U sciatore naziunale Aslı Nemutlu immortalizatu cù un documentariu

A vita di u Skier Naziunale Aslı Nemutlu, chì hè mortu à l'età di 12 anni dopu avè un accidentu di sci durante a furmazione in a Super-G Track Femminile in Erzurum Konaklı Ski Center u 2012 di ghjennaghju di u 17, hè diventatu un documentariu.

A vita di Nemutlu hè stata ducumentata è immortalizzata da l'associu fundata da a so famiglia è amichi dopu a morte di u Skier Naziunale.

In u documentale, l'amici più intimi di Aslı Nemutlu anu parlatu di Aslı. Hà publicatu ancu un album CD-DVD è un documentariu di a canzone "Endless Kartanesi - Dear SnowFlake" scritta da Esin Özlem Aydıngöz, amicu di u liceu di Aslı. Tutti i sviluppi riguardanti stu prughjettu www.aslinemutlu.netL'anu aperto è prisentatu à u publicu.

ASLI IN A FAMIGLIA DI NEMUTLU

"Hà apertu l'ochji à u mondu un ghjovi assolatu 24 di marzu di u 1994 à 12.35 in l'Hospital Kadıköy Şifa d'Istanbul. Era 52 cm longu è pisava 3400 g. Hè stata in l'uspidale per 5 ghjorni è hè stata liberata u 29 di marzu, postu chì hà avutu una cesarean. U so sonnu è a nutrizione di u primu ghjornu eranu boni. A sera, l'ora di dorme per u latte era regularmente, cumparatu cù l'altri zitelli, u nostru Aslı ùn ci hà micca disturbatu. Quand'ellu avia 3-4 mesi, era un pocu difficiule per ellu per andà à dorme à a sera, l'aspittavamu per dorme à u pianu à turnu. Cum'è un babbu, era assai piacevule per cambià i pannolini di u nostru zitellu Asli è gasp in i so braccia. Tuttavia, cum'è invechjava, ùn era micca piacevule per vede l'angoscia è u soffrenu di Ayşe à a tavula per esse alimentata. À l'età di 2,5 anni, intrì in u nidu "First Line", dopu à 4,5 anni, andò à a casa "Magic Bell" è suminò i primi graneddi di l'amicizia d'oghje è scontru i zitelli cù quale ellu saria amici. per parechji anni. Cuntinuò a so educazione finu à u 3rd grade in Caddebostan "Irmak Elementary School", induve hà salutatu a so vita d'educazione primaria. In a vita di Asli; A so unica surella, Ece, chì hà sempre curatu finu à a fine di a so vita cum'è una surella maiò è si descriva cum'è a so "cara surella maiò principessa", hè natu in u 2001. Asli era in u primu gradu à quellu tempu. Era assai arrabbiata cun noi prima di a nascita. Ellu disse: "Sò perchè ùn mi amate micca, a mo mamma dà nascita à una surella". Si trasfirìu à Ömerli "Alev Primary School", induve compie a so educazione secundaria in u 1rd grade, è hà avutu sei anni assai bè. Era u periodu quandu a so vita di sci fiurisce, hà guadagnatu a qualificazione di un atleta, divintò u primu Naziunale, maturatu è si presentò à a ghjente cum'è "Asli". À quellu tempu, avemu avutu assai boni amici grazie à a nostra figliola. A so vita di u liceu principia cù u liceu privatu San Ghjiseppu. Mentri sunniava à a vita di u liceu duv’ellu seguira sempre a scola tedesca, scontra a scola francofona. Quandu a Scola Francofona cumminata cù a so persunalità forte è eleganti, una scintilla si sparse... Eramu assai sorpresi, mentre chì u ski è altre attività dicenu, Aslı hà amatu assai u francese in 3 mesi ... I so prufessori dicianu: "Questu zitellu piglia lezioni. ?" Cù u so travagliu disciplinatu, hà ammaistratu a terza lingua dopu l'alemanu è l'inglese. Cappellu fora cum'è una famiglia.

In tempu cù a so vita sportiva, hà cuntinuatu a so vita di ballet assai successu. Hà cuminciatu a so vita di ballet à l'età di 6 anni à u Centru d'Arte di Kalamış è hà participatu à 3 grandi recitals urganizati da a so scola ogni 4 anni in AKM. Era nantu à a listessa scena cù a so surella Ece in l'ultimi recital di ballet 2007 è 2011 ...

U so interessu in u pianoforte hà cuminciatu à l'età di 5 anni, u so maestru Funda hà pruvatu duramente per dà u talentu Aslı più tempu per ghjucà u pianoforte. Aslı hà dettu ancu chì ella pagava più per questu, soprattuttu questu annu, ma era ghjunta à a fine di a so vita.

L'altri rami sportivi chì Aslı era interessatu eranu sci d'acqua, wakeboard, kiteboarding è surf. L'adrenalina l'avianu sempre intrigatu. A scuba diving è u parasailing eranu trà i sporti chì avia pruvatu è piaciutu assai è s'era entusiasmu ... Per un tempu interessante, i sporti cullettivi ùn anu mai attiratu a so attenzione. Andava solu à i partiti di football cum'è un fan di Galatasaray è un detentore di carta. Hà godutu l'ultimu 3-1 Fener partitu à ellu andò. "Papà, avemu finalmente rottu a gamba di u diavulu, ùn saraghju più lasciatu", disse. In a famiglia, eramu 2 - 2 cum'è Ayşe è Ece Fenerbahce, Metin è Aslı da Galatasaray ...

Una ghjovana fresca, pura è amichevule à l'età di 17 anni, l'obiettivu di Aslı era di studià u dirittu à a facultà di dirittu Galatasaray o à l'Università Koç o in una scola in Svizzera. Era ancu candidata à a presidenza di a scola l'annu prossimu, induve ella ferà una cuntribuzione impurtante à a so vincita di scole à l'esteru.

Sogna di fà una bella festa d'anniversariu per ellu stessu quandu compie 18 anni. À u so ritornu da Erzurum, cù u sustegnu di u so fratellu maiò Ferhat, era animatu à l'internu, ancu s'ellu ùn m'hà micca dimustratu a so brama di piglià un permessu di guida prestu pussibule.

Semu fieri d'avè criatu un tali zitellu, una bella surella maiò, è simu grati à ella per passà a so piccula vita in a nostra famiglia. U nostru amante, u nostru fioccu di neve, a nostra principessa, ùn ne pudemu micca abbastanza di voi.