A stagione di ski hè chjusa in Ilgaz

A stagione di ski hè chjusa in Ilgaz: A stagione di ski hè chjusa in Ilgaz, unu di i centri impurtanti di u turismu invernale di Turchia, per via di l'aumentu di a temperatura è a diminuzione di a dumanda di hotel.

U presidente İmdat Yarım di l'Associazione d'Allenatori di Sci di Çankırı hà dettu chì anu chjusu a stagione.

FARRANU NEVE ARTIFICIALE A PROSSIMA STAGIONE
Dichjarà chì anu avutu un prublema di neve in Ilgaz questu annu, cum'è in u mondu è in Turchia, Yarım hà dichjaratu chì a stagione ùn era micca occupata in a stazione di ski. Spieghendu chì facenu "neve artificiale" in casu chì a nevicata hè bassa a prossima stagione, Yarım hà dichjaratu ch'elli implementanu u prughjettu chì anu preparatu in ghjugnu.

"ÙN C'È CENTRE DI SKI À 500 ALTITUDINE"
Yıldıztepe serà apertu per l'attività d'estate. Rimarchendu chì a regione hà assai vantaghji cumparatu cù altri centri, Yarım hà dettu: "Stu locu hè diversu è privilegiatu in quantu à l'altitudine è u locu cumparatu cù parechje stazioni di sci in Turchia. Stu locu hè 500 metri. Comu hè cunnisciutu, ùn ci hè micca una stazione di ski in Turchia cù una altitudine di 500. Hè privilegiatu cù sta funzione. Faremu assai usu di stu vantaghju di altitudine quist'annu. I nostri preparativi per l'estate cuntinueghjanu quì. Avemu campi di football. Avemu un ambiente induve e squadre di football ponu campà. Installemu tende. Qualchidunu chì vole pò vene è stà in tende. Custruiremu piste ciclistiche in l'estiu. U nostru parcu naturali hè statu custruitu. "I nostri citadini puderanu vene facilmente u weekend è fà un picnic in a bella vista". disse.