U ponte custruitu nantu à u Stream Aşkarbeyli hè statu messu in serviziu cù una cerimonia.

U ponte custruitu nantu à u flussu Aşkarbeyli hè statu messu in serviziu cù una cerimonia: u ponte di cimentu armatu, chì hè statu custruitu da a municipalità di Iskenderun per facilità l'attraversamentu di pedoni è di veiculi trà i quartieri di Sakarya è Gültepe, hè statu messu in serviziu cù una cerimonia entusiasticu assistita da millaie. di i citadini.
E persone, chì eranu felici di ghjunghje à u ponte chì anu mancatu dapoi 60 anni, anu accoltu u sindaco Dr.Yusuf H.Civelek cù una mostra d'amore è applausi.
A cerimonia d'apertura di u ponte di cimentu armatu hà participatu da u deputatu di Hatay Mevlüt Dudu, u sindaco di İskenderun è u candidatu di u sindaco di u Partitu Populare Republicanu İskenderun Dr.Yusuf H.Civelek è a so moglia Dr Ümran Civelek, u presidente di u distrettu di u Distrettu di İskenderun İskenderun U Pear S. U capu Kemal Tekbaş, Sakarya, Mukhtar Yusuf Doğrul di u quartiere, membri di u cunsigliu municipale, dirigenti di l'urganisazioni non governamentali, membri di partitu è ​​citadini anu assistitu.
Ricordendu chì u ponte, chì hè statu custruitu annantu à u Stream Aşkarbeyli è furnisce un trasportu sicuru à i quartieri di Sakarya è Gültepe è i quartieri circundanti, hè statu dumandatu da 60 anni, u sindaco Dr.Yusuf H.Civelek hà dettu: "A riunione di tali quartieri. folla significa chì a ghjente ùn vole micca parolle secche, aspettanu serviziu. Hè u mutivu. Stu ponte, chì cunnetta quasi tutti i quartieri di muntagna l'un à l'altru, aiuta ancu i citadini à cunnetta cù l'altri. Stu ponte hè veramente impurtante, perchè aiuta i cori à esse cunnessi è i zitelli à campà inseme. Stu ponte hè diventatu un ponte cum'è i nostri citadini vulianu ".
I citadini chì anu dimustratu l'amore anu ringraziatu u sindaco Dr.Yusuf H.Civelek per a custruzzione di u ponte. U sindaco Dr.Yusuf H.Civelek, a so moglia Dr Ümran Civelek è i citadini ballavanu l'halay inseme cù i tamburi è i corni. U deputatu di Hatay Mevlüt Dudu è a so moglia l'Avucatu Suzan Şahin Dudu anu ancu accumpagnatu a zia. Duranti a ceremonia d'inaugurazione, u passaghju di e cicogne hè statu ancu guardatu.
U ponte di cimentu armatu annantu à l'insenatura Aşkarbeyli, in a 393rd Street lungo u canali daretu à u Mercatu di u Sabatu in u quartiere di Sakarya, hè statu custruitu cù una larghezza di 15 metri è una lunghezza di circa 38 metri. Ci sò ancu chjassi per i pedoni nantu à u ponte di cimentu armatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*