U primu ministru Erdogan hà viaghjatu in piedi à Marmaray

U Primu Ministru Erdoğan hà viaghjatu in piedi in Marmaray: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan hà fattu u primu viaghju di u Metro Yenikapı-Şişhane, chì passa per u Ponte di Traversata di Metro Cornu d'Oro.
Erdoğan hà assistitu à a cerimonia di apertura tenuta in a stazione Yenikapı Marmaray di a linea di metro Sişhane-Haliç Crossing Bridge-Yenikapı, custruita da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Erdoğan, chì hè ghjuntu da a so residenza in Kısıklı à Üsküdar cù a so vittura ufficiale è da quì à a stazione di Yenikapı pigliendu u Marmaray, hà tagliatu a cinta di apertura di a cerimonia cù u protocolu dopu u so discorsu quì. Erdoğan hà vulutu chì a nova linea è u ponte sia benefica. U Primu Ministru Erdoğan hè andatu dopu à u metro da a Stazione Yenikapı. Seduta in a sedia di u capitanu, Erdoğan hà fattu u primu viaghju di u Metro Yenikapı-Şişhane, chì passa per u Ponte di Crossing di Metro Cornu d'Oro.
Erdoğan era accumpagnatu da u Ministru di Dogane è Cummerciu Hayat Yazıcı, u guvernatore di Istanbul Hüseyin Avni Mutlu, u sindaco di a municipalità metropolitana Kadir Topbaş, u sindaco di Fatih Mustafa Demir è u sindaco di Beyoğlu Ahmet Misbah Demircan. U Primu Ministru Erdoğan, chì hè ghjuntu à a stazione di u Golden Horn Metro Crossing Bridge, hà pigliatu una foto di souvenir quì è fighjulà Istanbul da u Golden Horn. Salutendu i citadini chì aspettanu à l'uscita di a Stazione Şişhane, Erdoğan hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa nantu à a linea di metro inaugurata è u trafficu di Istanbul. U Primu Ministru Erdoğan hà dettu chì a reta di metro cunnessa cù a nova linea vene da 4. Levent è Ayazağa, passa per l'estazione di trasferimentu Marmaray è và finu à Kartal. Ricordendu chì a custruzzione di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul cuntinueghja, Erdoğan hà dettu: "Da u mumentu chì u trenu d'alta velocità hè implementatu, pò esse finitu da l'elezzioni à u più tardi, o dopu l'elezzioni, ghjunghjemu. lu per trasferimentu. In altri palori, cù una reta di sistema ferroviariu, i nostri citadini seranu capaci di commutà assai più cunfortu è pacificu. Di sicuru, chì ora sbarcate quì è induve ghjunghjerete à quale ora sò assai impurtanti in termini di timing. Perchè u tempu hè assai preziosu per noi avà, basatu annantu à a tesi chì "u tempu hè soldi", disse.
U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan hà enfatizatu chì un passu assai impurtante hè statu fattu per superà u prublema di trasportu in Istanbul per via di u trasportu publicu è hà cuntinuatu: "In più, a nostra municipalità metropolitana di Istanbul hà avà un centru cumplettamente furnitu cù rete elettroniche. Ci sò passi chì piglianu per gestisce u trafficu in questu centru. In issi passi, u prugressu cuntinuu serà fattu in quantu à induve, ciò chì è quali linee preferanu i nostri citadini. In questa occasione, aghju trovu a linea Şişhane-Yenikapı, in particulare u Cornu d'Oro, per esse attraversata da un ponte, è a cunniscenza estetica di stu ponte à u puntu architettonicu hè admirable. "Hè necessariu di passà i pedoni".
– Trasfurmà urbana intornu à u ponte
U primu ministru Erdoğan hà dettu chì un ghjurnalistu hà dettu: "Avete ancu vistu a vista in u Cornu d'oru. Cumu a valutate? In risposta à a quistione, hà dettu:
"Assai bellu. Serà più bella cum'è u tempu passa. Ci sò alcune strutture sminuzzate nantu à e duie gambe di u ponte. Aghju dettu questu à u Sindaco Metropolitanu di novu oghje. Questu hè un sognu assai vechju di u nostru. Avemu dettu: "Avemu da fà un cambiamentu di trasfurmazioni urbane sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana, ghjunghjendu rapidamente à un accordu cù i citadini sia cù a nostra municipalità di Fatih sia a municipalità di Beyoğlu, senza vittime nimu, è lasciate chì sta nova furmazione è a nova bellezza aghjunghjenu ricchezza differente à Istanbul. Spergu chì, principiendu u so travagliu, l'avemu rapidamente sviluppatu è mette à u serviziu di l'Istambulites ".
U Primu Ministru Erdoğan hà dettu à un ghjurnalistu: "Era u sognu di u Sultanu, Marmaray hè diventatu realtà. Pudemu chjamà questu u sognu di u citadinu, era assai impurtante. "À questu puntu, u sognu di u citadinu hè diventatu realtà", disse, aghjustendu:
"I sogni di i nostri citadini ùn anu micca limiti. Speremu, hè u duvere di noi pulitichi di arricchisce sti sogni. Quandu tali richieste sò fatte à noi in modu adattatu, hè u nostru duvere primariu di valutà è di prisintà à u nostru populu è di mette à u so serviziu. Ùn avemu micca ghjuntu à sta nazione per esse maestri, simu ghjunti per esse servitori. Finu a ora, avemu rializatu u duvere di stu serviziu micca fendu parolle, ma prisintendu e nostre azzioni. Spergu chì facemu questi in a nostra Istanbul, sia in u locu è in generale. Avemu da cuntinuà à fà cusì. Grazie mille.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*