Schneider Electric | Ci sò parechji prughjetti per esse implementati in ferrovie

Ci sò parechji prughjetti per esse realizatu in ferrovie: Schneider Electric cuntinueghja à aumentà a so affirmazioni in u settore di i sistemi ferroviari cù e compra chì hà fattu. Can Ceylan, Schneider Electric Transportation Sales Manager; "U mercatu hè assai grande, ci sò parechji prughjetti per esse implementati in e ferrovie. Cù una stima approssimativa, aspittemu 200-250 novi substazioni da esse custruitu ", dice.
Ancu s'ellu hà principiatu recentemente à serve in sistemi ferroviari, Schneider Electric, chì offre l'equipaggiu tecnicu è l'esperienza chì hà trasferitu à u so corpu in cuuperazione cù e marche impurtanti di u mondu, à u so serviziu in i so prughjetti in Turchia, hà recentemente fattu un nomu per ellu stessu cù u so travagliu nantu à u prughjettu di u Metro di Ankara M3 è Linee M2. In a nostra intervista cù Schneider Electric Transportation Sales Manager Can Ceylan, Ceylan hà datu infurmazioni nantu à i dettagli di i prughjetti Izmir è Ankara chì servenu, è ancu a visione futura di i sistemi ferroviari in u nostru paese è u rolu chì e so cumpagnie anu da piglià in questa visione. . Ceylan, chì hà dettu chì u settore hè diventatu assai attivu cù i prughjetti fatti in l'ultimi anni è pianificati finu à u 2023, hà dettu chì, se a visione di u 2023 hè aderita, ci aspetta un futuru intensu è successu in quale prughjetti chì anu un impattu mundiale. esse realizatu.
Pudemu parlà brevemente di a strutturazione di Schneider Electric in u mondu è in Turchia, in particulare per i sistemi ferroviari ?
Schneider Electric hè diventatu un attore impurtante in u mercatu di u sistema ferroviariu per via di l'acquisizione di Areva Company da Schneider Electric in 2010. Trà l'equipaggiu, ci sò ancu l'equipaggiu pruduciutu specificamente per i prughjetti di u sistema ferroviariu direttu. Dopu stu prucessu di compra, avemu participatu à u Metro Izmir. Attualmente custruemu u Metro d'Ankara.
Chì tippu di servizii offre à sti prughjetti ?
In questi prughjetti di metro, custruemu centri di trasfurmazioni cumpleti è à u stessu tempu facemu sistemi di scada. In u 2011, Schneider Electric hà fattu una altra acquisizione in u campu di Scada è a cumpagnia Telvent hè stata sottu u paraplu di Schneider Electric. Cusì, simu equipati per offre una soluzione cumpleta in sistemi ferroviari. Avemu principiatu cù a prima linea Sincan-Batikent in Metro Ankara, dopu a linea Ümitköy-Kızılay hè stata inclusa. Dunque, avemu avà finitu duie linee di metro. Cuntinuemu à travaglià nantu à e linee M 4 è M 5.
Si guardemu à i prughjetti di u tram ; Di novu, Telvent hà aghjustatu valori per noi. Avemu ancu incorporatu u sistema di signalizazione di u tram, chì chjamemu u sistema di priorità di u trenu. Cum'è Schneider Electric Turkey, avemu stabilitu un centru di suluzione quì è cuminciatu à furnisce servizii in u campu di i sistemi ferroviari à i paesi vicini. Travagliemu cù i paesi di l'Africa di u Nordu. Avemu un prughjettu in corso in Algeria. Cerchemu di serve i prughjetti in Azerbaijan inseme cù a nostra squadra. Di sicuru, sti studii sò realizati cumuna cù Spagna. Siccomu a sede di Telvent hè in Spagna, ci hè un prucessu di trasferimentu d'infurmazioni in Turchia. Stu prucessu serà cumpletu in 1-1,5 anni.
Pudete parlà di i prudutti chì offre à i sistemi ferroviari è di i vantaghji chì questi prudutti portanu à e cumpagnie?
