I test drive cuntinueghjanu à piena velocità nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul

I test drive cuntinueghjanu à piena velocità nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul: Vice Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica Turca (TCDD) İsa ApaydınDichjarà chì i testi di trafficu cumincianu cum'è i testi operativi nantu à a linea di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-Istanbul (YHT), hà dettu: "Dopu chì sti testi sò finiti, quandu i paràmetri in tutti i punti di i viaghji sò stati. purtatu in i normi, spergu chì cuminciaremu à purtà passageri ".
U prughjettu di a linea YHT Ankara-Istanbul, chì riducerà u tempu di viaghju trà Ankara è Istanbul à 3 ore, hè finitu. L'Agenzia Anadolu hà ancu vistu i test drives chì anu andatu senza interruzzione da u principiu di marzu.
Apaydın, Vice Direttore Generale di TCDD, hà dettu à u currispundente AA durante i test drives nantu à a linea cù u Trenu Piri Reis, chì a linea YHT Ankara-Istanbul hè u prughjettu più impurtante di u trenu d'alta velocità in Turchia.
Ricordendu chì a linea Ankara-Eskişehir YHT hè stata messa in serviziu è hà cuminciatu à operare prima, Apaydın hà dettu:
"U travagliu di custruzzione trà Eskişehir è Pendik hè statu finitu. Avemu principiatu teste regiunale da marzu, è avà i nostri prucessi ininterrotti è i prucessi di certificazione cuntinueghjanu. A linea chì avemu custruitu trà Eskişehir è Istanbul hè di 266 chilometri. U trenu di prova Piri Reis esegue teste è misurazioni di a linea in tuttu u prucessu di custruzzione è certificazione. Piri Reis hè un trenu chì misura è valuta quasi 250 paràmetri di teste. Se ci hè una misurazione non standard in u corridore Eskişehir-Pendik durante e teste, l'eliminemu in u locu.
I testi sò realizati gradualmente in forma di 60, 80, 100, 120 chilometri, finu à a velocità massima permessa da l'impresa. In questa linea, a vitezza operativa massima serà di 250 chilometri, facemu e teste à una vitezza di 275 chilometri per ora. Dopu à questi, in più di e teste operative, cumincianu i nostri testi di signalazione, chì chjamemu testi di trafficu. Dopu chì sti testi sò finiti, spergu chì avemu da cumincià à trasportà i passageri quandu i paràmetri in tutti i punti per i viaghji sò purtati in i standard ".
- Mentre u Primu Ministru Erdogan parlava, YHT hà fattu un test drive
Per d 'altra banda, l'autostrada Istanbul-Bursa-Izmir Izmit Bay Bridge Feet Caisson Dipping Ceremony in Dilovası, assistita da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan, hè stata tenuta in l'area ghjustu accantu à a linea YHT Ankara-Istanbul. Mentre quelli in l'area di a cerimonia ascoltavanu u Primu Ministru Erdoğan, anu vistu ancu u test drive di u YHT.
- Piri Reis spara u "MR" di a linea
I testi di misurazione di a linea Ankara-Istanbul YHT sò realizati cù u Trenu Piri Reis, chì hè unu di i treni di prova 5-6 in u mondu. Piri Reis esegue l'interazione catenaria-pantografu, a misurazione di a vibrazione axelometrica è e misurazioni di geometria stradale partendu da 60 chilometri à l'ora. Dopu, e misurazioni cuntinueghjanu à 80, 100, 120, 140 chilomitri à l'ora è sò compie ghjunghjendu à una vitezza di 275 chilometri à l'ora. Grazie à e misurazioni, i prublemi in a linea, s'ellu ci hè, sò rilevati è fissi. In altre parolle, u Trenu Piri Reis tira u "MR" di a linea.
Piri Reis, chì hè custituitu da i dispositi di misurazione muntati nantu à u set YHT per un valore di 35 milioni di TL, cù una spesa addiziale di 14 milioni di TL, pò fà 50 misure diverse.
A sezione Ankara-Eskişehir di 276 chilometri di a linea YHT Ankara-Istanbul hè stata messa in serviziu in 2009. A sezione di 266 chilometri trà Eskişehir è Pendik, chì a custruzzione hè stata finita, serà pronta per u serviziu dopu à a fine di i testi di signalazione, strada è catenaria cù u Trenu Piri Reis.
- Linia YHT Ankara-Istanbul
Cù l'intruduzione di a linea YHT, chì riducerà u viaghju trà Ankara è Istanbul à 3 ore, a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri da u 10 per centu hè prevista à aumentà à u 78 per centu.
A linea YHT Ankara-Istanbul hè custituita da 9 fermate, à dì Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Pamukova, Sapanca, Izmit, Gebze è Pendik. Quandu a linea Ankara-Istanbul YHT, chì serà integrata in Marmaray cù a linea suburbana in Pendik, l'ultima tappa, entra in serviziu, u tempu di viaghju trà e duie cità serà ridutta à 3 ore è u tempu di viaghju trà Ankara-Gebze. à 2 ore è 30 minuti.
Hè destinatu à serve circa 50 mila passageri per ghjornu è 17 milioni di passageri annu nantu à a linea YHT Ankara-Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*