Risposta di l'annunziu da İZBAN

Risposta di l'annunziu da İZBAN: İZBAŞ A.Ş., a cumpagnia cumuna di TCDD è İzmir Metropolitan Municipality, chì opera a linea suburbana Aliağa-Menderes in İZMİR. A direzzione hà rispostu duramente à l'annunziu piazzatu in i ghjurnali in nome di u persunale, lagnandusi di i salarii bassi. İZBAN A.Ş. "Durante u prucessu di trasfurmazioni, e dichjarazioni chì sò pruvati à esse presentati cum'è echi sò passi per creà opportunità da l'ambiente. "I salarii in l'annunziu ùn sò micca realistichi, i figuri determinati da l'Altu Cumitatu di Arbitramentu sò pagati", disse.
İZBAN A.Ş., in quale TCDD è Izmir Metropolitan Municipality sò partenarii di 50 per centu, hè statu publicatu in i ghjurnali. Hè stata lagnata chì l'impiegati sindicalizzati sò stati dati salari bassi per mezu di un annunziu dichjaratu per esse piazzatu in nome di u persunale sindicalizatu cum'è machinisti, tecnichi di mantenimentu è assistenti di stazione chì travaglianu nantu à a linea suburbana operata da . Hè statu dichjaratu chì l'annunziu era un annunziu direttu à l'ex Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Binali Yıldırım, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, è hà dumandatu una soluzione.
İZBAN hà rispostu oghje à l'annunziu nantu à u so situ ufficiale. Dichjarà chì furniscenu servizii di trasportu publicu ininterrotti, còmode, sicuri, veloci è economici à 220 mila residenti di Izmir ogni ghjornu, a gestione di İZBAN hà dichjaratu chì tutti, da u macchinista à l'impiegatu di l'attellu, da l'assistente di box à l'amministrativu, hà cuntribuitu à ghjunghje à a pusizione forte di oghje. In a dichjarazione, hè statu nutatu chì l'impiegati di İZBAN, chì permettenu à a ghjente di Izmir di viaghjà in modu sicuru, sò membri di una famiglia cusì forte, visionaria è idealista, u nostru ex Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, u Signore Binali Yıldırım, è u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, u sgiò Aziz Kocaoğlu, chì hà pigliatu devotamente e responsabilità è i duveri in a realizazione di stu grande prughjettu.
A gestione di İZBAN hà ancu rifiutatu l'allegazioni in l'annunziu è hà dettu: "Videmu e dichjarazioni fatte in questi ghjorni quandu u nostru paese entra in u prucessu elettorale è hà pruvatu à esse presentatu cum'è a voce cumuna di a famiglia İZBAN, cum'è passi per creà opportunità da l'ambiente. . Ùn ci hè nisuna altra spiegazione per pruvà à attirà queste autorità in u focu di u dibattitu cù dichjarazioni irrealistiche fatte malgradu a decisione di u High Arbitration Panel. A nostra istituzione, chì vede a sucietà urganizata cum'è una parte integrante di u travagliu è a demucrazia, impiega u persunale secondu u scopu di a decisione cumuna presa in u cuntrattu cullettivu è paga à i so impiegati i salarii specificati in a decisione di l'Alta Cunsigliu Arbitrale, micca u cifre irrealistiche dichjarate in l'annunziu. "Credemu chì a ghjente di u sensu cumunu di Izmir capisce stu missaghju currettamente, è sottulinemu una volta di più chì e dichjarazioni fatte in l'annunziu ùn sò micca a voce cumuna di a famiglia İZBAN", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*