6 Pruvince seranu cunnessi cù YHT

6 Pruvince seranu cunnessi da YHT: Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni, Lütfi Elvan, ghjunse in Gaziantep per fà una seria di cuntatti. Arrivatu in Gaziantep cù u so avion privatu, Elvan hè statu salutatu da u guvernatore di Gaziantep Erdal Ata è i membri di u protocolu. Elvan hà dopu visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore di Gaziantep cù a delegazione accumpagnata.
Visità u guvernatore Erdal Ata in u so uffiziu, u ministru Elvan hà ricevutu un brevi briefing nantu à a cità da u guvernatore Erdal Ata. U candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin, i guvernatori di u distrittu Şahinbey è Şehikamil, u sindaco di Şahinbey Mehmet Tahmazoğlu, u sindaco di Şehitkamil Rıdvan Fadıloğlu, u presidente provinciale di u Partitu AK Ahmet Uzer è i dirigenti di i dipartimenti di trasportu anu assistitu à a visita.
Elvan, chì abbandunò l'uffiziu dopu, hà scontru cù i membri di a stampa in a sala di riunioni di u guvernatore. Elvan hà datu infurmazioni nantu à u travagliu fattu in Gaziantep nantu à u so ministeru. Elvan hà ringraziatu Fatma Şahin, Anzianu Ministru di Famiglia è Politiche Suciali, per u travagliu ch'ella avia fattu durante u so ministeru, è hà nutatu chì u sviluppu di Gaziantep ci rende fieri, grazie assai. U nostru stimatu ministru ùn hè micca solu l'orgogliu di Gaziantep, ma ancu l'orgogliu di tutta a Turchia. In particulare in u stabilimentu di a cunniscenza di u statu suciale in Turchia, hà firmatu liggi assai impurtanti è decisioni impurtanti è hà allughjatu a strada per a Turchia per diventà un veru statu suciale. Dunque, li ringraziu assai. Avemu avutu un grande travagliu inseme. Avemu sempre sustinutu l'altru. Era un ministru chì risolviu prublemi in parechji spazii suciali. Dunque, pensu chì Gaziantep hè assai furtunatu. Spergu chì averemu un sindaco metropolitanu femminile chì pò abbandunà u so ministeru è dà un esempiu di "municipalità bianca" in nome di municipalità. Li vogliu successu ", disse.
Indicà chì Gaziantep hà una pusizione assai privilegiata, u Ministru Elvan hà dettu: "A nostra pruvincia di Gaziantep hà una pusizione assai privilegiata. Hè una di e nostre pruvince esemplari, chì hà un aspettu imprenditoriale assai forte è hà furnitu sviluppi assai impurtanti in u cummerciu è l'industria cù a so accumulazione storica è culturale da u passatu. Semu una pruvincia chì hà aumentatu e so esportazioni, chì era intornu à 600 milioni, 10 anni fà, 10 volte in pocu tempu cum'è 10 anni. Pensu chì hè un sviluppu raru in u mondu. Gaziantep hè una cità chì hà ottenutu successi significativi in ​​u campu di a ricerca, u sviluppu è l'innuvazione. Quandu mi fighjulà solu i dati ligati à i brevetti, ci hè un aumentu di 10 volte in l'applicazioni di patenti in l'ultimi 4 anni.
U Ministru Elvan hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti in u campu di u trasportu in Gaziantep è hà dettu: "Avemu investitu 11 miliardi TL in Gaziantep in l'ultimi 2 anni. Una munita di 2 quadrillioni in vechja munita. Questa hè una quantità assai significativa. Se ghjunghjemu à a compagnia aerea, l'aeroportu di Gaziantep hà righjuntu a capacità di trasportu 2002 milioni di passageri, mentre chì solu 200 mila passageri sò stati trasportati in u 2. Stu numeru cresce rapidamente ogni annu. Di sicuru, a capacità di u nostru aeroportu hè di 4 milioni di passageri. Tuttavia, s'ellu si passa prestu, avemu bisognu di un novu edifiziu terminal. Avemu da principià à travaglià in questa direzzione. Aghju datu l'istruzzioni necessarii à i mo amichi. Avemu realizatu serii travaglii di migliuramentu in e ferrovie. Avemu finitu i travaglii di rinnuvamentu di a strada di a linea Narlı-Nusaybin-Karkamış, chì hà una lunghezza totale di 501 chilometri, in un cortu periodu di 2 anni. Avemu pianificatu di implementà u prughjettu di a ferrovia d'alta velocità Konya-Karaman-Adana-Mersin-Osmaniye-Gaziantep. Questu hè un prughjettu assai impurtante micca solu per Gaziantep, ma ancu per e nostre pruvince in Anatolia cintrali. Ci hè una situazione chì rende necessariu di piglià misure serii in questa direzzione, in particulare a densità di trafficu in i passaghji di a cità di Gaziantep è a vittima seria di i nostri citadini in questu sensu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*