Aviò, nave è trenu diventanu biblioteche

Aviò, nave è trenu diventanu una biblioteca: In u scopu di u prugettu, 300 aerei, 2 vagoni, 1 locomotiva è 1 nave seranu in a biblioteca. Cù u travagliu realizatu in u scopu di "18 Prughjetti in 18 Mesi" da A municipalità di Çankırı, per aiutà i zitelli à acquistà l'abitudine di leghje libri è cresce generazioni di lettura, a vita di u volu hè passata. Airbus A 300 aereo di tipu, 2 vagoni scrapped è 1 locomotiva, è 1 nave inutilizata sò cunvertiti in una biblioteca.
U sindaco İrfan Dinç hà dettu chì anu realizatu un tali prughjettu, pensendu chì i veiculi di trasportu attiranu più l'attenzione di i zitelli.
Esprimendu chì l'aviò distruttu hè statu purtatu à Çankırı cù 5 camioni, Dinç hà dettu:
"U travagliu cuntinueghja nantu à i nostri aerei, chì u prucessu di assemblea cuntinueghja cù u molo stabilitu nantu à a terra vicinu à u Parcu Recep Tayyip Erdoğan. L'aviò, chì u travagliu di cumpiimentu cuntinueghja, hà pocu travagliu. L'aviò duverà un caffè è una biblioteca. E famìglie puderanu vene à passà u tempu quì cù i so figlioli. Mentre e famiglie passanu u tempu à pusà in u caffè, i so figlioli puderanu leghje. A capacità di l'aviò hè abbastanza grande. Hà una struttura chì pò permette à 150 zitelli di leghje libri à u stessu tempu.
Spieghendu chì u travagliu nantu à u trenu hè ghjuntu à a fine, Dinç hà dettu: "U travagliu di a nostra biblioteca di treni, chì hè custituitu da una locomotiva è 2 vagoni, hè ghjuntu à a fine. Cum'è una municipalità, avemu affittatu e locomotive è i vagoni chì sò stati scrapped da TCDD. A trasfurmazioni di l'attellu di mantenimentu TCDD in Çankırı in una biblioteca hè per esse cumpletata. L'avemu fattu adattatu per leghje libri. Avemu cuncepitu unu di i vagoni cum'è un caffè per chì e famiglie ponu passà tempu mentre i zitelli leghjenu. Dopu chì i ritocchi finali sò fatti, l'avemu piazzatu in una zona intornu à a Stazione Ferroviaria Çankırı.
İrfan Dinç hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a biblioteca di a nave cuntinueghja è hà nutatu chì u travagliu di offerta per l'acquistu di una nave inutilizata cuntinueghja.
Esprimendu chì portaranu a nave chì anu compru à Çankırı dopu chì u prucessu di licitazione hè finita, Dinç hà dettu: "Se nunda va male, metteremu a nave in u lavu chì custruiremu in u Parcu Recep Tayyip Erdoğan. Avemu cura di u sviluppu culturale di i zitelli. Hè impurtante per elli, e so famiglie, è u nostru paese per vene à un livellu culturalmente avanzatu. Vulemu chì finiscinu a so educazione in u megliu modu pussibule. Preparemu biblioteche di aereo, trenu è nave per fà a lettura attraente per i zitelli.
U sindaco Dinç hà dettu chì pensanu à attivà a biblioteca di navi è aerei in aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*