U prughjettu di a funivia di u Castellu di Alanya-Damlataş prende vita

U Prughjettu di Cable Car di Alanya Castle-Damlataş vene à a vita: U Prughjettu di Cable Car, chì Sipahioğlu hà prumessu di fà prima di l'elezzioni di u 2009, principia uni pochi settimane prima di l'elezzioni. Sipahioğlu hà dettu: "Avemu demoliendu u vechju edifiziu à un pianu in Damlataş 100. Yıl Park è cuminciamu u travagliu, è ponemu a fundazione".
U sindaco di Alanya è u candidatu di u sindaco di l'AKP Alanya Hasan Sipahioğlu, chì hà prumessu di implementà un Prughjettu di funivia trà u Castellu d'Alanya è Damlataş prima di l'elezzioni lucali di u 29 di marzu di u 2009, ma hà dettu ch'ellu ùn pudia micca ghjunghje stu scopu per via di alcuni scontri accaduti in u 5. passati 100 anni, hà dettu chì a bona nutizia era ieri. Assistendu à u colazione datu à u candidatu di u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Menderes Türel ieri matina, Sipahioğlu hà annunziatu chì à a fine di u prugramma, trè settimane prima di l'elezzioni, anu pressatu u buttone per u Prughjettu Cable Car. Sipahioğlu hà dettu ch'elli demoliranu u vechju edifiziu à un pianu situatu in Damlataş XNUMX. Yıl Park è chì appartene à a municipalità di Alanya, è custruiranu e stazioni per esse aduprate da e cabine di funivia in salita è discendenza, è disse: "Dopu à elezzione, finiremu u prugettu ".
ERA INIZIATA NOVEMBRE SCURT
Cù sta dichjarazione, Sipahioğlu, chì hè capitu chì hà ricevutu l'approvazione necessaria da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, chì l'appruvazioni era prevista prima, hà dettu in una dichjarazione chì hà fattu in ferraghju 2013, "Se una decisione positiva hè presa in a riunione avemu principià dopu à una inchiesta nant'à u tarrenu, mettimu a fundazione in nuvembre 2013 è piglià mesi 4. Avemu u scopu di finisce ind'è. U "Cable Car and Moving Belt Project", chì hè statu attribuitu à a cumpagnia italiana di trasportu di funi Leitner Ropeways cù l'offerta tenuta da u Cumitatu Municipale u 27 di settembre di u 2012, hè destinatu à cuntribuisce à u turismu alternativu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*