73 km di metro di Riyadh seranu custruiti sotterranei

73 km di u metro di Riyadh seranu custruiti sotterranei: Più di 73,4 km di u metro da esse custruitu in a capitale di u paese seranu sotterranei.
In a dichjarazione fatta da u Cunsigliu Supremu per u Sviluppu di Riyadh (HCDR), hè statu dichjaratu chì "A reta di metro, chì hè unu di i più grandi prughjetti di metro in u mondu è serà operatu da treni automatichi senza cunduttore, serà più di 170 km. longu è avarà 2018 stazioni nantu à 6 linee, chì sò previste per esse cumpletate da 87 ".
L'HCDR hà ancu dichjaratu chì sta rete ferroviaria per un valore di 30 miliardi di SR passerà per tunnelli attraversu a regione induve a densità di pupulazione hè a più alta è dunque u trafficu di a cità hè u più congestionatu.
Tunnels sotterranei coprenu 41,7% di tuttu u prugettu in lunghezza. HCDR hà ancu dichjaratu chì u 10,7% di u metro correrà à livellu nantu à e strade di a cità cù una linea di calibre 18,9.
Per d 'altra banda, a linea chì si estende finu à 83,8 km (47%) in e regioni sittintriunali, miridiunali è occidentali di a cità prucederà sopra passaghji elevati.
HCDR hà dichjaratu chì ogni linea chì passa per a cità hè datu un codice di culore separatu. A linea di metro blu hè a linea Olaya-Batha, a verde hè a linea King Abdullah Road, a rossa hè a linea Madinah-Prince Saad bin Abdulrahman Al-Awal, l'aranciu hè a linea stradale King Khaled Airport, u giallu. unu hè u tunnel sotterraneo trà u King Abdulaziz Historical Center è a basa di Riyadh Air. A linea sottu King Abdulaziz Street è u purpura mostra a linea Abdulrahman bin Auf è Al-Sheikh Hassan bin Hussain.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*