Un Questionnaire da Toptaş à u Ministru Elvan nantu à l'industria ferroviaria

Un Questionnaire da Toptaş à u Ministru Elvan nantu à l'industria ferroviaria: U deputatu di Afyonkarahisar di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Ahmet Toptaş hà datu una dumanda parlamentaria in quantu à l'industria ferroviaria cù a dumanda di risponde da u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Lütfü Elvan.
Toptaş hà dumandatu à u Ministru Elvan nantu à l'investimenti fatti in l'industria ferroviaria in a quistione parlamentaria chì hà presentatu à a Gran Assemblea Naziunale Turca. Toptaş hà fattu e seguenti dichjarazioni in a dumanda parlamentaria:
"Quante fabbriche di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) producenu traverse di cimentu à piena capacità? Quante traversine di cimentu sò state aduprate in a rinuvazione di a ferrovia è a custruzzione di e linee di treni d'alta velocità in l'ultimi 5 anni? Quantu di i traversi di cimentu utilizati sò stati ottenuti da cumpagnie private? Quantu hè u costu di u tramu di cimentu utilizatu in e linee di treni d'alta velocità da cumpagnie private in l'ultimi 5 anni? Una fabbrica addiziale hè stata custruita 10 anni fà per a fabbrica in Afyonkarahisar, chì appartene à TCDD. Ancu s'è a fabbrica supplementaria era cumplettamente equipata, perchè ùn era micca messu in opera? Perchè a fabbrica di traverse di cimentu di TCDD in Afyonkarahisar ùn funziona micca à piena capacità, anche se l'ex ministru Binali Yıldırım hà dichjaratu chì una industria ferroviaria domestica hè stata stabilita?

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*