Pruvazioni di prova iniziate nantu à a linea di tramvia Emek-71 Evler

Pruvazioni di prova iniziate nantu à a linea di tramvia Emek-71 Evler: a municipalità metropolitana di Eskişehir hà iniziatu a prova di tramvia in a linea Emek-71 Evler cum'è parte di u travagliu realizatu in trè diverse regioni di Eskişehir in u scopu di u Prughjettu di Estensione di Linee Tram.
U primu test drive, u sindaco metropolitanu Prof. Dr. Hè statu tenutu cù a participazione di Yılmaz Büyükerşen. A ghjente di a regione hà mostratu un grande interessu in a prova di u tram.
In a dichjarazione fatta da a municipalità nantu à u sughjettu, hè statu dichjaratu chì i primi servizii di tram sò cuminciati à a fine di u 2004, è subitu dopu à a prima tappa hè stata messa in serviziu, a Municipalità Metropolitana hà cuminciatu à travaglià per piglià e linee di tram à altri. punti di a cità. In a dichjarazione, "U prughjettu preparatu hè statu sottumessu à l'appruvazioni di l'Organizazione di Pianificazione Statale. Tuttavia, ùn hè statu appruvatu finu à u 2011 per diversi motivi. Dopu avè ottenutu l'appruvazioni necessarii, i fundamenti sò stati posti in trè regioni in u 2011 è i travaglii di custruzzione sò cuminciati. E linee di Tram sò state allargate nantu à e linee Emek-71 Evler, Batıkent-Çamlıca è Yenikent-Çankaya. E linee di tramvia sempre usate sò 16 chilometri. Cù e novi linee chì sò messe in serviziu, a lunghezza tutale di a linea supererà i 40 chilometri.
Hè statu infurmatu chì a linea Emek-71 Evler, chì hà iniziatu a prova di prova, hà ancu cuminciatu à trasportà i passageri in un futuru vicinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*