Carte Sociali Trasformate in Carte Gratuite per l'età di 65 anni è più

E carte suciali per 65 anni o più si trasformanu in carte gratuite: Cù a mudificazione fatta in u Regolamentu nantu à e carte di viaghju gratuiti è scontate, u trasportu publicu hè diventatu gratuitu per i citadini di 65 anni è più. IETT hà annunziatu chì i citadini di più di 65 anni ponu cunvertisce e so carte di viaghju scontate gratuitamente nantu à u regulamentu.
Dopu à u "Regulamentu di carte di viaghju gratuiti o scontate", preparatu da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali, hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore, u numeru di ghjorni, mesi è anni da i citadini di più di 400 anni cù un scontu. carta suciale emessu da IETT, chì u so numeru hà righjuntu 60 mila. Cards di quelli di più di l'età di 65 seranu automaticamente trasfurmati in freebies. I citadini puderanu cunvertisce facilmente e so carte in carte gratuite, scansendu e so carte à a biglietteria più vicina o a distributore automaticu. E carte cunvertite seranu dispunibili finu à u 2025. Ci sò 232 apparecchi Biletmatik è 145 distributori automatici in tutta Istanbul. I citadini di 65 anni è più chì ùn anu micca una Carta Suciali puderanu viaghjà gratuitamente mostrendu e so carte d'identità finu à ch'elli ricevenu e so carte di viaghju gratuiti.
In cunfurmità cù u regulamentu publicatu da u Ministeru di a Famiglia è e Politiche Suciali, l'autobus IETT chì furnisce servizii di trasportu publicu in Istanbul, Linee TCDD, Linee di Trasportu Istanbul, Istanbul Bus A.Ş. Linee, Linee Private Public Bus, Istanbul City Lines, Dentur è Turyol Lines è Blue Tour Lines furnisce servizii di trasportu gratuiti per i citadini di più di 65 anni.

2 Comments

  1. Ancu se e carte di trasportu scontate sò state distribuite in tutta a Turchia, sfurtunatamenti ùn pudemu micca uttene in Aydın.

  2. Sò e carte più di 65 in Istanbul valide in Izmir o riceveraghju una nova carta quandu andaraghju à Izmir?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*