Prestitu di 165 milioni d'euro furnitu per i prughjetti di tramvia di Izmir

tram di izmir
tram di izmir

Un prestitu di 165 milioni d'euros hè statu furnitu per i prughjetti di Tram di Izmir: Da a Municipalità Metropolitana di Izmir Karşıyaka Un accordu di prestitu di 165 milioni d'euros hè statu firmatu per i prughjetti di tram da esse implementati in İzmir è Konak.

Da a Municipalità Metropolitana di Izmir Karşıyaka è i distretti di Konak, un accordu di prestitu hè statu firmatu per i prughjetti di tram per esse implementati.
U prestitu di 165 milioni d'euros, furnitu in cuuperazione cù a Cumpagnia di Finanza Internaziunale di u Bancu Mundiale (IFC), l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) è l'Ing Bank, hè statu firmatu cù una ceremonia trà l'istituzioni finanziarie di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, in u so discorsu à a cerimonia di firma di l'accordu di prestitu tenuta in a Storia Centrale di Gas di İzmir, hà dichjaratu chì a municipalità, chì era in una pusizione estremamente problematica quandu anu pigliatu u postu, hà righjuntu a so forza attuale in un periodu di 10 anni.

Esprimendu chì cum'è a municipalità, dà a priorità à l'investimenti ambientali è di trasportu per rializà u so scopu di sviluppu sustenibile, Kocaoğlu hà dettu chì, mentre ch'elli anu l'uppurtunità di realizà investimenti ambientali in larga misura cù e so risorse à questu puntu, una grande quantità. di l'opportunità di finanziamentu sò necessarii per i sistemi di trasportu ferroviariu cum'è u trasportu marittimu, metro, linea suburbana è tram.

Indicà chì l'investimentu chì anu fattu per e navi acquistate solu per u trasportu marittimu in u golfu hè di 360 milioni di lire, Kocaoğlu hà dettu:

"Oghje firmemu u 4u accordu di prestitu cù IFC. A quantità totale di prestitu chì avemu firmatu finu à avà hà righjuntu 320 milioni d'euros. A quantità chì a Municipalità Metropolitana di Izmir pò piglià in prestito secondu a nostra legislazione hè di circa 4 volte questa quantità. Di sicuru, avemu da piglià prestitu quantu pudemu pagà. Semu in una pusizioni per copre u principale è l'interessi di u prestitu chì avemu ricevutu. Scuntremu e nostre spese orientate à u cunsumu, senza prufittuità da u bilanciu municipale, da e nostre risorse. Questu assicura chì a nostra struttura finanziaria cuntinueghja à esse forte ".

U prublema di trasportu serà risolta da u trasportu marittimu è ferroviariu

Spieghendu chì i battelli è i catamarani chì anu compru cù i prestiti IFC anu cuminciatu à ghjunghje, Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì:

"In più di questi, avemu parechji altri prughjetti di trasportu. Se aumentemu u sistema ferroviariu è u trasportu marittimu in u trasportu, avemu risoltu parechji prublemi. Avemu prughjetti di metro, u nostru prughjettu di linea suburbana chì si estenderà da Bergama à Selçuk, Konak, Karşıyaka Avemu prughjetti di scanning. Travaglieremu di novu nantu à u tram in Buca è Bornova. Avemu l'idea di un tram di nostalgia di linea unica in Kordon. Faremu tuttu questu passu à passu. Oghje, operamu a lunghezza di u sistema ferroviariu di 11 chilometri in İzmir, nantu à una linea di 96 chilometri. A lunghezza di a linea serà di 15 chilometri u 97 di stu mese, 30 chilometri u 100 d'aprile è 30 chilometri cù a linea Torbalı u 130 di ghjugnu. Avemu u scopu di aumentà questi 130 chilometri à 5 chilometri à a fine di i prossimi 302 anni ".

Kocaoğlu hà dettu chì cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, anu dettu: "Semu da Izmir, a faremu" è chì sò da Izmir malgradu tuttu, è chì anu dimustratu chì facenu ghjustizia à u slogan cù l'accordu di prestitu firmatu. .

"Avemu dettu u nostru prublema à Marko Pasha"

In u so discorsu, Aziz Kocaoğlu s'hè indirizzatu ancu cù umore à l'Ufficiale Senior di Investimenti IFC, Marco Sorge, è hà dettu: "Avemu sempre dettu i nostri prublemi à Marko Pasha, cum'è in l'Imperu Ottumanu".

Sorge hà ringraziatu ancu u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Kocaoğlu, per a cooperazione chì hà stabilitu cun elli è a flessibilità chì hà furnitu.
Sottumentendu chì in questu modu, anu ghjuntu à una cunclusione in i negoziati di l'accordu di prestitu in pocu tempu cum'è 6 mesi, Sorge hà dichjaratu chì i prughjetti di tram, per i quali sò furniti facilità di creditu, susteneranu u sviluppu sustenibile di İzmir è farà bella İzmir. più bella.

U direttore di l'AFD Turchia Bertrant Willocquet, invece, hà dichjaratu chì İzmir, cù quale anu cunnisciutu cù prughjetti di trasportu precedenti, hè una cità di punta in quantu à u sviluppu durevule cù i prughjetti chì hà presentatu, è chì sò felici di sustene questi. prughjetti cum'è agenzia.
Dopu à i discorsi, l'accordu di prestitu hè statu firmatu trà i partiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*