A stazione ferroviaria di Muratlı hè diventata una destinazione frequente per i cineasti è i clipartisti

A stazione ferroviaria di Muratlı hè diventata una destinazione frequente per i filmmakers è i clip makers: a storica stazione di treni Muratlı in u distrittu Muratlı di Tekirdağ hè diventata una destinazione frequente per i filmmakers è i clip makers. L'artista di musica folk turca Mehmet Çakırkaya hà iniziatu à travaglià in u video clip per a so canzone GİTTİ in u distrittu. Kaya, chì hà fattu u so ultimu video clip davanti à a Stazione Ferroviaria; "3. Filmemu u video musicale di a mo canzone è sò abbastanza assertivu. "Vogliu ancu ringrazià tutte e persone ospitale di Muratlı chì anu dimustratu interessu per noi", disse.
U Direttore Video Kemal Yıldız hà dichjaratu ch'elli sò entusiasmati di u video clip chì anu giratu per Mehmet Çakır Kaya è chì si stendenu e maniche per diverse riprese è prughjetti prestu. U direttore di editazione di u clip, Mesut Kılıç, è l'amichi di l'artista eranu ancu presenti durante a ripresa.
Per d 'altra banda, l'imaghjini di a stazione di treni di u filmu "Life Continues", direttu da Mahsun Kırmızıgül, sò stati ancu sparati in u stessu locu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*