindaco d'Esenler M. Tevfik Göksu, u sindaco metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş è millaie di citadini anu assistitu à u prugramma in piazza Esenler Dörtyol. Kadir Topbaş, chì vagava per e strade di Esenler cù l'autobus elettorale, hà sappiutu vene à a piazza in 3 ore per via di l'intensu interessu di i citadini.

"ASSEMBLEA DI PROGETTU TELEFONICA E AIRWAY"
Spieghendu i dettagli di a funivia è aereo, unu di i prughjetti più impurtanti di Istanbul in u periodu recente, Kadir Topbaş hà dettu: "19 prughjetti di funivia è havaray è un sistema di parcheghju per 100 mila veiculi sò ghjunti in u parlamentu per esse processati in u parlamentu. piani. Spergu chì puderete ghjunghje à Altunizade è Çamlıca cù a funivia cù una capacità di 15 mila passageri à l'ora, attraversu u Bosforu in 6 minuti cù u metro chì vene da Mecidiyeköy.

"E CITTE STANTANE ORA COMPETE IN U MONDU"
Dichjarà chì e cità cumpetenu in u mondu avà, Topbaş hà dettu: "I servizii incessanti venenu à Istanbul. U paese ùn hè mai statu cusì prusperu. Chì hà vistu è vissutu sta cità ? Istanbul hè assai diversu oghje, ma dumane serà assai diversu. L'intersezzione è l'arrangiamentu stradale chì avemu fattu in Istanbul in 10 anni hè 286, faciule da dì. Questa Istanbul era una cità chì meritava, era trascurata ", disse.

"ÙN PASSAVA PER I RIFIUTI"
In riferimentu à e parolle di u Vicepresidente di u CHP, Topbaş dice: "Pilleremu Istanbul è a purteremu à i so vechji tempi". Vulete questu? Avemu passatu i ghjorni chì ùn pudete micca passà per i munzi di basura, i ghjurnali distribuìanu maschere di gas, è e donne cullighjavanu i vestiti gialli. In particulare ciò chì Esenler hà patitu. L'acqua hè stata distribuita da cisterna. Oghje, ci hè una cumuna chì custruisce rete di metro cù e so risorse. Ùn avemu mai rottu a nostra parolla. Avemu dettu: "A parolla liga l'omu". Avemu riportatu ciò chì avemu dettu. In tuttu, ci hè una trasfurmazioni è u sviluppu in Esenler. Passemu i vostri soldi per u vostru nome ", disse.

"U PRESIDENTE CHP mantene a prumessa di 600 LIRA"
Dicendu chì hè faciule ingannà una persona onesta, Topbaş hà dettu: "U citadinu si alza è pensa: "U puliticu dicerà chì hè sbagliatu?" Ognunu sapi ciò chì sò, ciò chì hè prumessu. Kılıçdaroğlu hà dettu: "Pagheraghju 600 lire à u mese" è disse: "Mi dumandu se aghju datu struzzioni à e municipalità di İzmir, Eskişehir è Antalya è detti 6 lire à u mese".

"ORA C'È UN IZMIR GRIGIA"
Spieghendu chì nisuna risorsa diversa hè stata trasferita à alcuna cità metropolitana cù l'approcciu ghjusta di u guvernu, Topbaş hà dettu: "Sfurtunatamente, perchè ùn puderanu micca trasfurmà in un serviziu, i periodi luminosi di İzmir sò stati lasciati è emerge un İzmir grisgiu. Izmir ùn hè micca in u locu chì si merita. Disponenu a basura cù una discarica salvatica. 38 persone sò morti in l'esplosione di metanu. U almacenamentu salvaticu ùn hè micca adattatu à İzmir, chì a so infrastruttura ùn hè micca stata cumpletata. A nostra strada hè longa. Avemu più travagliu da fà. Comu Mevlana hà dettu: "U futuru di una generazione hè preparatu da a generazione precedente". Preparamu a generazione di i nostri futuri figlioli cun voi. A nazione ùn valore micca quelli chì sò staccati da a nazione, chì ùn cunnosci micca i valori di a nazione, è chì i ignoranu. A nostra diffarenza hè chì pigliamu u serviziu cum'è unu di voi ".
Dichjarà chì ùn ci sarà micca un flussu senza migliurà in Istanbul à a fine di u 2014, u presidente Topbaş hà dettu: "Avemu fattu l'offerta per tutti. Furneremu più servizii è revelà un Istanbul sfarente inseme. Pruvamu di preparà un Istanbul induve 11 milioni di persone ponu aduprà u metro. I sistemi di trasportu in Istanbul diventeranu esemplari. U nostru successu mette in luce in altre cità in Anatolia ", disse.

"I PARCHI REGIONALI VENRENU À ISTANBUL"
Kadir Topbaş, chì hà ancu datu a bona nutizia di i parchi regiunali à Istanbul, hà dettu: "Avà purteremu parchi chì sò parchi regiunale in Istanbul è chì u mondu hà da piglià cum'è mudellu. I prughjetti di u parcu chì avemu fattu in Maltepe sò stati dumandati da una cità da l'Europa. Avemu u scopu di creà spazii induve a ghjente si scontra. Avemu i soldi per questu in u nostru budgetu ", disse.
Parlendu à a manifestazione, u sindaco di Esenler, Tevfik Göksu, hà dichjaratu ch'elli sò u distrittu chì riceve a più grande parte di investimenti in Istanbul. Sottulineendu chì anu da ringrazià assai Kadir Topbaş, Göksu hà dettu: "Avemu partitu cù u mottu "Sempre serviziu, sempre a nazione". Ùn importa micca quanti prublemi chì ùn sò micca stati risolti, simu davanti à voi cum'è risolti. Esenler vulia 5 prughjetti basi da noi, ùn era micca abbastanza, avemu fattu 500 prughjetti. Avà, aspittemu dui sustegnu da u nostru merre metropolitanu in sta piazza in u novu periodu. Una infrastruttura sportiva, u sicondu parcheghju. Un parcheghju per ogni quartiere. Ùn avemu micca dubbitu chì riceveremu un grande sustegnu da u nostru presidente in quantu à u garage chì avemu prisentatu à a nostra cumuna metropolitana. Vulemu; Semu u distrittu chì hà datu u più voti à u nostru presidente Kadir, semu u distrittu induve u Partitu AK hà battutu u record. Stu locu porta tistimunianza di quessa. A sera di u 30 di marzu, Diu vole, prigheremu in sta piazza quand’ellu battemu stu record.