In Turchia, solu Schneider fabrica sistemi DC, vale à dì, sistemi di commutazione di corrente diretta utilizati in prughjetti di metro è tram, è li manda à i paesi vicini da Turchia. À u listessu tempu, postu chì a fabbrica di trasformatori hè stata acquistata inseme cù Areva, a nostra fabricazione di trasformatori hè stata fatta in a nostra fabbrica in Gebze. I nostri switchgears di media tensione sò ancu pruduciuti in a nostra fabbrica in Manisa. Quasi tutti i nostri prudutti anu a firma di l'ingegneri turchi. À questu puntu, pensemu chì avemu fattu una cuntribuzione significativa à l'ecunumia turca. I centri R&D di sti dipartimenti sò ancu in a nostra struttura. Avemu una squadra di R & D di circa 80 persone, cumprese a squadra di design.
Induve si trova u centru di Schneider Turkey per i sistemi ferroviari? I novi paesi seranu cunnessi in u futuru, ci saranu novi investimenti ?
Semu in un puntu impurtante perchè avemu tanti opportunità è risorse à a nostra dispusizione. Anu ancu cuntattateci di tantu in tantu per furnisce infurmazioni. Siccomu i nostri cuntratturi turchi sò assai attivi in ​​i paesi circundanti, Turchia ghjoca un rolu impurtante in a so vendita è cumpiimentu di u prugettu. U dinamisimu di u nostru mercatu è di i paesi circundanti hè un puntu impurtante. A sede di Schneider ci vede cum'è un centru di suluzione è un paese di fornitore di servizii.
Ci sò grandi prughjetti implementati in u campu di i sistemi ferroviari in Turchia, ancu ci sò obiettivi elevati stabiliti per 2023. Cumu valutate e cumpagnie chì operanu in u settore ?
In fondu, u nostru vantaghju hè: Comparatu à altri mercati, si pò dì chì ci hè un ordine stabilitu in i sistemi ferroviari. L'investimenti sò generalmente fatti cù u sustegnu di u guvernu, chì hè un grande vantaghju. Per attirà l'attenzione di e cumpagnie internaziunali, u so latu finanziariu deve esse rassicurante. In questu sensu, Turchia attrae investitori stranieri. U Bancu Europeu d'Investimentu, u Bancu di Sviluppu Asiaticu o l'investituri in u Mediu Oriente anu apertu u so finanziamentu à Turchia. In questu rispettu, pensemu chì u mercatu di u sistema ferroviariu ùn serà micca affettatu da e crisi di ogni ghjornu o situazioni pulitiche cum'è altri mercati in u prossimu periodu, cum'è era in l'anni precedenti. Ci vole trè anni per un prughjettu per esse furmatu, per ghjunghje à u puntu di offerta, è u prugettu serà realizatu in u listessu tempu. Per quessa, hà una struttura chì ùn serà micca affettata da tremuli di ogni ghjornu.
Chì tippu di servizii furnisce à i prughjetti realizati da TCDD ?
Cum'è Schneider Electric, vulemu participà à i prughjetti realizati da TCDD cù i nostri trasformatori. Ùn pensemu micca chì daremu assai valore aghjuntu à u puntu di impegnu. I prughjetti TCDD anu digià un sistema chì hè statu risoltu cù l'ingegneria domestica è prugressu cù i cuntratturi domestici. Vulemu esse in una pusizioni di sustene sti prughjetti cù i prudutti più ottimali. I trasformatori sò u core di questa attività. E nostre fabbriche di trasformatori anu una sperienza seria. Semu una di e trè cumpagnie chì ponu fabricà trasformatori cù a putenza necessaria da TCDD. U mercatu hè enormu, ci sò tanti prughjetti da mette in opera nantu à e ferrovie chì issi trè fabbrichi ponu esse ghjunti solu. Avemu grandi prughjetti davanti à noi. Cù una stima approssimativa, aspittemu 200-250 novi substazioni per esse custruitu. À u puntu induve u pianu di sviluppu 2023 hè aderitu, ùn esitemu micca à fighjà avanti.
Chì era l'ultimu prughjettu chì avete implementatu?
Unu di i prughjetti più impurtanti chì avemu appena finitu; Hè Metro Ankara. Pensu chì un record hè statu battutu in stu prughjettu. Dopu à a firma di u cuntrattu, avemu furnitu circa 7 stazioni di passageri è centri CER chì furnisce i treni in 14 mesi, è cumissioni sistemi scada. Questu hè statu un tempu difficiule per ottene. Test drives cuminciaru, avemu principiatu test drives cù a participazione di u primu ministru è u ministru di i trasporti.
Ci hè un prughjettu chì site à travaglià avà ?
