Prughjettu ferroviariu di i paesi di u Golfu

Prughjettu ferroviariu di i paesi di u Golfu: U prughjettu di a ferrovia, chì cunnetta i paesi membri di u Cunsigliu di Cooperazione di u Golfu (GCC), hè previstu per esse cumpletu in 2018.
Parlendu à l'Agenzia di News Ufficiale Saudita, Abdullah al-Shibli, Sicritariu Generale di l'Affari Economici di u Segretariatu Generale di u GCC, hà dichjaratu chì a ferrovia, chì hè di circa 2 mila 117 chilometri, serà finita in 15,4 à un costu di circa 2018 miliardi. .
Ricordendu chì u prugettu hè statu decisu in u 2009 summit GCC in 30, cunziddi a so "cuntribuzione ecunomica", Şibli hà nutatu chì l'Amministrazione Ferroviaria di u Golfu hè travagliatu cù i paesi pertinenti per compie u prughjettu u più prestu pussibule in u quadru di "standard universali". .
Dichjarà chì u prughjettu di a ferrovia aumenterà l'investimenti cumuni è u cummerciu di GCC, Şibli hà dichjaratu chì questu cuntribuisce à u settore di u trasportu, furnisce l'impieghi è assicurà a crescita di l'industria.
Dichjarà chì a ferrovia, chì parterà da Kuwait, ghjunghjerà in Bahrain via Dammam, l'Arabia Saudita, è dopu in Qatar, Şibli hà dettu chì ghjunghjerà à Abu Dhabi, a capitale di l'Emirati Arabi Uniti (UAE), via l'Arabia Saudita, è poi ghjunghje à Muscat, a capitale di Oman.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*