Sochi 22i Ghjochi Olimpichi Invernali Finiti

I 7i Ghjochi Olimpichi d'Invernu, chì anu cuminciatu u 22 di ferraghju in Sochi, in Russia, sò finiti dopu à a ceremonia di chiusura. A cerimonia di chiusura di i 22i Ghjochi Olimpichi Invernali tenuti in Sochi hè finita. U Stadiu Olimpicu di Fisht in u Parcu Olimpicu di Sochi, cù una capacità di 40 mila persone, hà assistitu à una magnifica cerimonia cum'è a ceremonia d'apertura. U presidente russu Vladimir Putin hà ancu assistitu à a cerimonia, induve u presidente di u Cumitatu Olimpicu Internaziunale (CIO) Thomas Bach, parechji diplomati, membri di u CIO è i presidenti di u cumitatu olimpicu di i paesi chì cumpetenu in i ghjochi eranu prisenti. In i spettaculi in a ceremonia di chiusura, sò stati presentati esempi culturali è artistici chì riflettenu u spiritu di Russia in generale. I 22i Ghjochi Olimpichi Invernali tenuti in Sochi, in Russia, sò finiti.

A cirimonia di chjude hè stata in u Fisht Stadium, u principale stabilimentu di l'Olimpiadi. Duranti u spettaculu culurita, u prutagunista di a ceremonia di apertura, a zitella chjamata Lyubov (Love), cuntinuò u so viaghju in Russia, ma sta volta hà introduttu l'audienza à a cultura multinaziunale di Russia. U mumentu più brillanti di a cirimonia era u funziunamentu di u coru furmatu da i zitelli di tutte e regioni di Russia. Circa 80 mila atleti di 6 paesi anu participatu à i Ghjochi Olimpichi. 7 medaglie sò stati distribuiti in 98 rami sportivi. L'Olimpiadi di Sochi eranu ghjochi record in quantu à i dui atleti chì participanu è u numeru di razzii.

Russia hà pigliatu u primu postu in a classificazione generale non ufficiale di l'Olimpiadi. A squadra di casa hà ricevutu un totale di 13 medaglie, cumprese 11 d'oru, 9 d'argentu è 33 di bronzu. A squadra russa hè 8 medaglie davanti à u sicondu postu Norvegia. U Canada hè ancu in i primi trè. Cù stu risultatu, a Squadra Naziunale Russa hà uguagliatu u record di a squadra Soviètica, chì hà guadagnatu 1988 medaglie à i Ghjochi Olimpichi Invernali di Calgary 29. I Ghjochi Olimpichi Invernali 2014 sò stati per a prima volta in a storia in una regione subtropicale, in a muntagna nantu à a costa di u Mari Neru. Durante a preparazione per i ghjoculi, tutta l'infrastruttura in Sochi hè stata custruita quasi da zero, decine di strutture sportive sò state custruite, strade cù intersezioni muderni sò state custruite, l'aeroportu internaziunale hè stata rinnuvata. In u futuru, Sochi serà u centru di furmazione principale per l'atleti russi. Per avà, a cità si prepara à accettà atleti paralimpichi. L'XI Ghjochi Paralimpichi di Sochi si terrà trà 11-7 di marzu.