I servizii chì pudemu offre per i sistemi ferroviari principali sò limitati à u sistema di cuntrollu di u trafficu di treni. Questu significa: Avete infrastrutture di u sistema ferroviariu custruitu da diverse cumpagnie, vulete gestisce u trafficu di u trenu da un unicu centru, cusì indipendentemente da a marca di i sistemi chì funzionanu in u latu più bassu, offremu u sistema di ottimisazione di u trafficu di treni. Questu hè un sapè fà in u sistema di Telvent. In più di questu, ùn simu micca à u puntu di signalizazione nantu à e ferrovie.
Sò a gamba turca di una sucietà glubale, è avete ancu partenarii cummerciale cù cumpagnie straniere. Quandu osservate u mondu, cumu evaluate l'usu di l'automatizazione in i sistemi ferroviari in Turchia?
Pensu chì Turchia hè davanti à a maiò parte di i paesi in questu sensu. Ùn ci hè micca assai innuvazione in quantu à l'energia, per quessa, l'electricità hè trasportata da un locu à l'altru. Facemu studii di ottimisazione per aumentà l'efficienza. Di solitu facemu questi attraversu u nostru software. In più di l'approvvigionamentu energeticu, mantenemu ancu a gestione di stazioni di passageru in a listessa scada. Da a ventilazione di u tunnel à a carica tirata da u trenu, avemu l'uppurtunità di vede tutti in u stessu sistema è applicà i scenarii necessarii. Se guardemu à i sistemi ferroviari principali in generale; In Europa, ci hè un sistema chjamatu ETCS, chì hè destinatu à un sistema di signalazione cumuni. Avemu vistu chì u regulamentu ETCS hè appiicatu in ogni novu prughjettu in Turchia, è per quessa, un sistema cumunu serà utilizatu in i servizii di treni in Europa.
Chì sò i benefici di l'usu di certi standard in Sistemi Ferroviari?
Prima di tuttu, aumenta a sicurità di u trasportu di passageri. Hè particularmente impurtante in i prughjetti di treni d'alta velocità. L'operazione è u mantenimentu di i treni d'alta veloce ùn sò micca assai diffirenti da l'operazione di l'aeronave. Tutti dui portanu risichi serii in quantu ghjunghjenu à alta velocità. Per furnisce l'altu livellu di prutezzione necessariu, l'amministrazioni turche anu ancu cura di utilizà ciò chì hè utilizatu in nome di l'ultime tecnulugia in u mondu.
Se guardemu l'investimenti da fà; U sistema ferroviariu hè unu di i sistemi chì furnisce u più grande valore aghjuntu à l'ecunumia di un paese. Ma deve esse valutatu bè. I prughjetti di treni d'alta velocità sò un investimentu currettu è bonu, ma prima di questu, u trasportu di merchenzie deve esse purtatu à un certu puntu. In quantu à u costu d'investimentu, ùn hè micca grande quant'è u trenu d'alta veloce, perchè pò esse acceleratu ancu di più. Esperemu chì sti prughjetti seranu accelerati. L'elettrificazione di a linea di 2023 mila chilometri destinata finu à u 8 serà necessaria. Dunque, aspittemu chì l'offerta sia cunclusa u più prestu pussibule.
Semu entrati appena in 2014. Chì sò i vostri prughjetti in u campu di i sistemi ferroviari in u novu annu? Fighjemu un ochju à chì tipu di 2013 avete avutu prima.
U nome di a nostra unità hè suluzione di trasportu. In u settore di u trasportu, ci sò prughjetti aeroportuali è sistemi ferroviari. À questu puntu, Turchia hà investitu assai è continuarà à fà. Puderaghju dì chì usemu l'eredità di Areva in l'aeroporti. I nostri prudutti sò in l'infrastruttura aeroportuale di circa 70 per centu di Turchia. Vulemu cuntinuà à esse in l'aeroporti di novu custruitu. Nantu à l'autostrade; Avemu l'automatizazione di tunnel, soluzioni intelligenti di l'autostrada è soluzioni di trafficu urbanu. Avemu suluzioni portu. Furnemu servizii cù u nostru software chì risponde à i bisogni operativi di ogni ghjornu di un operatore portu cumpletu. Prima chì una nave s'avvicina à u portu, prupunemu un software chì permetterà di fà e preparazioni necessarie in termini di logistica è di lascià u portu rapidamente. Utilizemu u sapè fà di Telvent in questu campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*