Pigliate u metro, salvà 53 mila arburi ogni annu

Pigliate u metro è salvà 53 mila arburi ogni annu: Sistemi ferroviari cum'è metro è suburbanu, chì facilitanu u trafficu urbanu, prutegge l'ambiente cù efficienza energetica è menu emissioni di carbonu.
Dichjarà chì 428 millaie d'arburi sò salvati ogni annu postu chì circa 10 mila passageri preferanu u trasportu ferroviariu in Izmir ogni ghjornu, u Prof.Dr. Arif Hepbaşlı hà attiratu l'attenzione à l'articulu "Lentamente, ma di sicuru, l'automobile uccidenu una cità" in a Specifica Urbana Europea. Hepbaşlı hà dettu chì circa 428 mila passageri chì utilizanu u sistema di metro o suburbanu invece di vitture ogni ghjornu in a cità, sapendu o inconsapevoli, salvanu 5 mila arburi ogni annu, chì hè 53 volte l'arburi in Kültürpark. Hepbaşlı hà dettu: "L'investimenti in u sistema ferroviariu duveranu esse aumentati ulteriormente per un ambiente più pulitu in Izmir".
I TRAMMI sò TRÈ VOLTE EFFICIENTI
Attenzione à l'emissioni di carbone di ogni ghjornu di più di 1 milione 20 mila veiculi in u trafficu di Izmir, Prof.Dr. Arif Hepbaşlı hà dichjaratu chì a cità respirarà più faciule cù l'aumentu di i sistemi ferroviari. Sottulineendu chì i citadini duveranu esse incuraghjiti à aduprà u trasportu publicu per una cità pulita, Hepbaşlı hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Quandu fighjate à i normi internaziunali, vedemu chì l'usu di tramvii riduce l'emissioni di carbonu di quasi a mità paragunatu à l'autobus. Per esempiu, mentre chì l'emissione di carbone per passageru per chilometru per un tram hè 1 grammi, sta tarifa hè 42 grammi per un autobus è 69 grammi per una vittura cù un grande volume di mutore. Per d 'altra banda, i trams elettrici significanu cero contaminazione. I Trams sò a megliu opzione per u trasportu di e persone in i zoni densamente populati è sò trè volte più efficienti di l'energia cà l'autobus. "Quandu andemu versu 183 per centu energie rinnuvevuli, serà zero emissioni".
U prufessore hà enfatizatu chì u tram, chì hè un metudu di trasportu attraente cù u so aspettu favuritu di l'ambiente, deve esse spargugliatu in e cità. Dr. Hepbaşlı cuntinuò e so parolle cusì: "Usendu tramvii invece di autobus, pudemu prevene circa 27 grammi di emissioni di carbonu per persona. Se assumemu chì 10 mila persone utilizanu u tram invece di l'autobus, impediscemu circa 11 tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu nantu à una strada di 3 chilometri. Cù l'implementazione di u prughjettu di u tram pianificatu in Izmir, hè previstu chì 85 mila passageri seranu trasportati per ghjornu. In questu casu, salveremu 12 mila arburi annu ".
Ricordendu chì 428 mila passageri sò trasportati ogni ghjornu da Izmir Metro è Izban, Hepbaşlı hà dettu: "Se queste 428 mila persone anu utilizatu una vittura cù un grande volume di mutore per u trasportu, pudemu cumpensà l'emissioni di carbonu eccessivu in un annu solu plantendu 53. milla 290 arburi. Cunsiderendu chì ci sò 9 500 arburi in Kültürpark, usendu u sistema ferroviariu, salvemu u numeru d'arburi in 5 Kültürparks annu.
U MEZZI DI TRASPORTU PIÙ AMBIENTU DI L'AMBIENTAMENTE hè U TRAM
emissioni di diossidu di carbonu per passageru per 1 chilometru;
- 42 grammi per tram
- 65 grammi per metro
- 69 grammi per autobus
- 110 grammi per un picculu mudellu di veiculu di benzina
- 133 grammi per un veiculu di benzina mid-model
- 183 grammi per un veiculu di benzina di grande mudellu.
FIGURES IN IZMIR
- Ci sò quasi 500 autobus municipali cunnessi à ESHOT in Izmir. Izmir Suburban System (İZBAN), chì opera trà e linee Aliağa è Cumaovası, trasporta una media di 220 mila passageri per ghjornu. İZBAN, chì cunsuma 72 milioni di kilowattora di elettricità annu, hà servitu 2012 milioni 50 mila passageri in 361.
Izmir Metro, chì opera trà a linea Hatay-Evka 3, serve una media di 208 mila passageri à ghjornu. A linea hà cunsumatu circa 2013 milioni di kilowattora d'electricità in 27.
STATUS ZONA VERDE IN IZMIR È EUROPE
Sicondu i figuri di dicembre 2013 di a Municipalità Metropolitana, ci sò 35 milioni di metri quadrati di spazi verdi in Izmir, cumprese i distretti metropolitani. A quantità di spaziu verde per persona hè di 12.68 metri quadrati. In i paesi di l'UE, induve i calculi sò fatti nantu à i zoni verdi attivi, a quantità di spazii verdi urbani per persona varieghja trà 20-40 metri quadrati in media. Questa tarifa hè 87,5 in Stoccolma, 78 in Inghilterra, 45.5 in Amsterdam, 45.3 in Roma è 35.7 in Francia.
L'EUROPA VIDU U PERICULU FAI UN QUARTUR DI SECULU
Sicondu l'Articulu 1992 à 4 di a Carta Urbana Europea di u 1, "Lentu, ma sicuru, l'automobile uccide una cità. In l'anni 2000, sceglieremu o a cità o a vittura ; perchè i dui ùn saranu micca inseme ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*