I vacanzieri chì stavanu nantu à a strada sò diventati u sustenimentu di i paisani

I vacanzieri stranded sò diventati una fonte d'ingudu per i paisani: i vacanzieri stranded sò diventati una fonte d'ingudu per i paisani. I paisani chì vivenu in e baracche chì anu custruitu nantu à a strada di Bolu Kartalkaya Ski Center aghjunghjenu catene à i veiculi di i vacanzieri stranded, aghjunghjendu cusì à u so bilanci di famiglia. Situatu à circa 40 chilometri di distanza da Bolu è unu di i centri impurtanti di u turismu di l'uccelli di Turchia, Kartalkaya furnisce ancu una fonte di ingressu per i paisani cum'è a strada per a stazione di sci passa per u paese di Kındıra.

I paisani aiutanu i vacanzieri chjapputi allughjendu in i capanni è i trailers chì anu custruitu nantu à a strada di a stazione di sci, aghjunghjendu cusì à u so budgetu di famiglia. Mentre i paisani sò posizionati in 15 punti diffirenti per attaccà e catene à i veiculi di i vacanzieri bloccati per via di a neve, un Içiş eseguisce u prucessu di stallà è sguassà e catene di una media di veiculi 10 à ghjornu. "U paese guadagna a so vita da quì per 3 mesi." Halil Pazarcı, unu di i paisani chì aspetta nantu à a strada di Kartalkaya, hà dettu à u ghjurnalista chì u travagliu chì facenu hè assai difficiule è chì mettenu catene nantu à i veiculi in questa regione 24 ore. un ghjornu. Spieghendu chì parechji cunduttori anu avà pneumatici invernali installati nantu à i so veiculi, Pazarcı hà dettu: "Per questa ragione, installemu catene nantu à circa 15 veiculi à ghjornu.

Facemu a nostra vita da 3 mesi di prufittu. E cundizioni sò difficili. Restemu quì 24 ore. Ci sò 40 persone Içisi in questa regione chì facenu stu travagliu cum'è noi. U 50 per centu di u paese di Kındıra face stu travagliu durante a stagione invernale. "U paese si guadagna a vita da quì per 3 mesi", disse. "Avemu 20 lire per ogni catena chì purtamu." İsmail Göktaş, unu di i paisani, hà dichjaratu chì stanu in a so propria caserma nantu à a strada di Kartalkaya 24 ore à ghjornu è hà dettu: "Stu travagliu hè difficiule. Semu quì 24 ore à ghjornu. Restemu in capanne chì avemu custruitu cù i nostri mezzi. Sicondu a cundizione di a strada, aghjustemu è sguassate catene da 8 à 10 veiculi à ghjornu. Carghemu 20 lire per ogni catena chì purtamu. Ma quist'annu ci era pocu neve. Per questu mutivu, a nostra attività hè ancu firmata per un tempu. "In precedenza, metteriamu catene nantu à più veiculi è fà una vita còmoda", disse. Seçin Kavcaz, chì hè vinutu da Istanbul cù i so amichi per vacanze, hà dichjaratu ancu chì sò ghjunti in Kartalkaya cù i so amichi per ski, è chì ùn puderanu micca andà in Kartalkaya per via di a neve, cusì anu ricevutu assistenza stradale da i paisani.