70 mila Istanbuliti parcheggiati in İspark, Cuntinuò cù Marmaray

70 mila residenti di Istanbul parcheggiati in İspark è cuntinueghjanu cù Marmaray: In u prughjettu di Marmaray, chì hè cunsideratu cum'è u prughjettu di u seculu è hà cuminciatu à serve i residenti di Istanbul cù una magnifica apertura u 29 d'ottobre 2013, İSPARK hè stata a prima tappa di u 4. citadini. In 70 mesi, XNUMX mila Istanbuliti parcheggianu in İSPARK è anu utilizatu Marmaray.
U prughjettu, chì cunnetta i cuntinenti di l'Europa è l'Asia cù passaggi di tubu posti sottu à u Bosforu è riduce a distanza di viaghju trà i dui cuntinenti à 4 minuti in trenu d'alta velocità, hà suscitatu un grande interessu da i citadini da u primu ghjornu. İSPARK hà participatu à u prugettu cù i parcheghji Park and Continue è hà guidatu i pruprietarii di i veiculi à Marmaray. I parcheggi Park and Continue sò stati aperti in i punti induve e prime tappe sò situate da i dui lati, è in u scopu di u prugettu, circa 70 mila residenti di Istanbul parcheggianu i so veiculi è cuntinuavanu a so strada cù Marmaray.
PARCHEGGIO INTEGRATA DA ISPARK À MARMARAY
ISPARK, chì hà apertu parcheggi "Park and Continue" in punti vicinu à Metro, Metrobus, IDO è stazioni di trasportu publicu in tutta a cità, sta custruendu novi parcheggi in punti vicinu à a linea Marmaray.
Travagliendu in coordinazione cù a Municipalità Metropolitana di Istanbul, İSPARK hà apertu un parcheghju per un totale di 500 mila veiculi, 500 in Kazlıçeşme è 2 in Kartal, nantu à a linea Marmaray.
PARCHEGGIO P+R PER 600 VEHICULI
ISPARK, chì offre un totale di 2 mila posti di parcheggio in Kazlıçeşme è Kartal Bridge Open Car Park, per permette à i citadini di ghjunghje à a so destinazione utilizendu Marmaray senza entre in u trafficu cù i so veiculi, è per alleggerà a carica di i veiculi urbani, hà recentemente. hà apertu 600 parcheggi à Ayrılık Çeşmesi, a stazione di trasferimentu trà a Metro è Marmaray, apre un parcheghju.
U direttore generale di İSPARK, Mehmet Çevik, hà dichjaratu chì anu allargatu rapidamente i parcheggi "Park and Continue", chì custituiscenu un pilastru impurtante di i sistemi di trasportu è cuntribuiscenu à a suluzione di a densità di trafficu, è hà dettu: "Cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. , avemu implementatu u parcheghju apertu Kazlıçeşme è Kartal Bridge nantu à a linea Marmaray. Puderemu ancu u parcheghju di 600 veiculi in u parking à u serviziu di i cunduttori in un futuru vicinu. Cuntribuisceremu à u flussu di u trafficu mettendu in serviziu i parcheggi Park and Continue, chì incuraghjenu u trasportu publicu in tutta a cità.
PARCHI PER NUMERI CONTINUA
ISPARK, chì furnisce u serviziu cù una capacità di 40 mila veiculi in 12 punti in Istanbul, tira 120 chilometri di veiculi fora di u trafficu ogni ghjornu cù i so parcheghji Park and Continue. Cù u prughjettu Park and Continue, circa 20 milioni di TL sò purtati à l'ecunumia annu, mentre chì l'emissione di circa 750 tunnellate di diossidu di carbonu à l'ambiente hè impedita.
Cù l'applicazione ISPARK hà implementatu; U scopu di incuragisce u trasportu publicu, riduce l'emissioni di gasu dannosu, occupanu menu strade, cunsuma menu carburante, riduce u stress di u trafficu è risparmià tempu. 2 milioni 700 mila persone utilizanu i parcheghji Park and Continue annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*