Samsun diventerà a basa logistica di u Mari Neru

Samsun serà a basa logistica di u Mari Neru: u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin, chì hà fattu un viaghju d'ispezione di dui ghjorni à Samsun cù i membri di u Cunsigliu di Amministrazione, hà dettu chì Samsun diventerà una basa logistica impurtante in u Mari Neru cù u vantaghji di a regione è l'investimenti fatti.
A riunione di ferraghju di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica (UTİKAD) hè stata tenuta in Samsun sottu a presidenza di Turgut Erkeskin. A delegazione UTIKAD hà riunitu cù i membri di l'industria logistica è i funzionari regiunale prima di a riunione.
Delegazione UTIKAD composta da u presidente UTIKAD Turgut Erkeskin è i membri di u Cunsigliu Arif Badur, Kosta Sandalcı, Aydın Dal, Kayıhan Özdemir Turan è u direttore generale Cavit Uğur, u direttore regionale di Samsun Transportation Davut Aslanpayı è a regione doganale è cummerciale di u Mari Neru Centrale in u scopu di a so visita. Samsun, hà ancu visitatu u so manager Serkan Işık.
Durante e riunioni, a pusizione di a cità, chì si prepara à ottene u so scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari in 6, utilizendu a so forte aria, mare, cunnessione stradale è vantaghji ferroviari, è a so pusizione sempre più impurtante in a Regione di u Mari Neru è internaziunale. u cummerciu hè statu purtatu à l'agenda.
In più di u travagliu realizatu in a regione, Samsunport Samsun International Port Management Inc. Hà urganizatu ancu una riunione promozionale è informativa accolta da cumpagnie di logistica cù a participazione di cumpagnie di logistica. À a riunione, i sviluppi riguardanti u Cungressu Mondiale FIATA chì si terrà in Istanbul in 2014, ospitatu da UTIKAD, sò stati spartiti è e valutazioni riguardanti u settore di trasportu è logistica in u paese è in u mondu sò stati ancu inclusi.
Incontru cù Samsunport è ancu i funzionari portu di Yeşilyurt è Toros, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin è i membri di u cunsigliu anu spartutu e so opinioni è opinioni nantu à l'investimenti portuali in a regione è u futuru logisticu di Samsun.
"SAMSUN SERÀ A BASE LOGISTICA DI U MAR NERO"
U presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, chì hà fattu valutazioni nantu à i travaglii realizati in Samsun, chì a so impurtanza hè crescente nantu à a costa di u Mari Neru cù u so largu hinterland, hà dettu chì Samsun diventerà una basa logistica impurtante in u Mari Neru cù i vantaghji di a regione è l'investimenti fatti.
Sottulineendu chì l'impurtanza di Samsun in u cummerciu in a regione di u Mari Neru hè in crescita, Erkeskin hà dettu: "In particulare i travaglii cumuni da esse realizatu cù un portu russu grande è sviluppatu cum'è Novorossisk, u sustegnu di a cunnessione ferroviaria Mersin-Samsun cù prezzi spiciali à esse appiicata, i ligami da esse stabilitu trà Samsun è Constanta è Batumi farà Samsun "Hà a fari lu basa logistica di a regione Mari Neru." disse.
U NOVU INDIRIZZU DI INVESTIMENTI "SAMSUN"
Indicà i vantaghji logistichi di Samsun in a Regione di u Mari Neru è enfatizendu chì creà opportunità cummerciale impurtanti per i pruduttori è l'esportatori, Turgut Erkeskin hà fattu e seguenti dichjarazioni nantu à u sughjettu:
"Cù i novi investimenti in u portu di Samsun è u serviziu settimanale di 3 linee di container regularmente, avemu vistu chì l'investimenti in a produzzione industriale anu cuminciatu à vene à Samsun. "Avemu vistu benefica per i nostri pruduttori è esportatori di trasfurmà i so investimenti versu Samsun, tenendu in contu i vantaghji logistichi di a regione".
U prublema di DOGUANA è capacità inattiva deve esse superatu
In a so dichjarazione, u presidente di UTIKAD Erkeskin hà dettu chì, malgradu a capacità logistica estremamente alta di a cità, certi prublemi, in particulare i dogane, aspettanu a suluzione, è hà continuatu e so parolle cusì:
"Ci sò lagnanze soprattuttu nantu à e dogane in Samsun. A rata di caduta in a linea rossa in i prucessi doganali hè assai alta. L'absenza di una unità doganale in l'aeroportu provoca a perdita di tempu è l'aumentu di i costi in e transazzione, è i grandi magazzini stabiliti in l'aeroportu restanu inattivi. Questu hè un prublema ligata à u bassu voluminu di transazzione. Pudemu ancu dì chì stu prublema hè u prublema generale di Samsun. Ancu s'è a cità hà capacità elevate di portu è di trasportu, e capacità esistenti ùn ponu micca esse aduprate cumplettamente perchè a produzzione industriale è u cummerciu in relazione ùn sò micca sviluppati assai. "
I PORTI CONTRIBUITE À A CRESCITURA LOGISTICA
Dichjarà chì u portu di Samsun, u portu di Yeşilyurt è i porti di Toros Tarım cuntribuiscenu assai à u sviluppu logisticu di a cità, u presidente di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i porti: "Samsun Port furnisce granu, carichi in granu, carichi di prughjettu, carichi containerizzati, Ro- Ro è servizii di treni-ferry Offre ampie opportunità per trattà quasi ogni tipu di merchenzie. A cunnessione ferroviaria di u portu hè ancu una funzione assai impurtante per aumentà a so capacità logistica. Samsun Port rapprisenta un esempiu ideale per evaluà i benefici di a privatizazione portu. L'aeroportu di Samsun, invece, hè adattatu per diventà una basa di trasportu aereo impurtante cù e so grandi strutture di almacenamento chì ùn sò micca ancu utilizzate abbastanza.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*